וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 שחקני בית"ר ייעדרו מהמשחק מול הפועל פ"ת

אסף שקד וניר איסקוב

9.5.2006 / 15:53

מיטרסקי, זיו, אסולין, ברוכיאן, מליקסון, דנין וזיו יחסרו. עודד זרגרי ימונה לדובר המועדון, השחקנים חגגו במסיבת פרידה מפרננדז

בבית"ר ירושלים מרגישים כבר מעכשיו את סוף העונה, ולמרות העובדה כי לקבוצה יש משחק ליגה ביום ראשון מול הפועל פ"ת, נראה כי בבירה כבר סיימו את העונה.

אתמול (שני) זכו השחקנים ליום חופשי מאימונים, לאחר שחגגו במסיבת הפרידה של לואיס פרננדז עד השעיות הקטנות של הלילה, אך גם היום (שלישי) זכו השחקנים ליום חופשי כהכנה לקראת הפגרה המשמשת ובאה. רק מחר (רביעי) תחזור בית"ר לאימונים.

למרות העובדה שבית"ר סיימה את הליגה במקום השלישי והמשחק מול פ"ת הוא לפרוטוקול בלבד, לרשותו של פרננדז יעמוד סגל דליל מאוד, ממנו ייעדרו לא פחות משבעה שחקנים.

איגור מיטרסקי, שנפגש אתמול עם היו"ר ולדימיר שקלאר, קיבל אישור להמריא לחופשה בת שבועיים במקדוניה, לאחר ששילם את הקנס שהוטל עליו. בתום החופשה, ישוב הבלם לארץ כדי לסכם את פרטי העזיבה הסופיים שלו. עם זאת, חשוב לציין כי למיטרסקי נותרה דלת פתוחה במועדון, והמשך השידוך תלוי בזהות המאמן הבא.

השחקן הבא שאמור לקבל שחרור הוא דויד אגאנסו, שייעדר גם הוא מהמשחק, עקב הרחקה. בניגוד למיטרסקי, אגאנסו סיים את הרומן שלו עם בית"ר, ויחזור לקבוצת האם שלו, ראסינג סאנטנדר.

ליאור אסולין, שהמריא אתמול להיבחן במארסיי, ישהה במועדון הצרפתי עד יום שישי, ורק בתחילת השבוע ינחת בחזרה הארץ. במידה ומארסיי תוותר מארסי על שירותיו של אסולין, צפויה בית"ר להיכנס עמו למו"מ על השארתו.

אבירם ברוכיאן, מאור מליקסון ואלירן דנין ימריאו מחר עם הנבחרת הצעירה לטורניר לובנובסקי באוקראינה. קובי מויאל אמור היה לטוס גם כן, אך לא קיבל אישורים מתאימים מהצבא, ואילו עמית בן שושן וברק יצחקי קיבלו שחרור מהמשחקים לבקשת פרננדז.

שחקן נוסף שייעדר הוא יואב זיו, שירצה עונש הרחקה עקב צהובים. התקרית שאירעה בסיום המשחק מול הפועל נצרת עילית, במהלכה קיללו אוהדים את זיו, גרמה לזעם רב בקרב מרבית אוהדי הקבוצה, שחלקם שוחחו עם השחקן והבהירו לו כי הוא אהוב ומוערך על ידם.
לאור הסגל הדליל, כבר עתה ברור כי לפחות 3 שחקנים מקבוצת הנוער ייכללו בסגל למשחק ביום ראשון.

עיתונאי "הארץ", עודד זרגרי, צפוי להתמנות מחר באופן רשמי לדובר בית"ר ירושלים, במקום דרור מרשלקוביץ' שפוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully