וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומאכר מוביל גם באופניים

יאיר בן עמי

9.5.2006 / 11:52

אלסנדרו פטאקי התרסק בג'ירו, וסטפן שומאכר, רוכב יחסית אלמוני לציבור הרחב, זכה בקטע השלישי וקיבל את החולצה הוורודה

הקטע השלישי של הג'ירו דה איטליה, שנערך אתמול בגשם וברוחות שמאפיינות את אזור הארדנים בבלגיה, היווה פיצוי מושלם לקטע השני והמשעמם משלשום. אלסנדרו פטאקי לא היה מועמד לניצחון בקטע שהסתיים בעיר נאמור ובכל זאת סיפק מנת דרמה, כשהיה מעורב בתאונה והגיע לקו הסיום כמעט רבע שעה אחרי המנצח.

עבור פטאקי גם הפסד של שעה בקטע יומי אינו משמעותי, כל עוד הוא חוצה את קו הסיום במגבלת הזמן. האיטלקי רוצה לנצח בקטעים בודדים והיום תהיה לו עוד הזדמנות לרשום ניצחון ראשון בג'ירו השנה, אלא אם פציעתו תגביל אותו מדי.

זהותו של מנצח הקטע של אתמול, סטפן שומאכר, אולי הפתיעה את מי שאינו עוקב אחרי מרוצים פחות ידועים מהג'ירו או הטור דה פראנס, אך לא את עכברי הענף. בגרמניה כתבו כבר מזמן כי מאז האחים מיכאל וראלף, נהגי הפורמולה 1, לא היה עוד שומאכר כה מהיר.

הניצחון בקטע העניק לשומאכר את החולצה הוורודה של המוליך בדירוג הכללי. זהו ההישג הגדול ביותר של הרוכב הצעיר ?(24?) שהחל את הקריירה בשנת 2002, במדי קבוצת טלקום. כמו רוכבים אחרים לפניו, שומאכר לא מצא את מקומו בקבוצה הגרמנית המובילה.

הוא נאלץ לרדת לדרג השלישי לעונה אחת ובילה בקבוצת דרג שני עוד שנה. העונה הוא זכה לחוזה בקבוצת גרולשטיינר, שמנסה לאיים על ההגמוניה של טי מובייל בגרמניה.

למרות הישגו, שומאכר אינו מוביל את קבוצתו, אלא דוידה רבלין האיטלקי, שסיים אתמול במקום השלישי בקטע, עלה למקום השלישי גם בדירוג הכללי והפך את היום של קבוצת גרולשטיינר למושלם.

דירוג קטע מס' 3, נאמור - פרווז 202 ק"מ

1. סטפן שומאכר גרמניה, גרולשטיינר 5:14:41 שעות

2. חוזה לואיס רוביירה ספרד, דיסקברי צ'אנל ?+ 2 שניות

3. דוידה רבלין איטליה, גרולשטינר ?+ 6 שניות

4. פאולו בטיני איטליה, קוויק סטפ

5. פיליפ גילברט בלגיה, פרנסס דה ז'ו (כולם זמן זהה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully