וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מאמן השנה באנגליה

9.5.2006 / 13:42

"זה כבוד גדול", אמר המאמן הפורטוגלי, לא לפני שעקץ את היריבות לצמרת: "הן רצו את האליפות אבל לא הצליחו". קאלו בדרך לצ'לסי

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, זכה בתואר מאמן השנה באנגליה. מוריניו הוליך את קבוצתו לתואר אליפות שני ברציפות וזכה בתואר
המשוקלל מבחירות האוהדים, ונציגי גופים כדורגלניים שונים.

"זה כבוד גדול, וזו תוצאה של האליפות שלנו", אמר המאמן הפורטוגלי, לא לפני שהוסיף עקיצה קטנה: "אבל הבחירה בי מפתיעה לאור העובדה שלא זכיתי אפילו פעם אחת בתואר 'מאמן החודש' העונה".

מוריניו גם החמיא למאמנים אחרים: "למרות הזכייה שלי, אני לא שוכח עבודה מצויינת שעשו אחרים. מארק יוז עשה עבודה נהדרת בבלקבורן והוביל אותה להשתתפות בגביע אופ"א. אלן פארדיו ופול ג'וואל עשו עונה יפה מאוד בווסטהאם ובוויגאן".

לצד המחמאות, לא שכח מוריניו להיות הוא עצמו: "כמובן שארסנל, מנצ'סטר יונייטד וליברפול רצו לזכות בתואר, אבל הן לא הצליחו".

במקביל, צ'לסי מתקרבת להחתמתו של כוכב פיינורד ההולנדית, סולומון קאלו. קאלו וסוכנו נפגשו בסוף השבוע בלונדון עם פיטר קניון, מנכ"ל צ'לסי, אחרי שהשחקן קיבל רשות לכך מקבוצתו. לקאלו, יליד חוף השנהב, נותרה שנה אחת בחוזהו, לאחריה יהפוך לשחקן חופשי, עובדה שככל הנראה תאפשר לצ'לסי לרכוש אותו תמורת 3 מיליון ליש"ט בלבד.

השחקן עשוי להיתקל בבעיה אחרת של קבלת רשיון עבודה. קאלו מחכה תקופה ארוכה לקבלת דרכון הולנדי, אבל עד עתה נענה בשלילה. בגלל סירובו לשחק בנבחרת מולדתו, הוא לא צבר משחקים בינלאומיים, ויתכן שצ'לסי, במידה שתרכוש אותו, תשאילו לפיינורד לעונה, עד שיזכה לקבל דרכון אירופאי.

הארי רדנאפ סיכם בפומפי ל-3 שנים נוספות

הארי רדנאפ, מאמן פורטסמות, ימשיך במועדון 3 שנים נוספות. רדנאפ, שהגיע בדצמבר 2005 לקבוצה שהייתה במצב גרוע בטבלה, והציל אותה מירידה, סיים את חוזהו בסוף השבוע, אבל ההערכה הגדולה אליו במועדון גרמה לחתימה על חוזה חדש איתו.

"אני חושב שלמועדון יש עתיד מצויין", אמר רדנאפ, "אנחנו יכולים להתקדם הרבה, תוך תקווה שלא תהיה לנו עונה נוספת כמו זו שעכשיו סיימנו. אני אשב עם מילאן מנדריץ' ואלכסנדר גאידמק, ונתכנן את העתיד של הקבוצה".

טים הווארד עובר לאברטון

טים הווארד, שוער מנצ'סטר יונייטד ונבחרת ארה"ב, יצטרף לאברטון בעונה הבאה. למרות עונה ראשונה טובה באולד טראפורד, איבד הווארד את מקומו בהרכב היונייטד. שוער אברטון, ריצ'רד רייט, יעזוב ככל הנראה את המועדון, והווארד יהווה תחליף הולם, על אף שיגיע בהשאלה ולא יירכש תחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully