וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכונה מחפשת יוקרה

יואב ויכסלפיש וניר איסקוב

8.5.2006 / 20:32

בני יהודה מעוניינת לפגוש את הנשיא לאחר גמר הגביע מול הפועל ת"א (19:00, ערוץ 1). בטורינה ואלי ביטון לא בהרכב, ברדה כשיר

בבני יהודה אוהבים לדבר על הגביע של 1981 והניצחון בפנדלים על הפועל ת"א, והיום (שני) באימון המסכם עשו האוהדים קאמבק לאייטיז עם להיטי זוהר ארגוב ו"שירו של שפשף". מאיר, האבא של ניצן וחזי שירזי, לא מוצא שום דמיון בין המעמדים, וטוען ש"אז, עם בן טובים ומליחי, כולם שיחקו רק בשביל הנשמה, וכך גם ב-1968 בגביע הראשון עם זכי מזרחי". כך או כך, בני יהודה היא הקבוצה השכונתית היחידה ששרדה בליגת העל.

עוזר המאמן חזי שירזי, שהיה שותף לאליפות ב-1990 ורשם גם גביע במדי מכבי חיפה ב-1998, מתעודד מהמחשבה שכל המדינה, חוץ מאוהדי הפועל, תומכת בכתומים, והוא חוזר על מילות המפתח "כבוד", "היסטוריה" ו"אולי הפועל פייבוריטים". הוא מוסיף שניצן כבר זכה בתארים עם הנוער של מכבי ת"א ויודע להכין שחקנים למשחקים מכריעים. וינסנט אניימה מסכים רק לומר שהוא כבר שיחק במונדיאל 2002 ואין מה להשוות בין המעמדים. ראובן עובד מעדיף לשכוח את התארים להם היה שותף במכבי ת"א. סטודנטית לסוציולוגיה מצטרפת לחגיגה והופכת את המגרש לשדה המחקר שלה. גם מסלאווי מהעירייה מפגין נוכחות.

הדוברת רונית אשכנזי מדווחת שהיא ישנה כבר שלושה ימים במועדון. סבב כיבוי השריפות שלה החל בבוקר עם הידיעה שהחגיגות מתוכננות לפארק הירקון, כמו אצל מכבי והפועל. כמה טלפונים לעיריה והחגיגות עוברות לגן התקווה, כמו פעם. אחר כך צריך להרגיע את צה"ל שכועס על איציר עזוז. עם כל הכבוד לשמירה האישית של הרס"ר, ניצן לא חייב לשנות הרכב 24 שעות לפני, ועזוז מגיע לאימון. אלי ביטון אמור לשבת על הספסל ולהיות השפן באגף ימין.

גם בטורינה יחכה לתורו לעזור לכתומים. בזמן האימון עסוקה אשכנזי עם התקשורת והילדים מגיעים כדי לחפש כרטיסים למחר. "חילקנו כבר את כל המיכסה שהוקצתה לנו לילדים ואת ההזמנות. אנחנו מקווים שיתר ותיקי הקבוצה יגיעו לעודד, ואנו מצפים ל-13 אלף כתומים. ניצחון יגרום לשבוע שלם של חגיגות", היא מסכמת.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, איציק עזוז, יאיר אזולאי , ארנסט אטצ'י, רוני גפני, אימורו לוקמן (קובי דג'אני), הרוויה קובצ'ביץ', אסי בלדוט, ראובן עובד, אלי אברבנל, משה ביטון

"אי אפשר לשכוח את הרגשת הנפת הגביע"

האווירה באימון המסכם של הפועל ת"א הייתה סולידית, ורק כ-40 אוהדים הגיעו להביע תמיכה ביציע של מתחם וולפסון. "אולי זה טוב, זה ייתן לשחקנים שקט לקראת המשחק", אמר אחד מהם.

התמונה באצטדיון ר"ג, אמורה להיות שונה לגמרי. יותר מ-16 אלף אוהדים אדומים הבטיחו את מקומם במשחק, ובהפועל מקווים שהמכסה תגיע לסביבות ה-20 אלף.

אליניב ברדה, הסובל מכאבים בקרסול השמאלי, ערך אימון מלא, וצפוי לפתוח. המאמן דרור קשטן, עשוי בכל זאת להעדיף על פניו את זיטו אוגבונה, שכבש צמד במשחק הליגה האחרון מול הפועל פ"ת.

הקפטן שמעון גרשון, שהניף את הגביע האחרון בשנת 2000, אמר: "את ההרגשה של הנפת הגביע אי אפשר לשכוח. זה היה רגע מאד מרגש, הכל מתרכז במשחק אחד. אנחנו רוצים לזכות בתואר בשביל הרבה אנשים וביניהם דרור קשטן. קשה לדבר על פייבוריטית במשחק הזה ואני בטוח שיהיה משחק מעניין, בטח שאני נרגש לקראת המשחק". בסיום האימון תרגלו השחקנים בעיטות 11 מטר.



גמר גביע המדינה בכדורגל בסימן הצדעה למערך המילואים ובסיוע קרן לב"י


משחק הגמר יתקיים בסימן הצדעה למערך המילואים, במסגרת יום ההוקרה הלאומי לחיילי המילואים, ובשיתוף פעולה עם קרן לב"י, החוגגת 25 שנה להקמתה. כ-3000 כרטיסים ניתנו על ידי התאחדות הכדורגל בישראל לחיילי מערך המילואים של צה"ל.

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, גיל ורמוט, ברוך דגו, אליניב ברדה (זיטו אוגבונה), איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully