וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב לאלעד: קבוצה מספרד כנראה תרכוש את תמוז

ניר איסקוב

8.5.2006 / 20:04

סוכנו של חלוץ הפועל פ"ת אמר לבעלים כי מועדון ספרדי יבקש לרכוש את החלוץ, ולהשאילו לקבוצה בארץ. פ"ת רוצה להחזיר את לוזון וקנדה

הבעלים של הפועל פ"ת, רונן אלעד, נפגש היום (שני) עם סוכנם של טוטו תמוז ויוסי שבחון, רונן קצב, כדי לדון עמו בעתידם של השניים במועדון.

אלעד הגיש לתמוז הצעה לחוזה ארוך טווח, בין ארבע לחמש עונות, בתקווה שהחלוץ בן ה-18 יישאר, אולם קצב סיפר כי קרוב לוודאי שקבוצה מספרד תבקש לרכשו בקרוב, ותשאילו לאחד המועדונים בארץ לתקופת הצבא, בהנחה שתמוז יקבל אזרחות ישראלית בתקופה הקרובה.

הסוכן אמר כי לתמוז יש מקום חם בלב לפ"ת, אבל ישנם שיקולים נוספים כמו רצונה של הקבוצה הספרדית, השתתפות הקבוצה הישראלית שתקלוט את החלוץ בגביעי אירופה, וכמובן רצון השחקן עצמו.

לעומת תמוז, שבחון עתיד להישאר במועדון בשנתיים הקרובות. הפועל פ"ת הודיעה כבר לפני מספר חודשים כי בכוונתה לממש אופציה בחוזהו המאפשרת לה להשאירו במועדון בשנתיים הקרובות, בתמורה לשדרוג בשכרו.

בקבוצה קיימת הערכה רבה ליכולתו המקצועית של שבחון ולאישיותו. עם זאת, אם אחת מקבוצות הצמרת בליגת העל תפנה לפ"ת, הפנייה תידון לגופו של עניין. אלעד אף זימן הערב את שבחון לפגישה אישית, כדי לומר לו שבקבוצה בונים עליו כשחקן מוביל בשנים הבאות.

הפועל פ"ת מעוניינת להחזיר לשורותיה את שחקני הבית, יניב לוזון ועמרי קנדה. לוזון שיחק בשנתיים האחרונות בהצלחה במכבי הרצליה, שמעוניינת בהמשך ההתקשרות עמו. הקשר בן ה-24 נחשב לשחקן חופשי, אך אם יבחר שלא לחזור לפ"ת, היא תהיה רשאית לדרוש עבורו דמי השבחה.

קנדה הצטיין העונה בהפועל רעננה מהלאומית, וסייע לקבוצה להישאר בליגה. גם המגן בן ה-19 נחשב לשחקן חופשי, אך הוא כבר הביע את רצונו לחזור לקבוצת האם שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully