וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי ערך קבלת פנים לסגנית אלופת אירופה

מכבי ת"א רגילה לפגוש את רה"מ אחרי זכייה, אבל ההפסד לצסק"א אילץ אותה להסתפק בראש עיריית ת"א, שאמר: "גם מקום שני זה הישג"

על תפיסת העולם השונה של שמעון מזרחי ניתן היה ללמוד היום אחר הצהריים, בטקס קבלת הפנים שערך ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, לאנשי הקבוצה. "אנחנו שמחים שלמרות שאנחנו 'רק' סגני אלופי אירופה מצאת לנכון לזמן אותנו לכאן", אמר מזרחי.

"גם מקום שני באירופה זה הישג בלתי רגיל", השיב לו חולדאי, והוסיף כי "לא צריך להסתכל רק על המקום הראשון, אין רק שחור או לבן. יש גוונים נוספים באמצע. אני רוצה לברך את השחקנים ואת הצוות של מכבי על ההישג האדיר הזה. משחק חצי הגמר נגד טאו היה אחד המשחקים הכי טובים שראיתי והוא היה חוויה שהעניקה הנאה לכל מי שצפה בו".

"אם אנחנו נותנים כבוד לקבוצה שזוכה, אז מן הראוי שגם הפעם נגיד תודה למכבי על הכבוד שהיא מביאה לעיר", הוסיף.

קפטן הקבוצה דרק שארפ הודה לראש העיר בשם השחקנים. מייסיאו באסטון, שנדמה שעדיין לא התאושש מההפסד לצסק"א, אמר: "ברור שהיינו רוצים לקחת את המקום הראשון, אבל גם המקום ההשני זה הישג. לא שכחנו את הגמר, אבל אנחנו ממשיכים קדימה. חשוב שנסיים את הליגה כמו שצריך. אני לא רוצה להתייחס כרגע לעונה הבאה. יש בי התעניינות מצד כמה קבוצות NBA, אבל את זה אני משאיר לסוכן שלי. רק בקיץ נשב ונחשוב".

טל בורשטיין: "רק לפני שש שנים אלפים יצאו לחגוג אחרי שסיימנו במקום השני. אנחנו לא יכולים לזכות בכל שנה. הלוואי שיכולנו, אבל זה לא מציאותי. אני מקווה שגם בשנה הבאה נתארח פה ואצל ראש הממשלה. אנחנו מאוד מעריכים את הכבוד שנותן לנו ראש העיר ובאנו כדי לכבד אותו בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully