וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג עדיין מתלבט

ניר איסקוב

8.5.2006 / 15:16

הקשר אינו מתכוון להשיב בינתיים להצעת מכבי חיפה כפי שנתבקש: "יש לי דברים לחשוב עליהם". גם פרשת בנאדו רחוקה מפתרון

אריק בנאדו נפגש היום עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ושפך לפניו את ליבו. לפי גורמים הקרובים לשניים, השיחה לא עסקה בנושאים כספיים, אלא בנאדו סיפר לשחר על תחושותיו הקשות שנוגע למעמדו במכבי חיפה ויחסיו עם רוני לוי. שחר, לפי אותם גורמים, רק הקשיב לתלונותיו שלך בנאדו על המאמן שלו, והבטיח לקפטן שהוא יהיה איתו בקשר. בנאדו לא יצא מהפגישה בתחושה טובה, אך לא היה מאוכזב. הדברים יתבררו יותר טוב אחרי הפגישה הבאה, בה הנשיא יאמר לו ביתר פירוט את דיעותיו על מה שהוא אמר. ייתכן כי שחר ינסה לפשר את הבלם, על-ידי זה שיציע לו חוזה חדש וגבוה יותר, אך מקורבי הבלם מדגישים כי הבעיה אינה בעיקרה כלכלית אלא מעמדית. בכל מקרה, מכבי חיפה טוענת כי לבנאדו חוזה לעונה הבאה ועליו לעמוד בו.

עוד היום (שני) אצל הירוקים: מיכאל זנדברג החליט שלא להחליט. קשר מכבי חיפה, שנתבקש להשיב על ההצעה הכספית שקיבל בשבוע שעבר ממכבי חיפה, נפגש היום (שני) עם פרקליטו, עו"ד מורן מאירי, וביקש להשהות את מתן התשובה.

כזכור, בפגישה שערך עו"ד מאירי עם חשב המועדון, עוזי מור, הוצע לזנדברג חוזה לארבע עונות עם שכר שנתי העולה על 200 אלף דולר. מקורבי השחקן התבטאו בזמנו כי "ההצעה שמיכאל קיבל תגרום לו לחשוב עליה טוב".

זנדברג עצמו אמר לוואלה! ספורט: "לא דחיתי את ההצעה ולא כלום. עוד לא החלטתי וזהו. אני מתלבט, יש לי דברים לחשוב עליהם, וזו זכותי. בזמן הקרוב אקבל החלטה. העדיפות שלי בארץ היא עדיין למכבי חיפה".

יו"ר המועדון, יעקב שחר, התבשר על ידי וואלה! ספורט בנוגע לתשובתו של זנדברג, וסירב להתייחס אליה "לפני שאני שומע אותה מהשחקן". אגב, בהמשך היום אמור שחר להיפגש עם אריק בנאדו, המבקש שדרוג בחוזהו.

בעניין אחר, סוכן השחקנים, רונן קצב, באמצעות עו"ד אפרים ברק, שיגר אתמול (ראשון) מכתב לדייויד אבו, ובו דרישה להתנצלות פומבית ולפיצויים בסך 250 אלף שקל על הוצאת לשון הרע.

על פי המכתב, במהלך חודש מארס התראיין אבו ב"רדיו חיפה" וטען כי פיפ"א מקיימת חקירה נגד קצב בשד כי העברתו של יוסי בניון, המיוצג על ידו, לווסטהאם, לא הייתה כשרה. יש לציין כי אבו היה זה שתיווך בהעברתו לבולטון של עידן טל, אשר יוצג במשך שמונה שנים על ידי קצב.

במכתב הובהר כי אם אבו יסרב לדרישה, תוגש נגדו תביעה לבית משפט השלון בגין הוצאת לשון הרע. קצב הבטיח כי מחצית מהסכום שיקבל, ייתרם לבית החולים "שניידר" בפ"ת. אבו בתגובה: "לא קיבלתי שום מכתב. כשאני אקבל, אתייחס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully