וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול בישראל: תמיד יש פעם ראשונה

7.5.2006 / 17:05

הסברסים עשו את הבלתי צפוי, כשניצחו בספורטק, לראשונה העונה בהרכב מלא, את האנדרדוגס 21:28, והנחילו ליריבתם הפסד בכורה

קבוצת הסברס עשתה את הבלתי מצופה. ביום שישי חם הם הגיעו עם נוכחות שחקנים כמעט מלאה בפעם הראשונה העונה, וניצחו את האנדרדוגס 21:28. זה היה הפסד בכורה לאנדרדוגס. הסברסים, שבפעם הקודמת כמעט עשו מהפך במשחק שנגמר בתיקו 41:41, לקחו את המושכות בידיים ולא איבדו את היתרון עד לסיום, לאחר שהובילו במשך כמעט כל המשחק הסברסים, כשהם מכריחים את הכלבים לחזור מפיגור.

החיפאים יודעים לחזור מפיגור, למעשה ברוב המשחקים בהם ניצחו כך היה, אך לא הפעם. משחק שקול במשך 3 רבעים יצא מאיזון ברבע האחרון. 2 מהלכים גדולים של עדי חכמי, הק"ב של הסברסים, נשאו פרי ושינו את המומנטום לטובתם כאשר עדיין היה נראה שהכלבים בתמונה.

ק"ב סניק מאולתר של עדי, שרץ את כל המגרש לטאצ'דאון, ומסירה לגיא ואן-סטרסן הניבה עוד אחד. שני אלה כנגד טאצ'דאון יחיד של החיפאים סגרו את הסיפור.

בהמשך צפויים שני משחקים חשובים ביותר. לסברס יש עוד 2 משחקים נגד הפיונירס. ניצחון באחד מהם יבטיח את מקומם במשחק האליפות כנגד החיפאים, שכבר הבטיחו גם את יתרון הביתיות. ההפסקה הארוכה עד משחק האליפות יכולה להוציא את האנדר-דוגס מקצב משחקים רגיל, ושני המשחקים הקרובים של הקבוצות מת"א עלולים לעלות בפציעות ויקלו על החיפאים.

המשחק הבא, ב-19.5 בספורטק בת"א, יחל בשעה 11:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully