וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן חושבת על העונה הבאה

8.5.2006 / 13:09

אחרי שחגגה דאבל שני ברציפות, בבוואריה מתכוננים לעזיבה של לא מעט שחקנים. אולי הנס: "לא נשתולל בקיץ. יש לנו סגל גדול מדי"

באיירן מינכן חגגה בסוף השבוע דאבל שני ברציפות בשייט על נהר הריין, אבל במועדון הבווארי ממהרים כבר לחשוב על העונה הבאה. אולי הנס, הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, הודה לפליקס מאגאת על תרומתו עד כה למועדון: "כשמאגאת הגיע לא היינו אלופים, עכשיו יש לנו שני דאבלים. הוא כמעט לא ביצע טעויות".

באיירן הולכת לעבור דילול בסגל מבחינת פנים מוכרות שעומדים לעזוב בסיום העונה: ביצ'נטה ליזארזו ויינס ירמיס הודיעו על פרישה, ומעמדם של מהמט שול וזה רוברטו הברזילאי עדיין לא ברור. הפגיעה הקשה ביותר כמובן אמורה להגיע מעזיבתו הצפויה של מיכאל באלאק לצ'לסי. מאגאת לא ימהר להביא מישהו מבחוץ, ועל פי ההשערות יעדיף להזיז לעמדה הזו את רוקה סנטה קרוז, סבסטיאן דייסלר או חוליו דוס סאנטוס. כוכבים גדולים הגרמני לא ממש מחבב. "היו לי בעיות קשות בעבר עם שחקנים כאלה כשהייתי צריך להושיב אותם על הספסל", אמר מאגאת.

לא מעט שמות נקשרו במועדון הפאר הגרמני לקראת העונה הבאה: דניאל ואן בויטן מהמבורג, לינקולן משאלקה, לוקאס פודולסקי מקלן, וטים בורובסקי מורדר ברמן. הנס רומז שיתכנו שינויים, אבל לא רבים כמו שנוטים לחשוב. "לא נשתולל בקיץ. יש לנו סגל גדול מדי. המאמן שלנו רוצה להכיר כל שחקן ושחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully