וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקוט וקמפבל בסגל אנגליה למונדיאל

8.5.2006 / 17:00

סוון גוראן אריקסון פירסם סגל ראשוני של 23 שחקנים. בלם ארסנל, וילד הפלא בן ה-17 בפנים, כמו גם ווין רוני הפצוע

מאמן נבחרת אנגליה, סוון גוראן אריקסון, פירסם היום (שני) סגל מוקדם של 23 שחקנים שיתכנסו למחנה אימונים לקראת המונדיאל.

השמות הבולטים בסגל הם סול קמפבל, בלם ארסנל, שסבל מפציעה ממושכת ובעיות אישיות, ות'יאו וולקוט בן ה-17 מארסנל - חלוץ הנחשב לכשרון הגדול באנגליה לגילו, אך נעדר בנסיון ברמות הגבוהות. אריקסון העדיף את הילד על פני חלוצים ותיקים ומנוסים יותר. שון רייט פיליפס, דארן בנט, נייג'ל ריו קוקר, וג'רמיין דפו לא מצאו מקום ברשימה המכובדת. וויין רוני, למרות פציעתו, נכלל גם הוא בסגל.

"אני יודע שאני לוקח הימור גדול", אמר אריקסון על בחירתו של וולקוט הצעיר שעדיין לא שיחק אפילו בקבוצתו אליה הגיע בינואר מסאות'האמפטון, "אבל הדחף שלו למשחק שווה המון. עבורי זה סגל טוב, סגל מעניין. יש כמה שחקנים חדשים, כמה צעירים, וזה סגל עם אופי התקפי והרבה תשוקה".

הסגל:

שוערים: דייויד ג'יימס (מנצ'סטר סיטי), רוברט גרין (נוריץ'), פול רובינסון (טוטנהאם).

הגנה: ג'ון טרי, ויין ברידג' (צ'לסי), ג'יימי קארגר (ליברפול), ריו פרדיננד, גארי נוויל (מנצ'סטר יונייטד), אשלי קול, סול קמפבל (ארסנל).

קישור: ג'ו קול, פרנק למפארד (צ'לסי), סטיבן ג'רארד (ליברפול), דייויד בקהאם (ריאל מדריד), מייקל קאריק, ג'רמיין גנאס, ארון לנון (טוטנהאם), אוון הארגריבס (באיירן מינכן), סטיוארט דאוונינג (מידלסבורו).

התקפה: פיטר קראוץ' (ליברפול), ווין רוני (מנצ'סטר יונייטד), מייקל אואן (ניוקאסל), תיאו וולקוט (ארסנל).

שירר מציע: ג'רארד במקום רוני

מצב הרגל של וויין רוני עדיין מעסיק את כלי התקשורת באנגליה. אלן שירר, מי שהיה קפטן הנבחרת והודיע לא מזמן על פרישה ממשחק, חושב שלאנגליה יש עדיין סיכוי טוב להשיג משהו במונדיאל.

"זו מכה קשה שרוני לא יהיה", אמר שירר, "אבל אסור לנו להרים ידיים ולהגיד שהכל אבוד כי זה לא יהיה פייר כלפי השחקנים הקיימים".

שירר טוען שלאנגליה יש מספיק כלים להתמודד עם חסרנו של הכוכב הצעיר. אחד הפתרונות שהוא מציע הוא לקדם את סטיבן ג'רארד לשחק מאחורי חלוץ יחיד. "סטיבן שיחק בתפקיד הזה בליברפול לא מעט לאחרונה, ולא פלא שיש לו כבר 20 שערים העונה. אני מעריץ גדול שלו ואין לי ספק שהוא יכול לבוא קדימה ולמלא את החלל של רוני".

גם לסטיבי ג'י היה מה להגיד בנושא. "חשבתי על זה לפני כמה ימים. את היכולת הכי טובה שלי הפגנתי כקשר התקפי, ובנבחרת אנגליה שיחקתי בעמדה הזו רק 45 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully