וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "הגשמתי חלום. אני לא פוחד מהפרישה"

8.5.2006 / 11:03

הברנבאו נפרד מהגאון הצרפתי, אחרי שזה כבש שער מול ויאריאל: "מודה לריאל ולקהל". קארו: "זיזו הוא הטוב בעולם, כשחקן וכאדם"

זינדין זידאן נפרד אתמול (ראשון) מהסנטיאגו ברנבאו עם שער בתיקו 3:3 מול ויאריאל. זידאן, שהגיע לריאל ב-2001 אמר שלום לקהל בברנבאו, שנתן הצגה מרהיבה לכבודו: "אני מודה לריאל מדריד ולקהל שלה על כל מה שהם נתנו לי. נהניתי מאוד ב-5 השנים האחרונות. היו כמה רגעים קשים, אבל אני תמיד אזכור את אלו הטובים".

"הגעתי עם חלום לזכות בליגת האלופות ואני חי בשקט עם עצמי, כי עשיתי את זה. מעבר להישגים, אני אזכור את האנשים שהכרתי במועדון. הם התייחסו אלי בצורה נהדרת ותמיד כיבדו אותי".

"הפרידה הזו היא רק מכדורגל. אני לא פוחד מהפרישה. בכל פעם שאוהד פוגש אותי ומבקש ממני להצטלם איתו או לחתום לו אני חש באותה התרגשות בדיוק כמו בפעם הראשונה. אני גאה בקריירה שלי כי שיחקתי בשני מועדונים גדולים, יובנטוס וריאל מדריד, וזכיתי בהרבה תארים איתם".

מאמן ריאל מדריד, לופז קארו, נפרד אף הוא מזידאן: "זיזו מהווה דוגמה באיך שהוא מתנהל. כדי למצוא מישהו טוב כמוהו צריך לחזור לדורות קודמים. הוא הטוב בעולם, כשחקן וכאדם". על המשחק אמר קארו: "רצינו שהאוהדים יהנו מהמשחק האחרון שלו. הייתי שמח לו ניצחנו, זה היה מגיע לו".

מנואל פלגריני, מאמן ויאריאל, אמר לפני המשחק בין הקבוצות: "אלו כבוד וגאווה גדולים להיות במשחק הפרידה של זידאן מהברנבאו. הוא כוכב וג'נטלמן בכל המובנים".

הקהל באצטדיון כיבד את הכוכב הצרפתי במחיאות כפיים אדירות, וכרטיסי ענק עליהם הייתה תמונה של החולצה מספר 5 של ריאל, והכיתוב "תודה לך זידאן", חולקו לכל האוהדים.

בכל מקרה, לאוהדים בלבן תהיה הזדמנות אחת נוספת ואחרונה בהחלט להיפרד מזידאן. בשבוע הבא תערוך ריאל מדריד משחק ידידות מול סטאד רים הצרפתית, משחק שיחנוך אצטדיון חדש וקטן בקומפלקס של ריאל, ושייקרא "אצטדיון אלפרדו די סטפאנו". המשחק יהווה פרידה מזידאן, ויחלקו בו כבוד לדי סטפאנו הגדול. הסיבה בגללה נבחרה רים, שמדשדשת בליגות הנמוכות בצרפת, נעוצה בעובדה שהיא הייתה יריבתה של ריאל בגמרים האירופאיים ב-1956, וב-1959.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully