וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "אחרי השער השלישי נפרדתי לשלום מהייבורי"

8.5.2006 / 9:58

הצרפתי בטוח כי לארסנל הגיע לסיים במקום הרביעי: "הטבלה לא משקרת". יול זועם שלא דחו את המשחק של טוטנהאם. ואן ניסטלרוי בצרות

הרבה שמחה הייתה אתמול (ראשון) בחלק הלונדוני של ארסנל, אחרי שזו חזרה מהקבר כדי לעקוף את היריבה המושבעת, טוטנהאם, ולסיים במקום הרביעי, המוליך למוקדמות ליגת האלופות. משחק הניצחון 2:4 הבליט שוב את חשיבותו של חלוץ התותחנים, תיירי הנרי, שכבש שלושער.

"סיימנו במקום הרביעי והטבלה לא משקרת", טען הנרי, "חסרנו כל כך הרבה שחקנים השנה ועשינו הכל בדרך הקשה. כשנישקתי את האדמה אחרי השער השלישי שלי נפרדתי לשלום להייבורי".

"זה לא נורמלי עבורינו לסיים רק במקום הרביעי, אבל לאור הנסיבות אנחנו שמחים. בכל מקרה, נצטרך לעבור סיבובי מוקדמות, כך שאנחנו עדיין לא בליגת האלופות".

ארסן ונגר התייחס לחלוץ המצויין: "אני מאמין שמתפתח משהו יפה בקבוצה ואני דוחק בו להישאר. הוא יודע כמה אנחנו רוצים שיישאר, והעובדה שהעפלנו לליגת האלופות עושה הבדל גדול, בגלל ששחקנים כמוהו רוצים וצריכים לשחק ברמה הזו".

אשלי קול הוסיף גם הוא על הנרי: "הוא שחקן גדול וחבר נפלא לכולנו. נצטרך לחכות להחלטה שלו".

ז'ילברטו סילבה דיבר על ההעפלה לליגת האלופות: "זה חשוב מאוד
למועדון כמו ארסנל להגיע למפעל הזה. העונה הזו הייתה שונה כי לא נאבקנו על התואר, אבל המקום הרביעי ללא ספק מגיע לנו".

המשטרה חוקרת את הסיבות לקלקול הקיבה

בצד השני של הכביש הייתה אכזבה גדולה. מאמן טוטנהאם, מרטין יול, תלה את מירב הסיבות להפסד קבוצתו לווסטהאם (2:1) בהרעלת הקיבה בה לקו מספר משחקני הקבוצה.

"ביקשנו לדחות את המשחק ב-24 שעות, אבל לא רצינו לקחת סיכון בלא לעלות למגרש. אני חושב שניתן היה לראות שאנחנו לא חזקים מספיק", אמר יול.

ב-1997 סבלה מידלסברו ממקרה דומה והודיעה שלא תעלה למגרש 24 שעות לפני משחקה. כתוצאה הורדו לה 3 נקודות, מה שגרם לה לרדת מהליגה הראשונה באותה עונה. "שמענו על הסיפור של מידלסברו", אמר יול, "ביקשנו לדחות את המשחק לפחות ב-3 או 4 שעות כדי שהשחקנים שחלו יום לפני יספיקו לאכול כדי שיהיה להם כח, אבל נענינו בשלילה".

"באופן טבעי ישנן מחשבות על מה היינו יכולים לעשות עם סגל בריא, אבל אני חייב לומר לעצמי שזה חלק מהמשחק".

"הגענו לאירופה וזו הייתה המטרה מההתחלה, למרות שהיינו קרובים למקום הרביעי, ולהפסיד אותו במחזור האחרון של העונה זה מאוד מאכזב".

במקביל, אנשי איכות סביבה וקציני משטרה יחקרו את קלקול הקיבה שפקד את עשרת שחקני טוטנהאם. במלון בו התאכסנה הקבוצה לא יודעים מה היה בתוך האוכל שגרם לשחקנים לחלות.

ואן ניסטלרוי בדרך החוצה מהיונייטד?

ספק גדול מרחף מעל עתידו של רוד ואן ניסטלרוי במנצ'סטר יונייטד. החלוץ ההולנדי עזב אתמול (ראשון) את אולד טראפורד בכעס, אחרי שהבין שהוא לא נמצא בהרכב הקבוצה למשחק מול צ'רלטון (0:4).

"היו כמה עניינים במהלך השבוע, שהיינו מודאגים בגללם בקשר לאווירה בקבוצה", הסביר אלכס פרגוסון. "ביום כל כך חשוב, כשאנחנו נאבקים על המקום השני הרגשתי שרוד צריך להיות על הספסל".

ואן ניסטלרוי היה בטוח שפרגוסון יפתח איתו בהרכב לצד לואיס סאהה, במיוחד לאור העובדה שווין רוני פצוע. אלא שהמאמן הסקוטי העדיף על פניו את ג'וזפה רוסי הצעיר, וההולנדי לקח את מפתחות רכבו ועזב בזעם את האצטדיון. בחודשים האחרונים נפוצו שמועות רבות על מעבר של הסקורר לקבוצה אחרת, ואחרי התקרית אתמול, הן רק יגברו במהלך השבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully