וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: סאו פאולו ניצחה בקלאסיקו

8.5.2006 / 7:32

הפכה פיגור מול קורינתיאנס לניצחון גדול, 1:3 בחוץ. סנטוס, פלומיננזה ואינטרנאסיונל ניצחו ומוליכות את הטבלה

משחק בין קורינתיאנס לסאו פאולו תמיד מסקרן, ואמש (ראשון) התארחה אלופת העולם אצל אלופת ברזיל וניצחה 1:3, כשהיא מנצלת את העובדה שבגלל הנחיות המשטרה, המשחק לא נערך בסאו פאולו עצמה.

נדמה היה כי אובדן הביתיות לא מפריע לקורינתיאנס, שעלתה ליתרון בדקה ה-21 משער של נילמאר. אבל אז נכנסה סאו פאולו, המתכוננת לרבע גמר גביע הליברטאדורס, לפעולה. סוזה השווה שש דקות להפסקה, והמחצית השניה הייתה כולה של הטריקולור פאוליסטה. תוך חמש דקות כבשו אנדרה דיאס (68) ולנילסון (73) והעניקו ניצחון יוקרתי לאלופת העולם. ההפסד מסבך את קורינתיאנס במקום לא סימפטי, מתחת לקו האדום, עם פתיחה עגומה ביותר של שלושה הפסדים מול ניצחון בודד בלבד.

אלא שסאו פאולו עדיין רואה את הגב של שלוש המוליכות. סנטוס גברה על פורטאלזה 0:2 עם שני שערים תוך שש דקות, עצמי של גלובר (39) ושער של תיו סמוך להפסקה. צמודות לסנטוס פלומיננזה, שניצחה את פראנה 1:2 (לפלומיננזה: לני, 45 וריסוט, 74. לפראנה: אמרסון, 90) ואינטרנאסיונל, שהכניעה באותה תוצאה בחוץ את פרנאנאסה. קוסטה רנטריה העלה את אינטרנאסיונל ליתרון בדקה ה-19, דנילו השווה בדקה ה-39 ו-ואגנר כבש את שער הניצחון בדקה ה-79.

גרמיו, שפתחה את העונה עם ניצחון על קורנתיאנס, ספגה הפסד שלישי ברציפות, הפעם בבית לואשקו דה גמא. פטריסיו העלה את גרמיו ל-0:1 כבר אחרי שלוש דקות, אדר איזן בדקה ה-7 ואלברוני הפך את התוצאה שמונה דקות להפסקה.

לסאו קאיטנו הספיקו שלוש דקות כדי לנצח את מאוכזבת הליברטאדורס, פלמייראס, 0:2. מארבה (34) ואלטון (37) כבשו את השערים.

תוצאות נוספות בליגה הברזילאית:

סנטה קרוז - פונטה פרטה 1:1 (לסנטה קרוז: קרליניוס באלה, 17. לפונטה פרטה: גלאנו, 47).

גויאש - פיגוארנשה 1:2 (לגויאש: יוליאנו 73, סנטוס רוני 87. לפיגוארנשה: סוארז 55).

פלמנגו - בוטאפוגו 0:1 (ג'ונתן, 65).

קרוזיירו - ז'ובנטוד 0:2 (ג'ובאני אלבר 2, ואגנר 68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully