וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאראו: "פרננדז הוא מאמן שחצן"

אסף שקד

7.5.2006 / 23:41

מי שאחראי על הדברים הוא מאמן הכושר הצרפתי של בית"ר ירושלים, טיבריוס דאראו, שרוצה להמשיך. מיטרסקי מוכן לעזוב

זה היה משחק הפרידה של המאמן לואיס פרננדז מטדי, אבל מסתבר שכמה מאנשי הצוות שלו מעוניינים מאוד להמשיך בקבוצה. אחד מהם הוא מאמן הכושר טיבריוס דאראו, שניצל פגישה עם הבוס ארקדי גאידמק כדי לספר לו מה הוא חושב על פרננדז. במהלך השיחה אמר דאראו לגיאדמק כי לפי דעתו לואיס פרננדז הוא מאמן שחצן ומתנשא, וגאידמק עשה בשכל ששיחרר אותו מהקבוצה. הדברים של דאראו היו רק הקדמה למסר החד ששלח לגיאדמק: "אני רוצה מאוד להישאר בבית"ר בעונה הבאה, יש עוד הרבה על מה לעבוד כאן ואני יכול לעזור למועדון עוד המון". החלטה לגביו טרם התקבלה, אך במועדון סבורים שהצדדים ימשיכו את התקשורת גם בעונה הבאה.


איגור מיטרסקי, בלמה של בית"ר ירושלים, רמז בסיום משחק ההפסד 2:0 לנצרת עילית על תוכניותיו העתידיות: "נהניתי מאוד בישראל, הייתה לי תקופה לא קלה בבית"ר, כשאחת הסיבות לכך הייתה הכרטיסים האדומים שספגתי פה. באירופה במשך כל הקריירה שלי לא קיבלתי כרטיסים אדומים, אבל כאן הדברים מתנהלים אחרת. אף אחד מהנהלת הקבוצה לא שוחח איתי על העתיד, לא יודע אם אשאר".

מיטרסקי הודה כי הוא לא קיבל יפה את הקנס שהטילה עליו ההנלה, וסיפר כי הוא פגוע: "היו לי גם מספר מריבות בשבוע האחרון עם חברי ההנהלה, ובעקבות זה אני בספק אם ישאירו אותי. זה תלוי גם במאמן הבא של הקבוצה".

ליאור אסולין דיבר על לואיס פרננדס: "יכול להיות שהוא ציפה ממני ליותר. הוא מאמן ברמה גבוהה והוא מעביר אימונים
מצויינים. אני חושב שהוא מאמן מצויין וחבל שהוא עוזב".

דוד אמסלם אמר בסיום המשחק לוואלה! ספורט: "הצגנו היום יכולת חלשה מאוד ולא אופיינית, אולי זה בגלל אווירת סוף העונה אבל למרות זאת זה לא מצדיק את ההפסד שלנו.כנראה שנצרת עלית רצתה יותר מאיתנו לנצח וזה מה שגרם לה לצאת בסופו של דבר עם 3 נקודות. סה"כ הייתה לנו עונה טובה ואני מקווה שהיא מבשרת טובות לקראת העונה הבאה".


גל אלברמן אמר בסיום המשחק לוואלה! ספורט: "נצרת הגיעו הרבה נחושים ורצו לנצח, קרו היום דברים שאסור שיקרו. הקבוצה שהייתה נחושה יותר והייתה חייבת את הנקודות הלכה עם הנקודות בסופו של דבר לבית. קשה להסביר מה היה קורה אם היינו צריכים לקחת את הנקודות, לא שיחקנו טוב והקבוצה שהייתה טובה יותר ניצחה. אני רוצה להתנצל על המשחק החלש שלנו היום, רצינו לסיים את המשחק בטעם טוב וחבל שלא עשינו את זה. סיכומים לגבי העונה נעשה בתום המשחק בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully