וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי נגד ההנהלה

שגיא ניר

7.5.2006 / 23:37

אנשי שער 11 מחו על ההעלאה הצפויה במחירי המנויים, אך השלט שהניפו הוסר מיד. "תשאירו אותנו בקטגורית האוהדים, לא הספונסרים"

מחאת אוהדי מכבי תל אביב כנגד העלאת מחירי המנויים עולה מדרגה. הערב (ראשון), במהלך משחק הליגה בהיכל מול עירוני נהריה (84:95), חילקו נציגים משער 11 מנשר ובו קריאה להנהלת הקבוצה להקפיא את מחירי המנויים. מאוחר יותר הונף בהיכל שלט ענק ובו הקריאה "די להעלות מחירים", אך זה הוסר כעבור מספר דקות, כשלטענת האוהדים מדובר בהוראה של הנהלת המועדון.

במנשר, שחולק ביציע העיתונאים בהיכל, נכתב בין היתר: "שוב מכבי מצפצפת על האוהדים הצעירים שלה, כששוב אלו שמשקיעים מעל ומעבר בעידוד ובתפאורה נאלצים לסבול את הגזרות הכלכליות שנוחתות כל שנה מחדש... אולי הפעם זה 50 ש"ח, אבל תנסו להזכר כמה עלה לכם מנוי לפני כמה שנים ועכשיו בואו ננחש כמה יעלה מנוי בשנה הבאה... לא יתכן שילד שרוצה לעשות מנוי חדש יאלץ לשלם סכומים כה גבוהים".

"אנו מבקשים בכל לשון של בקשה, אל תפגעו ביכולת שלנו לאהוד אתכם, תנו לאוהדים הצעירים ולאוהדים מעוטי היכולת להמשיך ולתמוך בכם שנים נוספות, תשאירו אותנו בקטגורית האוהדים, לא הספונסרים. .. שמעון מזרחי אמר בפגישה בנושא 'שאתם בוכים על מנת פלאפל כשאנו הבעלים מוציאים מליונים מהכיס'. נכון שמעון, אנו בוכים איפה שכואב לנו, אתה זוכה לתהילת עולם, לפרס ישראל, לכבוד מלכים בכל היבשת אך אנו רוצים רק לאהוב, לאהוב בשקט בלי לפחד מהעלאה נוספת במחירי המנוי, מחיר שבסופו של דבר פוגע בנו ישירות ומונע מאוהדים צעירים וטובים להצטרף לשורות הגוש המעודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully