וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת יאמר נדחתה למחר

רומן רוזנבלט

7.5.2006 / 22:18

הייתה אמורה להיחתם היום אבל התעכבה ובקבוצה מקווים שהדברים ייסגרו ביום שני. לקראת שבת: ראובן עטר במצוקת שחקנים

לאחר יום ממושך של שיחות ודיונים בין בעלי מכבי נתניה ועורכי דינם, הועברה טיוטת ההסכם עם הערות הבעלים לדניאל יאמר.

אתמול, כשחודש המו"מ לאחר מאמצי תיווך רבים, הוסכם כי טיוטת ההסכם תועבר ליאמר כבר בשעות הצהריים של היום, אולם הבעלים שניסו לגשר גם על מחלוקות פנימיים שהתגלו, התעכבו, ונפגשו רק ב-18:00 עם עורכי הדין, וכאמור השיבו את טיוטת ההסכם בשעות הערב.

התזמון עשוי להיות מאוחר מדי מבחינת הזמן שנותר ליאמר ועורכי דינו לעבור על ההערות של בעלי מכבי נתניה ויתכן ואלה יצטרכו לעבור על הטיוטה במהלך הלילה. למרות זאת, מקווים בשני הצדדים הסחטים מהסחבת הזו, כי עד מחר בצהריים העניין יסתיים בחתימה על החוזה ולא בפיצוץ נוסף.

הקבוצה קיבלה יום חופש נוסף ותחזור להתאמן רק ביום שלישי לקראת המחזור האחרון. כפי שפורסם בוואלה! כבר לפני שבועיים, שלושה משחקני הקבוצה צפויים לצאת עם הנבחרת האולימפית לטורניר ידידות בחו"ל, מה שיגרום למצב בו יעמדו לרשות המאמן ראובן עטר 10 שחקני שדה ושוער מחליף ביום שבת, בגלל כמות השחקנים הפצועים של הקבוצה ובגלל העובדה שבאותו יום ייערך משחק הנוער חשוב ולא ניתן לעלות שחקני נוער למשחק הבוגרים.

מנכ"ל הקבוצה, קובי בלדב, שלח מכתב להתאחדות לכדורגל בבקשבה לשחחר את שלושת השחקנים, הבלמים דקל קינן ואסף בן מוחא, והקשר אמיר טגה מהנסיעה. "זהו משחק יותר מדי חשוב בכדי שיחסרו לנו 3 שחקנים", אמר היום בלדב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully