וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר בגדה בסמל

7.5.2006 / 22:42

בית"ר ירושלים הפסידה בבית להפועל נצרת עילית 2:0 במשחק מביש, ולא סייעה לכוכבה לשעבר, אלי אוחנה. כפר סבא ניצחה 0:1 את בני סכנין, היורדת תיקבע בשבוע הבא

הפועל נצרת עילית, שהשיגה עד עתה רק ניצחון חוץ אחד במהלך העונה, הדהימה הערב (ראשון) את בית"ר ירושלים באיצטדיון טדי, וניצחה אותה 0:2 משערים של פולופ וחריסטוב. שלוש הנקודות השאירו את נצרת עילית צמודה להפועל כפר סבא, שניצחה בבית 0:1 את בני סכנין המתפוררת. לשתי הקבוצות 34 נקודות, אך לכפר סבאים הפרש שערים טוב בהרבה והיא כרגע מעל לקו האדום. במחזור האחרון, שיכריע את זהות היורדת השנייה, הפועל נצרת עילית תארח את בני יהודה, וכפר סבא תתארח אצל מכבי נתניה.

קבוצתו של מוטי איוניר, שנאבקת על חייה בליגה, הציגה משחק שאפתני וגברה על שחקני בית"ר כמעט בכל מאבק גופני. מנגד, ניתן היה להבחין בבירור כי לירושלמים אין יותר על מה להילחם בליגת העל, ושחקניו של לואיס פרננדז הציגו משחק נרפה וחסר נחישות. עצוב היה לגלות שוב שבכדורגל שלנו, קבוצות שלא משחקות עבור מטרה מובהקת אינן מציגות את היכולת המקסימלית שלהן. דוד אגאנסו המשיך את תצוגת חוסר האכפתיות שלו, עם כרטיס אדום אחרי פגיעה אלימה ללא כדור באלירן אלקיים.

מהלך המשחק

דקה 4 - ז'רום לרואה מצא את אנסומבו, שמ-20 מטר שלח בעיטה מעל השער.

דקה 7 - ינשבסקי חטף כדור מדוד אמסלם ומתוך הרחבה חיפש את פולוק, אך הכדור הורחק. הזדמנות מצוינת לנצרת עילית.

דקה 14 - גול! יואב זיו איבד כדור באגף השמאלי, כדור רוחב מהיר מצא את פולופ בתוך הרחבה, שהסתובב במהירות על הגב של חליבה ומעשרה מטרים בעט מתחת לגוף של קורנפיין. 0:1 לנצרת עילית.

דקה 23 - ישראלביץ' חטף כדור מתומר בן יוסף והגיע למצב של אחד על אחד עם קורנפיין, אבל בעט לידיים של השוער.

דקה 28 - מסירה מצוינת של ישראלביץ' מצאה את פולופ בתוך הרחבה, חליבה הלחיץ אותו מאחור וספק הכשיל אותו. קינן לא שרק, איוניר זעם.

דקה 40 - ברוכיאן שלח כדור עונשין מ-25 מטרים סנטימטרים ספורים מהקורה של אושרי לוי.

דקה 41 - כדור נהדף מהרחבה לברוכיאן שהפציץ מ-17 מטר למרכז השער, אושרי לוי הדף מצוין.

דקה 45 - ינשבסקי מלהטט ברחבה מול בן יוסף, אבל מ-13 מטר בעט החוצה. שניות ספורות אחרי זה ישראלביץ' קיבל כדור נוח ברחבה, והחטיא מול קורנפיין.

דקה 47 - גול! ישראלביץ' פרץ בקלילות, עבר את אלברמן ובן יוסף והגיע מול קורנפיין, שהכשיל אותו. פנדל. חריסטוב לא התבלבל וכבש את שערו השלישי העונה, 0:2 לנצרת עילית.

דקה 55 - הרמה של ברוכיאן נחתה היישר על ראשו של אגאנסו שנגח משלושה מטרים, אושרי לוי הציל באינסטינקטיביות מקו השער.

דקה 75 - כרטיס אדום לדוד אגאנסו, שחבט ללא כדור בפניו של אלירן אלקיים.

הרכבי הקבוצות:
בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, תומר חליבה (דוד אגאנסו, 46), תומר בן יוסף, דוד אמסלם (קובי מויאל, 62), יואב זיו, מזואה אנסומבו, אבירן ברוכיאן (אופיר עזו, 57), גל אלברמן, ז'רום לרואה, פבריס פרנדז, ברק יצחקי.

נצרת עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, אלירן אלקיים, קובי נכטיילר, עמי אזולאי, דודי פדלון, חיים בנון, איגור ינשבסקי, גיז'רמו ישראלביץ', גיורגי חריסטוב (עוז ברנדוויין, 63), זולטן פולופ.

הפועל כפ"ס-בני סכנין 0:1

הפועל כפר סבא המשיכה את המומנטום החיובי שבו נמצאת הקבוצה בשבועות האחרונים, וניצחה בבית את בני סכנין 0:1 משער של אבי כנפו לקראת סיום המחצית הראשונה. אלי אוחנה קיווה שקבוצתו לשעבר, בית"ר ירושלים, תעשה את העבודה בבית מול נצרת עילית, אבל הוא גילה שהפעם יצטרך לסמוך רק על עצמו.

מנגד, סכנין סיימה משחק נוסף עם הפסד, והשלימה חמישה הפסדים רצופים ועשרה משחקים ללא ניצחון. סכנין אומנם ניסתה להילחם והראתה רצון כלשהו להשיג את הנקודות, אבל בשלב הזה של העונה סכנין לא יכולה, גם אם היא באמת רוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מהלך המשחק

דקה 4 - יבואה פרץ מימין, ומזווית קשה סובב כדור שיצא החוצה.

דקה 7 - נגיחה מסוכנת של יבואה, מאיר כהן במקום.

דקה 24 - אברג'יל קיבל כדור עומק וניסה להקשית מעל איבגי, אבל עשה את זה בצורה רעה והכדור יצא החוצה.

דקה 43 - גול! ערבובייה על סף הרחבה של סכנין, ושלו מנשה העביר את הכדור לאבי קנפו, שלא התבלבל מול מאיר כהן. 0:1 לכפר סבא.

דקה 52 - יבואה קיבל כדור ברחבה, הוציא כדור רוחב למנשה, מאיר כהן הדף בקושי.

דקה 55 - כרטיס אדום לחסארמה, שפלט כמה מילים מיותרות לשופט מנשה משיח.

דקה 61 - שלו מנשה קיבל כדור מצוין בתוך הרחבה, אך בעט לידיים של מאיר כהן.

דקה 70 - חילופי מסירות מהירות השאירו את אבו בקרי בתוך הרחבה, אבל הבעיטה החזקה שלו פספסה את המסגרת.

דקה 78 - אבו בקרי קיבל כדור מצוין נוסף ברחבה, ומ-12 מטר בעט למשקוף.

הרכבי הקבוצות:
הפועל כפ"ס: אבי איבגי, אייל משומר, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, שלו מנשה, בן לוז (ולנטין תאודוריקה, 90), אבי קנפו (אבי תקוה, 80), סמואל יבואה (אורן ניסים, 90).

בני סכנין: מאיר כהן, נידאל חוג'ראת, אלירן חודידה, גבע ברקאי, באסם גנאים, עבד רבאח, חאלד חלאילה (מוניר סלאמה, 46), סלאח חסארמה, אדריאן פיטו, יניב אברג'יל (רמיק יז'רסקי, 46), פסקל קונדופוני.

אוחנה: "מאוכזב שלא גמרנו את זה היום" (ניר איסקוב)

אלי אוחנה: "אנחנו עדיין מעל הקו האדום, אני מאמין ובטוח שנשלים את המשימה שלנו בשבוע הבא. התכוננו טוב למשחק, הגענו להרבה מצבים ועם קצת יותר ריכוז היינו מנצחים בהפרש גבוה יותר. אני מאוכזב שלא גמרנו את זה כבר היום, אבל עדיין, הכל תלוי בנו".

על הפסד בית"ר: "אני לא יודע מה היה בטדי. אני שולח ברכות לנצרת שניצחו שם. אף אחד לא עושה כלום עבור אף אחד ושלא יגידו 'בית"ר משחקים בשביל אוחנה'. בכדורגל הדברים עוברים. ברור שרציתי והאמנתי שבית"ר ינצחו, אבל אני מקווה שהסוף עבורינו יהיה טוב"

"מה שהבאתי לכפר סבא זה את האמונה. אם זה משמעת טקטית, משחק יפה ועוד. אם אתה עושה את הדברים הנכונים אתה מקבל תמורה בסופו של דבר. אף אחד, כולל אותנו לא האמין. נבוא לנתניה וננסה להשלים את הבלתי יאומן".

בן לוז: "עשינו את העבודה ואנימקווה ששבוע הבא נחייך ונגמור את זה. נגזר עלינו לא לישון בלילות בשביל להיות ספורטאי צריך לדעת לעמוד במתחים האלו. אנ מסתכל שחקן שחקן אצלנו ואפשר לסמוך על כולם".

גבי קצרה מנכ"ל כפר סבא: "אני חושב שהתוצאה בטדי הוכיחה שהכל קישקוש. מי שרץ יותר ורוצה יותר משיג את התוצאה. כדאי שנצרת עילית יתרכזו בעצמם וביכולת שלהם ולא במי משחק בשביל מי, איך, ולמה. בית"ר נתנה את המשחר הכי חלש שלה העונה אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו, הכל תלוי בנו, אנחנו מאמינים שהשחקנים יעשו את זה. כל אזרח במדינת ישראל היה מופתע מאוד בנצרת תנצח 0:2 ותראה כמו שהיא נראתה".

שייע פייגנבוים: "רצינו להצליח במשחק, אבל היה לנו קשה ב-10 שחקנים. חבל שבאה ההרחקה הטיפשית הזו אבל אין מה לעשות, זה כנראה מלמעלה. הכל הולך הפוך הקבוצה צריכה לבנות את עצמה מהר לליגה הלאומית וזו לא טרגדיה. זה יכול להיות טיול של 10 חודשים. אני לא נוהג לא לסיים עבודה מושלמת כמו שצריך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully