וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטאנדר ניצלה מירידה

7.5.2006 / 22:27

שער של אנטוניטו בדקה ה-89 העניק לה ניצחון 1:2 על אוסאסונה ועונה נוספת בליגה הבכירה. קאדיז ירדה לליגה השנייה, אלאבס בדרך

שני מחזורים לסיום הליגה הספרדית, התנקזו רוב המתח והעניין לתחתית, כש-7 קבוצות בסכנה מוחשית. בתחרויות על מקומות באירופה רצתה סלטה ויגו לנצח כדי להישאר בתמונת ליגת האלופות, כשויאריאל חייבת 3 נקודות במשחקה מול ריאל מדריד כדי לשמור על סיכוי קלוש להגיע לאופ"א. כשהתפזר העשן התברר שמספר קבוצות ניצלו, ואוסאסונה תצטרך לחכות שבוע נוסף כדי לחגוג מקום רביעי.

אוואט נשאר בליגה

סנטאנדר - אוסאסונה 1:2

ראסינג הגיעה למשחק הביתי כשהיא נמצאת רק נקודה מעל הקו האדום, אבל פגשה קבוצה רעבה, שרוצה לסיים במקום הרביעי שיסגור בעבורה עונה היסטורית והשתתפות בליגת האלופות. סאבו מילוסביץ' כבש בדקה ה-56 לזכות הקבוצה מפאמפלונה, פאבלו אלפארו הישווה בדקה ה-80, אחרי שפליפה מלו החטיא פנדל, ואנטוניטו השלים את המהפך דקה לסיום. ראסינג הבטיחה את הישארותה.

ריאל מדריד - ויאריאל 3:3

ריאל מדריד הבטיחה את המקום השני, שמוביל אותה לשלב הבתים בליגה האלופות בעונה הבאה ללא מוקדמות. חוליו באפטיסטה העלה את ריאל ליתרון ראשון בדקה ה-23, אבל אלבארו מחיה הישווה בשער עצמי, 8 דקות לאחר מכן. דייגו פורלאן דאג למהפך לזכות הצוללת הצהובה בדקה ה-39, אבל לא אחר מאשר זינאדין זידאן, במשחקו האחרון בספרד, הישווה בדקה ה-67. דייגו פורלאן השלים צמד כשכבש בפנדל את השני לויאריאל בדקה ה-86, אלא שגם באפטיסטה השלים צמד בעצמו לאחר שתי דקות וקבע את תוצאת הסיום.


ריאל סוסיאדד - סלטה ויגו 2:2

גם כאן, כמו במשחק בין סנטאנדר לאוסאסונה, נפגשו קבוצות משני קצוות שונים, עם רצונות שונים. סוסיאדד פתחה את המחזור כשהיא במקום ממנו יורדים, סלטה קיוותה לנצח ולמעידה של אוסאסונה, אבל תפילותיה נותרו עקרות. צ'אסי פרייטו בפנדל (7) ומורטן סקובו (38) ניצלו הרחקה מוקדמת של פריירה מסלטה כדי להעלות את המקומיים ל-0:2. פרננדו באיאנו צימק בפנדל משלו, בדקה האחרונה של המחצית הראשונה, והשלים צמד עם שער נוסף בדקה ה-56. התיקו הספיק לסראגוסה כדי לעלות מעל לקו האדום.


בטיס - מאיורקה 1:2

בטיס ניצלה סופית מירידה, מאיורקה תחכה שבוע נוסף. לבטיס: מרקוס אסונקאו 24, רוברט 35. למאיורקה: ג'ורדי 59.


סראגוסה - אלאבס 0:3

סראגוסה סיימה את העונה מזמן אבל לא ריחמה על קבוצתו של דמיטרי פיטרמן, והורידה אותה אל מתחת לקו האדום. לסראגוסה: גבריאל מיליטו 57, סאביו 69, אוסקר 75.


חטאפה - קאדיז 1:3

לקאדיז עוד היה סיכוי קטן להישאר, אבל ההפסד החזיר אותה לליגת המשנה אחרי שנה אחת בלבד. לחטאפה: פולידו 69, פאצ'ון 77, ריקי 89. לקאדיז: לובוס 21.


לה קורוניה - אתלטיק בילבאו 2:1

לדפור: אריזמנדי 19. לבילבאו: קאסאס 70, אורבאיז 88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully