וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה: "הגיע אלי מידע על מכירת המשחק"

יו"ר הפועל ירושלים טוען שמספר שחקנים מקבוצתו קיבלו כסף בכדי להפסיד להכח. זו שלחה ליונה מכתב עם איום בדבר תביעה

הרוחות סוערות במועדון הפועל ירושלים. יממה לאחר התבוסה 4:0 במשחק המכריע להכח עמידר ר"ג, היו"ר ויקטור יונה יוצא בהאשמות מרחיקות לכת, כי על פי מידע מהימן שהגיע לידיו, לפחות שניים משחקניו מכרו את המשחק לגורם שהוא אינו יכול לנקוב בשמו.

לטענת היו"ר, המידע הגיע אליו מיד לאחר המשחק מפי גורם ירושלמי, שאמר כי מדובר בסכום של כמאה חמישים אלף ¤ אשר שולמו למספר שחקנים. יונה הודה כי במהלך המשחק הוא לא חשד בכלום, ואף ביקש משחקניו להתגאות במה שעשו בתקופה האחרונה, אך לאחר שהגיעו אליו החשדות, הוא צפה במשחק ואכן ראה חוסר רצינות כללי. "לא ייתכן ששחקני הכוח עשו 30 מסירות ואף אחד מהשחקנים שלנו לא נוגע בכדור", אמר יונה, בראיון לרדיו ירושלים.

יונה כינס במהלך היום את שחקניו לאסיפה, בה הטיח את ההאשמות והציב בפניהם אולטימטום לסגור את העניין בתוך הקבוצה עד 18:00. לדברי היו"ר, אף אחד לא פנה אליו ולכן בכוונתו לדרוש כי כל השחקנים יעברו בדיקת פוליגרף.

מנהל הקבוצה, איתן אפרים אישר: "אל ויקטור הגיע מידע שמספר שחקנים מכרו את המשחק. אנחנו כבר נמצאים במגעים עם חברת החקירות של התאחדות הכדורגל, 'יערי חקירות', ונעשה הכל בשביל לברר את העניין הזה". אפרים סירב להתייחס לשמות השחקנים בהם חושדים ראשי הקבוצה, ולמקור שמסר את המידע ליונה.

הכח עמידר ר"ג, באמצעות באי כוחה, עו"ד איתן ארז ועו"ד יואב בן פורת, תובעת מיונה פרסום התנצלות בנוסף לתשלום פיצויים בסך מיליון שקל, בגין הוצאת דיבה. הכח מאיימת שאם דרישותיה לא תמולאנה, תוגש נגד יו"ר הפועל ירושלים תביעה משפטית.

במכתב ששיגרו פרקליטי הכח ליונה, נכתב בין היתר: "ההאשמות החמורות אשר הוטחו על ידך ללא כל ביסוס וללא כל ראיות הינן מבישות, ומוטב לולא היו נאמרות כלל. לפני שאתה יוצא בהאשמות כה חמורות לתקשורת, מוטב כי תביא אי אלו ראיות לדברים. יש לציין כי שחקניך מכחישים מכל וכל את טענותיך עצם הטלת הדופי במנהלי קבוצת הכח עמידר ר"ג, שחקניה ואוהדיה, מהווה פגיעה קשה".

יונה אמר בתגובה: "עוד לא הגיע אליי שום מכתב. לא אמרתי שום דבר בראיונות שלי נגד הכח. אני אוהב אותם ואני אוהב את אורי מלמיליאן. אני מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם. אלי הגיע מידע ואני צריך לבדוק אותו, למען הקבוצה ולמען הספורט.

"אני התעסקתי רק בשחקנים שלי ולא בהכח. הלוואי והמידע שהגיע אלי יתברר כמוטעה. אם זה יקרה אני אהיה המאושר באדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully