וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס תחכה עם חגיגות האליפות

7.5.2006 / 17:57

יובה (1:2 על פאלרמו) ומילאן (2:3 על פארמה) ניצחו ודחו את הכתרת האלופה למחזור האחרון. פיורנטינה - רג'ינה 2:5, טוטי חזר לסגל רומא

שני מחזורים לסיום הליגה האיטלקית, גאה המתח בארץ המגף. רק לפני חודשיים הוליכה יובנטוס בפער גדול על פני אינטר ומילאן, אבל גמגומים של "הגברת הזקנה", ויכולת מצויינת של מילאן, פתחו את המאבק מחדש, כשהרוסונרי מכרסמים ביתרון עד שזה הגיע לכדי 3 נקודות בלבד. היום שיחקו שתי הטוענות לכתר נגד שתי קבוצות שכבר סיימו את העונה.

הקרב על הסקודטו

יובנטוס - פאלרמו 1:2

היובנטינים התקשו מול היריבה ממרכז הטבלה, אבל התקדמו עוד צעד לקראת האליפות. נקודה בשבוע הבא תספיק להם בשביל לזכות בסקודטו. פאבל נדבד כבש בדקה ה-31 בבעיטה שטוחה וחזקה מעשרה מטרים, ושיחרר הרבה לחץ בקבוצה של פאביו קאפלו, שהשאיר את אלסנדרו דל פיירו על הספסל. בדקה ה-51 סידרו לעצמם הביתיים יתרון מבטיח עם שער ראשון מזה יותר מחודשיים של זלאטן איברהימוביץ'. בדקה ה-61 יצר דניס גודאס דפיקות לב אצל ה"גברת הזקנה", כשצימצם ל-2:1. אלא שהקבוצה בורוד לא הצליחה לעשות יותר מזה ויובה השיגה ניצחון חשוב.


פארמה - מילאן 3:2

מילאן המשיכה בפורמה הנהדרת שלה והשיגה ניצחון חמישי ברציפות, ו-12 בתוך 14 המשחקים האחרונים שלה. קרלו אנצ'לוטי המשיך לפתוח בהרכב עם פיליפו אינזאגי, וזה החזיר לו בסחיטת פנדל שנוי במחלוקת בדקה ה-28, אותו כבש קאקה. דקה לסיום המחצית כבש קאפו את שערו הראשון העונה אחרי מבצע קבוצתי יפה, ומילאן ירדה להפסקה עם יתרון מבטיח. ברנרדו קוראדי עוד צימצם לזכות פארמה בדקה ה-54, אבל כעבור שתי דקות העלה קלארנס סידורף ל-1:3 בשער מדהים בבעיטה חופשית. קוראדי עם השני שלו עוד הספיק לצמק ל-3:2, אבל לא יותר.

המאבק על הצ'מפיונס

את המלחמה השנייה בליגה האיטלקית מספקות רומא ופיורנטינה, שרוצות לזכות במקום הרביעי ובמקום בליגת האלופות. גם כאן נדחתה ההכרעה למחזור האחרון.

פיורנטינה - רג'ינה 2:5

רג'ינה השיגה 3 נקודות בשבוע שעבר וכמעט הבטיחה את הישארותה. פיורנטינה ניצלה זאת עד תום והביסה את היריבה השאננה. סטפאנו פיורה כבש ראשון בדקה ה-25, ולוקה טוני בשערו ה-29 העונה הגדיל 3 דקות מאוחר יותר. מרטין יורגנסן הדני חתם בליץ בן 10 דקות של ה"ויולה", כשהגדיל ל-0:3 בדקה ה-35.

בדקה ה-64 כבש טוני את השני שלו ואחרי שתי דקות ואלרי בוז'ינוב הבולגרי הצעיר ל-0:5. ניקולה אמורוסו צימק עם צמד משלו בדקות 81, ו-84.


רומא - טרוויזו 0:1

רומא אירחה את האחרונה בטבלה, שכבר ירדה מזמן, אבל חיכתה עד הדקה ה-35 כדי לכבוש את הראשון שלה מרגלי דמיאנו טומאסי הותיק. השער של טומאסי התברר כיחיד במשחק אחרי מחצית שנייה חלשה ומאכזבת של רומא. טוטי חזר לסגל רומא, אבל לא שותף.

תוצאות נוספות

אסקולי - לאציו 4:1

לאציו בכושר טוב לאחרונה, והבטיחה סופית את מקומה בגביע אופ"א בשנה הבאה. הקבוצה מהבירה כבשה שלושער תוך 20 דקות (גוגליילמו סטנדרדו 6, מאסימו אודו 11, גוראן פאנדב 20). מרקו פראנטה צימצם בדקה ה-30, אבל תומאסו רוקי העלה את לאציו ל-1:4 בדקה ה-57.


אודינזה - קליארי 0:2

קליארי תעביר עוד שבוע לחוץ, ורק במחזור הבא תדע אם תגיע חמשחקי המבחן נגד הירידה, או שתינצל. לאודינזה: וינצ'נזו יאקווינטה 15, פאולו ברטו 68.


מסינה - אמפולי 2:1

אמפולי ניצלה סופית ותשחק בסרי A גם בעונה הבאה. לאמפולי: ניקולה פוצי 3, 71. למסינה: אנטוניו נוקרינו 89.


אינטר - סיינה 1:1

למזלה של סיינה יריבותיה לא ברחו לה, ונקודה בשבוע הבא תוכל להוציא אותה מהמקום ממנו מגיעים למשחקי המבחן. לאינטר: חוליו קרוז 60. לסיינה: גאסטלדלו 90+3.


ליבורנו - סמפדוריה 0:0

לצ'ה - קייבו 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully