וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס זכתה בורשה, נלבנדיאן באסטוריל

7.5.2006 / 18:25

הטניסאית הבלגית המדורגת 2 בעולם רשמה תואר ראשון השנה אחרי ניצחון על קוזנצובה. נלבנדיאן גבר על דוידנקו, רוכוס ניצח במינכן

המדורגת שנייה בעולם, קים קלייסטרס, זכתה בתואר הראשון שלה ב-2006, אחרי ניצחון על סבטלנה קוזנצובה בגמר של טורניר הטניס בוורשה. הבלגית גברה על המדורגת רביעית בעולם 5:7, 2:6, והשלימה ניצחון שלישי ברציפות של קלייסטרס על הרוסייה במשחקי גמר.

אחרי ששברה את המשחקון ה-11 של המערכה הראשונה ועלתה ליתרון 5:6, קלייסטרס הצילה שתי נקודות שבירה ולקחה את המערכה הראשונה. במערכה השנייה קלייסטרס שברה את יריבתה כבר בפתיחה, והשיגה את הניצחון ואת הטורניר ה-31 בקריירה.

בטורניר אסטוריל בפורטוגל, ז'נג ג'יי ניצחה בדרבי סיני את נה לי 7:6, 5:7, אחרי שלי פרשה בסיום המערכה השניה. דויד נלבנדיאן הארגנטינאי הוסיף לעצמו תואר נוסף בטורניר בפורטוגל אחרי שזכה בו גם ב-2002. נלבנדיאן לא נתקל בבעיות מול ניקולאי דוידנקו במשחק הגמר וניצח 3:6, 4:6.

אוליבייה רוכוס גבר היום בדרבי בלגי בגמר טורניר מינכן (על סך פרסים של 323,250 דולר) על כריסטוף ויליגן 4:6, 2:6. עבור רוכוס בן ה-25 זה היה תואר ראשון בסבב השנה ותואר שני בסך הכל בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully