וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הטניס של אינדונזיה בדרך לישראל

7.5.2006 / 15:21

בדואר אלקטרוני שקיבל יו"ר האיגוד ביררו האינדונזים את סידורי האבטחה לקראת המפגש, למרות שכבר ביקשו לקיימו במדינה נייטרלית

האם המפגש ההיסטורי בישראל בין נבחרות הטניס לנשים של ישראל ואינדונזיה יתקיים בכל זאת? איגוד הטניס הישראלי קיבל פנייה בדואר האלקטרוני מאיגוד הטניס של אינדונזיה ובו התעניינות לגבי המפגש שנקבע בין שתי הנבחרות במסגרת מפגש העלייה לבית העליון 2 של גביע הפדרציה.

כזכור, נבחרת הנשים של ישראל הוגרלה מול אינדונזיה, ונקבע שהמשחק יתקיים בישראל בין התאריכים 15 ו-16 ביולי השנה. לאחר ההגרלה דווח כי האינדונזים לא מתכוונים להגיע בשל היעדר יחסים דיפלומטיים עם ישראל, וכי הם אף פנו לאיגוד הטניס הבינלאומי, ה-ITF, וביקשו לקיים את המפגש במגרש ניטרלי. ה-ITF הודיע כי המפגש יתקיים היכן שישראל תרצה לקיימו.

הסיפור הספורטיבי-פוליטי תפס תאוצה ופורסם בהבלטה בסוכנויות הידיעות ברחבי העולם. בסוף השבוע הכינה תחנת טלוויזיה איטלקית כתבה גדולה על הסיפור, שכלל כתבים שצילמו וראיינו בישראל. למרות הדיווחים הפסימיים שהגיעו מסוכנויות הידיעות הגדולות ומכלי התקשורת באינדונזיה, הקים איגוד הטניס ועדה לארגון התחרות בראשות המנכ"ל משה חביב.

על הדואר האלקטרוני שנשלח לאיגוד הטניס חתום סוברונטו לאראס, מזכ"ל האיגוד האינדונזי, שמיען אותו לנשיא איגוד הטניס בישראל, ד"ר איאן פרומן. "על פי הגרלת ה-ITF, אנחנו, הנבחרת האינדונזית, צריכים לשחק מול ישראל במשחקי הפלייאוף לבית העליון 2 ואתם זכיתם בבחירת מקום המפגש", נכתב במייל. "אין לנו יחסים דיפלומטיים עם מדינתכם, כך שאם נאלץ לשחק בישראל, האם אתם תוכלו לדאוג לכך שנבחרתנו תוכל להיכנס לישראל ולהבטיח את ביטחוננו האישי", נכתב.

פרומן ענה למקבילו האינדונזי, וכתב: "אני מודה לך על המייל. אנחנו בהחלט מקווים לקבל את פנייתכם החיובית ונקבל בחמימות את הנבחרת האינדונזית בישראל בחודש יולי. אני יכול להבטיח לך ביקור וקבלת פנים נפלאים. אנחנו נדאג לביטחונכם, לתחבורה, והנבחרת תשוכן במלון בן חמישה כוכבים. המפגש יתקיים במתקן יפה באזור תל אביב. אנו מקווים שתקבלו את הזמנתנו ושדרך מפגש ספורטיבי מסוג זה, הידידות והקשרים בינינו יתהדקו".

כעת מצפים באיגוד האינדונזי לאישור מממשלת אינדונזיה להגיע לישראל, בדרך, אולי, למפגש ההיסטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully