וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעלת קיבה לשחקני טוטנהאם

7.5.2006 / 15:17

שעות לפני "משחק העונה" מול ווסטהאם על המקום בצ'מפיונס, המשחק עדיין היה בספק. דווידס שוקל לחזור לאיאקס, פאולר ימשיך בליברפול

משחק הליגה בין ווסטהאם וטוטנהאם במסגרת המחזור האחרון בפרמירשיפ הוטל בספק גדול, זאת בעקבות הרעלת מזון בה לקו מספר משחקני התרנגולים. בכירים במינהלת הליגה כבר עשו את דרכם לבית המלון שבו מתאכסנת הקבוצה, על מנת לקבוע האם המשחק יוכל להתקיים במועד או שיידחה, אך בסופו של דבר המשחק החל כרגיל. טוטנהאם זקוקה לניצחון במשחק באפטון פארק, על מנת להבטיח לעצמה את המקום במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה, על חשבונה של ארסנל.

ווסטהאם, המתכוננת לגמר הגביע מול ליברפול, עשויה לשלב במשחק הגמר את הקשר בן ה-18 קייל ריד, ששותף בשני משחקים בלבד מאז עלה מקבוצת הנוער. "אנחנו חייבים לחשוב על תכנית חלופית", אמר המנג'ר פארדיו, שבונה על הילד כמחליף למתיו את'רינגטון הפצוע.

טוטנהאם עלולה לאבד בעונה הבאה את הקשר ההולנדי אדגר דווידס, ששוקל לחזור למולדתו. "זו החלטה קשה", אמר הקשר בן ה-33. "אני עדיין לא יודע. טוב לי פה, יש פה אוירה טובה וסיכויים להצליח". האופציה האלטרנטיבית של דווידס היא חזרה לקבוצת האם שלו איאקס אמסטרדם, עמה זכה בליגת האלופות ב-1995.

* הקאמבק הקצרצר של רובי פאולר לקבוצת נעוריו עומד בפני הארכה. מנג'ר ליברפול, רפא בנטיז, הודיע כי הוא מעוניין להחתים את החלוץ בן ה-30, שכבש 4 שערים ב-15 משחקים בליברפול העונה. "רובי הצליח, וזה מגיע לו", אמר הספרדי.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully