וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "לפיינל פור נגיע חדים יותר"

8.5.2006 / 21:49

הפועל ירושלים, הקבוצה החלשה פחות, הצליחה לנצח 77:83 את ראשל"צ ולקטוע רצף של שלושה הפסדים. הוראס ג'נקינס חזר מפציעה

מכבי ראשון לציון הגיעה הערב (שני) לירושלים אחרי ניצחון על מכבי תל אביב, שבכל זמן אחר היה שווה חגיגה גדולה, אבל לאור המצב המנטלי של סגנית אלופת אירופה, שבדיוק נחתה אחרי הטראומה נגד צסק"א בפראג, אף אחד בכתום לא קפץ למזרקה.

ירושלים, לעומת זאת, סחבה איתה למלחה שלושה הפסדים רצופים, וכבר לפני המשחק ארז אדלשטיין התחיל להכין את ערימת התירוצים הרגילה שלו, לכל צרה שלא תבוא. רק שלא יגידו שהוא לא הזהיר אותנו מראש שהשחקנים שלו פצועים, עייפים, לא בעניינים, וגם סתם אין להם חשק לסיבוב שלישי של כדורסל.

חודש בלבד לפני הפיינל פור הישראלי, היו לא מעט ציפיות מהמשחק בין שתי הקבוצות שיילחמו ביניהן על הזכות להיות הלכלוך שמתחת לשטיח בדרך לעוד גביעון קטן בארון של שמעון מזרחי. אבל כבר מהפתיחה היה ברור שיותר ממשחק רדום ומפוזר לא נראה כאן.

המחצית השנייה נראתה קצת יותר טוב, ובמיוחד אמור הדבר לגבי מריו אוסטין (26 נקודות), שהשתלט על העניינים והלך שוב ושוב לטבעת, בזמן שראשון החלה לאבד את הראש, ועומאר סניד התעייף (28 נקודות, כולל 13 מ-14 הראשונות של הכתומים). זה הסתיים בצורה קצת מותחת, שחיפתה רק במעט על היכולת הירודה, והקבוצה מהבירה הצליחה לקטוע את רצף שלושת ההפסדים שלה. ראשון שוב סובלת מסינדרום מכבי. החדשות הטובות מבחינת אדלשטיין היו החזרה של הוראס ג'נקינס אחרי שלושה שבועות בחוץ. הוא סיים עם 18 נקודות.

מהלך המשחק

רבע 1: שוויון 19:19

המשחק נפתח במה שנקרא גישושים, עם הרבה היסוס וחוסר דיוק מצד שתי הקבוצות. ירושלים התאוששה ראשונה מההלם, אבל עומאר סניד צלף 13 מ-14 הנקודות הראשונות של הכתומים בדרך ליתרון 13:14. הרבע הסתיים בשוויון 19:19

רבע 2: 32:35 לראשון

ההתקפה של אדלשטיין חרקה והסתיימה לרוב בהחטאה, כאשר בצד השני המאמץ ההגנתי של ירושלים הניב יותר מפעם או פעמיים ריבאונד התקפה, בדרך ליתרון 23:29 של האורחים. בדיוק כשנראה שהירושלמים חוזרים, הגיעו כמה איבודים (8 עד המחצית) שאפשרו לחניכיו של גיא גודס לשמור על יתרון גם במשחק בינוני שלהם.

רבע 3:

ראשל"צ סירבה לברוח, בזמן שגיא גודס יצא מכליו על הקווים. כאשר ירושלים התחילה להכניס כדורים לצבע, התוצאה התהפכה. שלשה של אוסטין, שהתחמם ברבע השלישי, נתנה לקבוצתו יתרון 4, 48:52, 3 דקות לסיום.

רבע 4: אוסטין המשיך לא לראות בעיניים, כשהחדירות של מורן רוט היו הדבר היחידי שעבד בהתקפה השבלונית של ראשון. 2:41 לסיום, מאיר טפירו החליט שהגיע הזמן שהוא ייקח על עצמו את העניינים, וג'אמפ שלו מרחוק קבע 66:71. בדיוק כשנראה היה שהלבנים-אדומים בורחים, בטח לאור ההחטאות הרבות של האורחים, ריבאונד התקפה של סניד וסידני צמצמו ל-75:73, 40 שניות לסיום. קליעות עונשין מדויקות של ג'נקינס, ושלשה פרועה של גילכריסט סגרו את הסיפור.

קלעו להפועל ירושלים: אוסטין 26, ג'נקינס 18, מייסון, סליי וטפירו 10 כל אחד, קוז'יקרו 6, מתן נאור 3.

קלעו למכבי ראשל"צ: סניד 28, מתיוס 13, סידני 12, רוט 10, גילכרייסט 8, אור איתן 5, מינוף 1.

ועכשיו - התירוצים

ארז אדלשטיין הכין את הקרקע להפסד עוד לפני המשחק, כששיחרר לאוויר תירוצים בקצב של אחד לשנייה. אחרי המשחק הוא לא הספיק להחליף תקליט. "ג'נקינס היה פצוע חודש לא אמרתי מילה", התלונן המאמן. "זהו משחק מספר 47 של הקבוצה העונה, אי אפשר להיות כל הזמן באותו קצב. אנחנו באמת משחקים בלי לחץ, יותר מידי טוב לשחקנים פה, יש להם תחושה שהסיבוב השלישי מיותר". מעניין ממי קיבלו את ההרגשה הזו?

המאמן גם שיבח את תמאר סליי, ששוב שיחק מצוין. "תמיד ידעתי שתמאר סליי שחקן מוכשר בצורה מדהימה", טען. "כל השחקנים מתים עליו, הבעיה שלו בישראל היא שקשה לו להתמודד עם העמדה מספר 4, בה הוא משחק, לעומת 2, העמדה בה שיחק ב-NBA".

"לאט לאט נחזור לכושר" סיכם הקואץ'. "אני מבטיח שלפיינל פור נגיע עם חדות יותר גדולה וביטחון גבוה יותר".

אחרי המשחק נראה הוראס ג'נקינס מותש. "היה משחק קשה. קשה גם לחזור, והרבה דברים קטנים, כמו ניתור או תזמון, היו חסרים לי", אמר. "רציתי לשחק ולעזור לקבוצה שלי לנצח, כי היה לי ממש קשה לשבת בחוץ. אם אני לא יכול לעזור לחברים שלי ולמועדון, זה מאכזב אותי מאוד. אני עדיין לא כשיר במאה אחוזים. היה לי כיף פשוט לשחק".

גם בצד השני היו תירוצים לפני ואחרי המשחק. ומבחינתו של גודס ההפסד היה צפוי וידוע. "אני לא מאוכזב, כי לירושלים יש תקציב גבוה בהרבה, ואני גאה בבחורים שלי", הסביר.





sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully