וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין ביקש הבהרות מאלעד

ניר איסקוב

7.5.2006 / 17:00

מאמן הפועל פ"ת נפגש עם הבעלים, שמתלבט בינו לבין לחמן, כדי לברר את מעמדו. על פי החוזה, אם אלעד יעזוב, לוין יחליט אם להישאר

מאמן הפועל פ"ת, ניר לוין, נפגש היום (ראשון) עם הבעלים רונן אלעד, וביקש ממנו הבהרות לגבי מעמדו בעונה הבאה, לנוכח הפרסומים על החתמתו של אייל לחמן.

הפגישה בין הצדדים ארכה כשעה, ולאחריה היה אלעד פחות נחרץ לגבי מינויו של לחמן כמאמן הבא של הקבוצה. בימים הקרובים תוכרע הסוגייה סופית, בין היתר בהסתמך על פגישות שיקיים אלעד עם הספונסר הראשי, מאיר שמיר, ועם ציון דלל, הבעלים של חברת "המבחן של המדינה", המועמד להיכנס לשותפות בניהול המועדון.

מתברר שלא בכדי עתידו של ניר לוין בהפועל פ"ת הוא מעורפל. על פי החוזה שחתם המאמן מול אלעד, לוין מחזיק באופציה לעונה הקרובה בהתקיים התנאים הבאים: הראשון שבהם, הוא כמובן השארת הקבוצה בליגת העל, משימה אותה מילא לוין בהצלחה.

הבעיה היא התנאי השני: "אם אלעד לא יישאר הבעלים, להחלטת המאמן מימוש האופציה". במצב העניינים הנוכחי, לא ברור אם אלעד אכן יישאר כבעלים, במידה שכן, אם יהיה הבעלים היחיד, ואם הוא בכלל מעוניין בהמשך ההתקשרות עם לוין.

על פי הידוע, אלעד מצדד דווקא במועמדותו של אייל לחמן, אותו הוא ביקש להחתים במהלך העונה במקום רפי כהן שפוטר, אך נתקל בסירוב מצד איזי שירצקי, הבעלים של קבוצתו העונה, הפועל קרית שמונה. אתמול (שבת) חזה אלעד בתבוסה 3:0 שנחלה הפועל פ"ת בבלומפילד מול הפועל ת"א, והדבר לבטח לא העלה את מניותיו של לוין במועדון.

מבחינת לוין, בהנחה שאלעד הבעלים, הוא נשאר עונה נוספת, ואם הקבוצה לא מעוניינת בהמשך השידוך איתו רשאי המאמן לדרוש פיצויים. גם הספונסר הראשי, מאיר שמיר, עמו ייפגש אלעד בימים הקרובים, אינו נמנה על חסידיו של לוין, והיה רוצה לראותו מסיים את דרכו בפ"ת.

לוין סירב להתייחס לדברים, אך ברור כי הוא פגוע מהיחס כלפיו, אחרי שהצליח להשאיר את הקבוצה בליגה, למרות שרבים ניבאו לה ירידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully