וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: קורינתיאנס מארחת את סאו פאולו

עמיאל רז

7.5.2006 / 10:24

הקלאסיקו הגדול של הליגה הברזילאית יתקיים הערב (21:55, ESPN), אחרי שבוע סוער שעבר על שתי הקבוצות בגביע הליברטאדורס

שבוע סוער עבר על שתי הקבוצות ערב הקלסיקו הגדול ביניהן. הטריקולור פאוליסטה גברו על פלמייראס, בדרך לרבע גמר הליברטאדורס, במשחק טעון שבסיומו זעמו שחקני פלמייראס על השופט כשהרוחות לא נרגעות שעה ארוכה. קורינתיאנס, לעומת זאת, הודחה מהמשך המשחקים ע"י ריבר פלייט, במשחק שהופסק לפני סיומו החוקי בעקבות התפרעותם של אוהדי הטימאו.

במשטרת סאו פאולו הוחלט לא לקחת סיכונים והקבוצות יאלצו לנדוד הרחק מסאו פאולו לצורך קיום המשחק. קורינתיאנס לפיכך מאבדת את יתרון הביתיות. אבל, הבעיה הגדולה יותר היא דווקא של סאו פאולו, שכבר ביום רביעי תשחק בארגנטינה מול אסטודיאנטס, במשחק הראשון של רבע גמר גביע הליברטאדורס (מישהו יכול אחת ולתמיד להסביר לי למה אנחנו לא זוכים לראות כלום מהטורניר הנהדר הזה בארץ הקודש?). כעת שוקלים בקבוצה לעלות בהרכב משני כדי לשמור כוחות בדרך להגנה על תוארם מהשנה שעברה.

אצל קורינתיאנס שוררת אכזבה עמוקה מההדחה המוקדמת בליברטאדורס. אומרים שההיסטוריה חוזרת, ומי שצריך להיזהר במיוחד הוא המאמן, אדמר בראגה, שמודע לנתון המדהים הבא: 13 מאמנים, לא פחות, של קורינתיאנס איבדו את משרתם אחרי מפגשים כושלים מול סאו פאולו.

פרט חשוב נוסף טמון בכך שזו ההזדמנות הכמעט אחרונה של מספר כוכבים בשתי הקבוצות להראות את כושרם, בתקווה לקבל זימון לסגלי הנבחרות לקראת המונדיאל.

פלמנגו – בוטאפוגו: קלסיקה מן העבר

עוד קלסיקו שפעם היה ענק, והיום מסמל אולי יותר מכל את נפילתם של קבוצות ריו. בפלמנגו מתכוונים לשמור כוחות לקראת המשחק הראשון במסגרת חצי גמר הגביע הברזילאי, ולכן לכר הדשא במרקאנה, תעלה הקבוצה עם הרכב משני. עובדה זו בוודאי לא משמחת את מיליוני אוהדי הקבוצה, שגם כך סובלים מפתיחת העונה החלשה של קבוצת הפאר לשעבר.

בוטאפוגו תנסה להתאושש מהרביעייה שספגה מרגלי אתלטיקו פראנאנסה (שלושער של הצעיר אולדוני הדוגמן\כדורגלן) במחזור הקודם. בקבוצה ימשיכו להסתמך על הצמד דודו את ריינלדו, שצפוי לספק לא מעט שערים בהמשך העונה.

במשחקים שנערכו הלילה:

סנטוס – פורטלזה: 0:2
פלומיננזה – פראנה: 1:2
סנטה קרוז – פונטה פרטה 1:1
גרמיו – ואסקו
סאו קאטניו – פלמייראס
אתלטיקו פרנאנסה – אינטרנאסיונאל
גויאס – פיגרנסה
קרוזיירו – ג'ובנטוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully