וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

150 אוהדי מכבי ת"א ערכו צעדת מחאה נגד לוני

ניר איסקוב

6.5.2006 / 22:33

האוהדים הקיפו את בלומפילד עם שלטים בגנות הבעלים ודריקס, הרציקוביץ' נזקק לליווי משטרתי בסיום. עימות נוסף בין שטראובר לאוהדים

לפני פתיחת המשחק מול מכבי נתניה וב-10 הדקות הראשונות שלו, צעדו כ-150 מאוהדי מכבי ת"א מסביב לאצטדיון בלומפילד עם שלטים בגנות הבעלים לוני הרציקוביץ', והמנכ"ל אלי דריקס, ובזכות העסקתו של אורי מלמיליאן.

האוהדים, בראשות ארגון "האולטראס", קראו להתפטרותם של דריקס והרציקוביץ' לנוכח הכישלון המקצועי העונה וחוסר הוודאות לגבי העונה הבאה.

במהלך המשחק קילל קומץ, המונה כ-50 אוהדים משערים 10-11, את השוער לירן שטראובר. לקראת סיום ההתמודדות, לשטראובר נמאס, הוא הסתובב לעבר המקללים, נישק את סמל המועדון שעל חולצתו, ואמר: "אני משחק בשביל הסמל ולא בשבילכם". במקביל, החלו אוהדים אחרים משערים 10-11 ומשער 13 לעודד את השוער, בעוד שהקומץ ממשיך לגדף אותו.

בסיום ניגש שטראובר לאוהדים בשער 13, הודה להם על התמיכה בו והשליך את חולצתו לעבר אוהדים שעודדו אותו משערים 10-11. האקט של שטראובר יצר מהומה, והתפתחה תגרה בין המקללים למעודדים. גם בכניסה לאוטובוס הקבוצה המתינו כמה עשרות אוהדים לשטראובר וקיללו אותו, מבלי שהגיב.

שטראובר אמר בתגובה לוואלה! ספורט: "היו אוהדים שקיללו אותי, אבל 90 אחוז מהאוהדים עודדו אותי. את התשובה שלי לקללות אני נותן במגרש. בסוף העונה אדבר על הכל".

כוחות משטרה ליוו את לוני הרציקוביץ' לרכבו, כשמסביב מתגודדים עשרות אוהדים וקוראים להתפטרותו של הבעלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully