וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירו: סאבולדלי ניצח במירוץ נגד השעון

6.5.2006 / 21:35

האלוף האיטלקי מוביל את הג'ירו בתום הקטע הראשון, אבל יודע שיהיה לו מאוד קל לאבד את ההובלה כבר בקטע השני בבלגיה

רוכב האופניים האיטלקי פאולו סאבולדלי, אלוף הג'ירו מהשנה שעברה, פתח היום (שבת) את חגיגות יום ההולדת ה-33 שלו יום אחד מוקדם יותר, כשניצח בקטע הראשון של הג'ירו נגד השעון.

סאבולדלי מקבוצת "דיסקברי צ'אנל" קבע זמן של 7:50 דק' בקטע בן ה-6.2 קילומטרים, שיצא לדרך בעיר הבלגית זירינג. הרוכב האוסטרלי ברדלי מקגי סיים שני והיה איטי ב-11 שניות, כאשר חוזה אנריקה גוטיירז הספרדי סיים שלישי.

"זו דרך נהדרת להתחיל את הג'ירו ודרך נהדרת לחגוג את יום ההולדת שלי", אמר סאבולדלי בתום המירוץ והוסיף: "מסלולים מהסוג הזה מתאימים לי מאוד, אבל אני עדיין מופתע מהניצחון. לא היו יותר מדי פניות ועשיתי את ההבדל בעלייה שהייתה באמצע הקטע".

סאבולדלי מתכוון לזכות השנה בתואר שלישי בג'ירו, אחרי שניצח בשנה שעברה וגם ב-2002. בג'ירו הנוכחי הוא אמור להתחרות על התואר מול דנילו די לוקה, איבאן באסו, דמיאנו קונגו וג'ילברטו סימוני, שגם הוא מחפש זכייה שלישית בג'ירו. די לוקה סיים היום במקום העשירי (19 שניות איטי יותר מסאבולדלי), באסו 13, קונגו 15 וסימוני במקום ה-16 (במרחק של 26 שניות).

סאבולדלי ילבש ביום ראשון את החולצה הורודה, חולצת המוביל, בקטע בן 197 קילומטרים, עדיין בבלגיה, שייצא לדרך במונס וישתתים בשרלרואה. בינתיים, הוא הצהיר כי לא ינסה להגן על התואר שלו בשלב כל כך מוקדם. "הניצחון היה חשוב עבורי ועבור הקבוצה שלי, אבל יהיה קל מאוד לאבד את ההובלה. יש לנו דרך ארוכה עד מילאנו ואני מקווה ששם אני אהיה המוביל".

הג'ירו האיטלקי יישאר בבלגיה בשלושת הקטעים הבאים ולאחר מכן יעבור לאיטליה, שם הוא יסתיים ב-28 למאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully