וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרננדז הולך הביתה

אסף שקד

6.5.2006 / 21:32

אחרי לואיס, גם פאבריס חוזר לצרפת בעקבות התפרצותו לעבר עזורי. הקשר יפתח היום בהרכב לאחר שהתנצל. הדובר מרשלקוביץ' פוטר

אימון הבוקר של בית"ר ירושלים אתמול (שבת) הסתיים בתקרית לא נעימה בין פאבריס פרננדז למאמן גיא עזורי. במהלך אחד המשחקונים אותם שפט עזורי, התלונן פרננדז על השיפוט ואף הגיב בתנועות ידיים מזלזלות להחלטות של מאמנו. מיד כשהסתיים האימון ניגש המאמן לשחקן והסביר לו שהוא צריך לקבל את השיפוט בהבנה. בתגובה, פרננדז דחף את עזורי וסינן לעברו קללות בצרפתית, כשבין היתר אף קרא לעברו: "פאק אוף, פאק יו", ולאחר מכן אף סינן שהוא לא מחליט כלום בקבוצה. עזורי בתגובה אמר לשחקן: "שב בשקט, חוצפן, תלמד לכבד קודם את החברים שלך ואת המאמנים שלך, ורק אחר-כך תלמד לשחק כדורגל. לא אתן לך להרוס את הקבוצה עם ההתנהגות שלך‭."‬

באותה עת עמד לואיס פרננדז בצד וצפה באדישות במתרחש. לעומת המנג'ר הצרפתי, השחקנים הישראלים התעצבנו מאוד מהאירוע, כשתומר בן יוסף ושחקנים נוספים כמעט והתערבו לטובת עזורי. לפני שהעניינים התלקחו, הפריד איציק קורנפיין בין הצדדים.

בבית"ר זעמו על הקשר הצרפתי ואם לא יקרה משהו חריג, פרננדז השחקן יעלה על אותה טיסה עם פרננדז המאמן ולא ילבש צהוב שחור בעונה הבאה, וזאת למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת. גורם בכיר בבית"ר אמר לוואלה! ספורט: "ההתנהגות של פרננדז גובלת בשערורייה. שחקנים רבים בקבוצה שלחו לנו מסרים שהוא מביא רק הרס, ועכשיו אחרי אותו מקרה אנחנו נסיים את ההתקשרות בינינו ישר עם סיום העונה".

גם בקרב השחקנים קיים כעס גדול על פרננדז, אחד מהם אמר לוואלה! ספורט: "מאז שפאבריס הגיע לכאן הראש שלו רק בבילויים ובחורות. הוא בא לכאן לעשות כסף ולבלות ולא לשחק כדורגל. הוא שחקן עם יכולות אדירות ואחד הזרים הטובים שהיו כאן בארץ, אבל הוא לא יודע להתנהג. הוא עושה טובה שהוא מתאמן ומשחק ואין לו טיפת כבוד לאף אחד בקבוצה, גם לא ללואיס פרננדז שהביא אותו לכאן".

שחקן אחר היה תקיף יותר: "אחרי מה שפרננדז עשה לעזורי, אין לו מקום בבית"ר ירושלים. גיא עזורי הוא אחד האנשים הכי אהובים בקבוצה. מה שפאבריס עשה אתמול היה חצייה של כל הקווים האדומים, ואם הוא מעז לפגוע בעזורי זה כאילו הוא פגע בנו השחקנים. אני מקווה מאוד שהנהלת הקבוצה תדע להראות לו את הדלת החוצה".

למרות התקרית, השחקן צפוי לפתוח היום בהרכב לאחר שהתנצל בפני גיא עזורי. מי שלא יפתח בהרכב הוא הספרדי דוד אגאנסו החולה, שיאפשר לאבירם ברוכיאן לתפוס את מקומו. תומר חליבה יחליף בעמדת המגן הימני את אלירן דנין החולה, שלא יכלל בסגל.

דובר בית"ר ירושלים, דרור מרשלקוביץ', פוטר הבוקר (ראשון) מתפקידו על-ידי היו"ר, ולדימיר שקלאר.

אסולין יוצא למבחנים במארסיי

ליאור אסולין מלך השערים של בית"ר ירושלים העונה, ימריא ביממה הקרובה לצרפת, שם יבחן בקבוצת הפאר הצרפתית אולימפיקו מארסיי. בימים האחרונים יצר המועדון הצרפתי קשר עם החלוץ והזמין אותו למבחנים. אסולין שמאוד רוצה להישאר בבית"ר, אך מעמדו לעונה הבאה טרם ברור, עשוי להחמיץ את משחקה של בית"ר ולהמריא באופן מיידי למבחנים.

לפני הטיסה אמר אסולין: "בית"ר ירושלים היא קבוצה שאני מאוד אוהב, נקשרתי מאוד לאוהדים, לשחקנים ולכל האנשים שמסביב וכל עוד זה תלוי בי אני רוצה לשחק בארץ אך ורק בבית"ר ירושלים. אני יוצא למבחנים במארסיי ומקווה לעבור אותם בהצלחה, אבל דבר אחד אני מבטיח בארץ אני רוצה לשחק רק בבית"ר ירושלים".

לאסולין יש חוזה עד תום העונה הנוכחית ועד כה אף אחד מבית"ר ירושלים לא דיבר איתו לגבי הארכת החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully