וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריף ובייניש לא ישפטו במחזור הקרוב

שגיא ניר

6.5.2006 / 21:25

אחרי זריף במחזור הקודם, כעת מצטרף אליו בייניש שגם הוא לא שובץ לשפוט במחזור הליגה. אולמרט: "לא רואה פסול בכך שלא שובצו"

3 ימים חלפו מאז המכתב של יו"ר בני השרון, אלדד אקוניס, בו דרש להשעות את השופט ירון זריף, ובקבוצה טרם התקבלה תשובה בנושא. מנגד, במחזור יום חמישי האחרון לא שובץ השופט, שלא ישפוט גם במחזור המשחקים של מחר (ראשון). שופט נוסף שלא ישפוט מחר הוא ליאור בייניש, שהתבטאותו במייל בעניין בני השרון ("קבוצה מאוסה ובלתי נסבלת") הודלפה לעיתונות בסוף השבוע.

אך האם השניים הושעו משיפוט על ידי איגוד השופטים? לא ברור. יו"ר איגוד הכדורסל, ירמי אולמרט, טוען כי האירועים סביב השניים נמצאים בבדיקה, אך לא מדובר בהשעיה. "גם שיפוטו של זריף וגם ההתבטאויות של השניים נבדקות. הסמכות נמצאת בידי איגוד השופטים ואני מקווה שהחלטות איגוד השופטים יתקבלו בהקדם" אמר. באיגוד השופטים לא מספקים הסברים, והשתמשו לא פעם בטיעון של ריבוי שופטים כהסבר לאי שיבוצם של אחרים, כפי שארע בתחילת העונה בעת שהשופט משה ביטון לא שובץ לשפוט במשך כחודש.

מאז פרסום תוכן הדברים שכתב בייניש במייל בנושא בני השרון, הספיק השופט לכתוב מכתב התנצלות שהועבר ליו"ר איגוד השופטים, יעקב סנדלר, ואולמרט עצמו. בינתיים, בדיוק כמו חברו זריף, ימתין בייניש ששפט ביום חמישי את המשחק בין גליל עליון לרמת השרון מבלי לשפוט. לפחות עד הודעה חדשה (אם תהיה כזו). "אני לא רואה פסול בכך שהמשבץ של איגוד השופטים לא שיבץ אותם", הוסיף אולמרט. מחר, כמו ביום חמישי, תצטרך ליגת העל להסתדר בלעדיהם, כמו גם ללא שי שטריקס, שזכה לביקורת רבה על אופן שיפוטו במשחק בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים בהיכל נוקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully