וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הראל תמשיך שנתיים נוספות בהפועל ת"א

ניר איסקוב

6.5.2006 / 18:55

כך סוכם בין קבוצת הניהול הנוכחית לקבוצת "כתר". סגול יזרים 3 מיליון שקל, הראל וציטרון יגדילו את תמיכתם. שום יוצג ביום א' הבא

קבוצת הניהול של הפועל ת"א, בראשות מוני הראל, תמשיך לתפעל את המועדון בשנתיים הקרובות.

סיכום ברוח זו הושג בשבועות האחרונים בין קבוצת הראל לקבוצת "כתר", בראשות סמי סגול. על פי הסיכום, יזרים סגול למועדון סכום שנתי הנאמד ב-3 מיליון שקל, למרות שבתחילה הוא דרש להפסיק את תמיכתו הכלכלית בעונה הבאה. מוני הראל ושמעון ציטרון יגדילו תמיכתם הכספית, שהסתכמה העונה ביחד בכ-3 מיליון שקל, כאשר הראל אמון על רוב הסכום.

הסיכום בין הצדדים אינו סותם את הגולל על המשך החיפושים של סגול ומשה תאומים, מבעלי המועדון, אחר רוכשים פוטנציאליים, דוגמת לב לבייב בזמנו. הראל הצהיר בעתו כי אם יימצא רוכש בעל ממון, שיביע עניין ברכישת המועדון, קבוצת הניהול בראשותו תפנה לו את הדרך ותשמח לעמוד לרשותו.

לפני פתיחת המשחק מול הפועל פ"ת, העניק ארגון "האולטראס" של הפועל ת"א גביעי הוקרה לדרור קשטן, לו היה זה המשחק האחרון בבלומפילד לפני כניסתו לתפקיד מאמן הנבחרת, ולשמעון גרשון, שנבחר לשחקן המצטיין העונה, בסקר שערכו אתרי האוהדים של הקבוצה. במהלך המשחק הרבו האוהדים לקרוא בשמו של הקפטן והפצירו בו להישאר במועדון.

יצחק שום יוצג רשמית כמאמן בעונה הבאה במסיבת עיתונאים שתתקיים ביום ראשון הבא, יממה לאחר מחזור הסיום של ליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully