וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס-סכנין: גנאים יפנה לגאידמק

יואב ויכסלפיש וניר איסקוב

7.5.2006 / 11:37

יו"ר היורדת ללאומית יבקש סיוע כספי מהבעלים של בית"ר ירושלים, שכבר תרם לה 400 אלף דולר. אוחנה: "אין לנו ברירה חוץ מלנצח"

בתום הסיבוב השני הוכתרה הפועל כפ"ס כיורדת בטוחה. הקבוצה נעלה את הטבלה וזכתה בגלל המיקום לארח את כל התחתית ולהתארח אצל הצמרת. השחקנים של אוחנה החלו בריצה מדהימה עם 16 נק' ללא הפסד בסיבוב השלישי, בינתיים נצרת עילית שקעה בתחתית וכפ"ס מגיעה למשחק מחר (ראשון, 20:50, לויטה) מול בני סכנין, שכבר ירדה, כשהיא יכולה להבטיח עונה נוספת בליגה.

זה יקרה בעזרת ניצחון ואם בית"ר ירושלים תנצח בטדי את נצרת עילית. בחוג האוהדים "הלב הירוק" מבטיחים תפאורה כמותה לא נראתה שנים בעיר וזועמים על שעת המשחק המאוחרת, שתמנע מאוהדים צעירים להגיע. המאמן אלי אוחנה ערך הערב אימון טקטי סמוך לשעת המשחק.

האוהדים זוכרים את שני הכשלונות הקודמים במשחקי ההישרדות ב- 2000 ו- 2003, אבל אוחנה מעדיף לשכוח אותם: "אין מקום לדבר על העבר ואין לנו הרבה ברירות חוץ מלנצח. מי שישחק יצטרך לתת את המקסימום". למשחק לא היתה מכירת כרטיסים מוקדמת, והקופות אמורות להיפתח בשבע בערב, שעתיים לפני.

בעניין אחר: אבי תקוה, שמתפקד העונה כמחליף קבוע, מצפה להתפתחויות בשבוע הבא בנוגע לפרק החדש בקריירה השוייצרית שלו. הקבוצות שמוזכרות הן לוגאנו וסנט גאלן מהליגה הבכירה.

הרכב משוער: אבי איבגי, אייל משומר, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, שלו מנשה, בן לוז, אבי כנפו, סמואל יבואה

"יהיה לי לכבוד לפנות לאיש הנהדר הזה ולבקש את עזרתו"

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, מתכוון לפנות לבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, בבקשה לסיוע כספי לעונה הבאה. "התקווה היחידה שסכנין תהיה יציבה בליגה הלאומית ותיאבק על העלייה לליגת העל תלויה בגאידמק", אמר גנאים לוואלה! ספורט.

"אני לא מטאטא דברים מתחת לשטיח. יש לי מערכת יחסים מצוינת עם גאידמק, ואם הוא לא היה תורם לנו העונה 400 אלף דולר, לא היינו בליגת העל. יהיה לי לכבוד לפנות לאיש הנהדר הזה ולבקש את עזרתו. אם גאידמק יסכים לעזור, אני לא מאמין שבקרת התקציבים תתנגד, כי אין ניגוד אינטרסים: בית"ר בליגת העל ואנחנו בלאומית".

גנאים פירט על הקשיים התקציביים בהם נתונה קבוצתו: "אין ספק שיש לנו מרירות על העירייה. ראש העירייה, מוחמד בשיר, לא נתן לנו להרגיש שותפים אמיתיים, ואחרי שירדנו ללאומית, הוא מתנער מאיתנו. בהצלחות הוא ידע להתגאות בנו. בעונה האחרונה הוא לא נתן לנו אגורה אחת. הוא טען שהוא העביר לנו מיליון שקל, אבל כנראה שהוא מעביר את זה לחשבונות אחרים.

קיבלנו 2.5 מיליון שקל ממוסדות הספורט, הטוטו ומרכז הפועל, ועם תקציב של 9 מיליון שקל, קשה לשרוד בליגת העל. אין לנו אפילו מגרש אימונים. אדם שטעם את ליגת העל כמוני, יוותר על הרבה דברים בשביל לחזור לשם, אבל שם המשחק זה כסף. אני פונה לכל אנשי העסקים, יהודים וערבים, שסכנין יקרה להם, לבוא לתרום, לעזור ולנהל את הקבוצה. ראינו שבגמר הגביע הבאנו 25 אלף צופים, ויש לנו פוטנציאל להפוך לבית"ר ירושלים 2".

סכנין תחסר במשחק מחר את עבאס סואן ואחמד קאסום הפצועים. גנאים התייחס לעתידם כמו גם לעתיד המאמן שייע פייגנבוים: "לעבאס יש חוזה לעוד שנתיים ואחמד הוא שחקן שלנו, אבל לא אחזיק אף אחד בכוח. לשחקן שלא רוצה לשחק בסכנין יש כתובת, וזה אני. לא ידוע לי על פניות שנעשו אליהם. שייע הוא מאמן ראוי, אבל לא נפנה לאף מאמן עד שנדע מה התקציב שעומד לרשותינו, ואם הוא יאפשר לנו להיאבק על עלייה לליגת העל או רק להישאר בלאומית".

באשר למשחק חסר המשמעות מבחינת נועלת הטבלה, אמר היו"ר: "אנחנו נשחק בשיא הרצינות עם ההרכב החזק ביותר שלנו, כי אנחנו ספורטאים. נכון שירדנו ליגה, אבל צריך לכבד את המקצוע. זה גם מבחן לשחקנים לקראת העונה הבאה. אני אוהב את שתי הקבוצות, גם את כפ"ס וגם את נצרת עילית, ולא מעניין אותי מי תרד".

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, אלירן חודידה, גבע ברקאי, בסאם גנאים (שוקי נגר), סאלח חסארמה, חאלד חאלילה, נידאל חוג'יראת (נידאל שלאעטה), אדריאן פיטו, יניב אברג'יל (רמיק יז'רסקי), פסקאל קונדופוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully