וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו היסטוריה אדירה"

6.5.2006 / 17:24

איציק פוזמנטיר, יו"ר הכח, לא הסתיר את ההתרגשות עם החזרה לליגת הבכירה אחרי 21 שנה. 0:4 על הפועל ירושלים הבטיח את העלייה

הכח עמידר רמת גן חגגה היום (שבת) עלייה לליגת העל אחרי 21 שנים, כשגילתה בגרות ואופי, וניצחה בביתה את הפועל ירושלים, שהחזיקה בסיכוי קטן לעלייה.

העניינים בצמרת סגורים וחתומים, וגם המאבק על הירידה הסתיים כנראה, כשעירוני ראשון לציון עם רגל וחצי בליגה הארצית. להפועל רעננה, שהביסה 0:5 את מכבי באר שבע, 33 נקודות ויחס שערים 35:28. לראשל"צ, שהפסידה 2:0 לקריית שמונה, 30 נקודות ויחס שערים של 42:23. הסיכוי היחיד שנותר לראשון הוא ניצחון רב שערים על הפועל חיפה, והפסד רב שערים של רעננה לעכו.

הכח עמידר - הפועל ירושלים 0:4

חניכיו של יאיר אסייאג קיוו לנצח בוינטר, ולהשלים את המהפך בשבוע הבא, בדרך לליגת העל, אבל השחקנים בסגול - צהוב ידעו מה לעשות, ולא נתקלו בקשיים בדרך להשלמת משימת ההעפלה.

כבר בדקה הרביעית אותתה הכח על כוונותיה. ההגנה האדומה לא הצליחה להרחיק כדור חוץ, אילן צרפתי בעט מ-17 מטרים כדור חלש ושטוח שקיפץ והתגלגל לאיטו, עד שמצא נחלה בפינה השמאלית של יניב והבה. 0:1 להכח. האורחים לא הצליחו לסכן את הכח, שמצידה הכפילה את היתרון בדקה ה-34. בני חדד פרץ מצד שמאל, נכנס באין מפריע לרחבה, ומול והבה בעט בקלות פנימה. 0:2 להכח, וצעד גדול בדרך למעלה.

3 דקות לסיום המחצית הראשונה ספג מוטי אוחיון, בלם ירושלים, כרטיס אדום וסיפור העלייה נסגר. המחצית השנייה היוותה רק פריוויו לחגיגות, אבל אלירן אוחנה רצה לתת את האפריטיף, ובדקה ה-76 כבש את השער היפה במשחק.אוחנה עמד על סף הרחבה, קיבל כדור מיוסי רוזן, דמיין בעיני רוחו את רונאלדיניו, והקפיץ מעל והבה עם השפיץ. איזו קלאסה, 0:3.

הגארבג' טיים נמשך, אבל את שחקני הכח זה לא עניין, והם המשיכו בהצגה שלהם בפני הקהל הביתי. בדקה ה-82 0:4. ז'אן טלסניקוב דחק כדור קרן לשערו הוא, שער שסימל יותר מהכל את הקריסה של הקבוצה מהבירה.

"אנחנו חוזרים למקום הראוי לנו"

היו"ר הוותיק של הקבוצה, איציק פוזמנטיר, אמר בסיום המשחק בהתרגשות רבה: "זו היסטוריה אדירה, אני נרגש עד דמעות, אנחנו חוזרים למקום שאנו ראויים לו. האמנתי בקבוצה, לא ידעתי שזה ייגמר כל כך יפה, אבל זה סוף מתוק לעונה קשה. אני מבטיח שהכח תתמודד בכבוד בליגת העל".


עמיר תורג'מן, חלוץ הקבוצה: "אנרגיות חיוביות, אמונה גדולה והרבה השקעה הביאו אותנו לליגת העל. אני אוהב את האתגרים האלה, להביא קבוצות קטנות יותר לליגה הראשונה. מי שהספיד אותי לא מעניין אותי, אבל חזרתי, ואני שמח שהקבוצה שלי בליגת העל. אנחנו נצטרך להתחזק, להביא שחקנים מנוסים וזרים חדשים כדי להתמודד עם הליגה הבכירה".

יוסי דורה: "העונה הארוכה הזאת הסתיימה ברגע מתוק. מגיע לנו אחרי כל מה שעברנו, וזה שניצחנו בחמישה משחקים האחרונים, מראה שאנחנו ראויים להישג הזה".

ראשון בדרך לירידה

הפועל באר שבע - הפועל אשקלון 1:0

באר שבע הייתה חייבת ניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי לשיבה מהירה לליגת העל, אלא שאשקלון באה עם רצונות משלה, ואולי בהשראת החדשות שהגיעו לבאר שבעיים מוינטר, הצליחה להשיג 3 נקודות יקרות בדרך להישארות בליגת המשנה. שי אהרון כבש בבעיטה מ-16 מטר, בדקה ה-26, שער שהספיק לניצחון ולהבטחת ההישארות.


קרית שמונה - עירוני ראשון לציון 0:2

הראשונים הגיעו למשחק עם חרב על הצוואר, אך למרות שפגשו יריבה מאוכזבת שכבר סיימה את העונה, לא הצליחו לצאת מהמרה השחורה אליה נכנסו. 8 הפסדים רצופים קדמו לזה של היום, שער בודד ב-10 המשחקים האחרונים תרמו לתצוגה העלובה, אבל גם בצפון לא השתנו הדברים בראשון. נביל נאסר א-דין כבש בדקה ה-52, וויאם עמאשה סגר בדקה ה-90. חניכיו של מירו בן שמעון 3 נקודות מתחת לקו האדום ורק נס יציל אותם מירידה.


הפועל רעננה - מכבי באר שבע 0:5

רעננה ידעה לנצל את הפסדה של ראשון והבטיחה כמעט סופית את הישארותה, תוך שהיא מורידה סופית את מכבי באר שבע החלשה. שער של כריסטיאנו דוס סנטוס בדקה ה-54 פתח את החגיגה, שנמשכה עם שערים של צחי שמריהו (67), עומרי קנדה (70), כפיר צוקול (78), ואבי מלכה (90).


מכבי הרצליה - רמת השרון 0:0

הנקודה במשחק הזה וההפסד של ראשון לציון קבעו שרמת השרון תמשיך עונה נוספת בלאומית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully