וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים כותבים, ואז מבקשים תגובה"

שגיא ניר

6.5.2006 / 21:39

ניקולה וויצ'יץ' העדיף שלא להתייחס יותר מדי לפירסומים בספרד, שקשרו אותו לחוזה עם ריאל מדריד בעונה הבאה. גם סוכנו מכחיש

ניקולה וויצ'יץ' סיכם בריאל מדריד - כך מפרסם הבוקר ה"מארקה" הספרדי. בריאל לא רצו להמתין יותר מדי עם הרכש המיועד, ובהוראת המאמן בוזידאר מאליקוביץ' הגיעו איתו לסיכום. חוזהו של וויצ'יץ', שמסיים העונה את ההתקשרות עם מכבי תל אביב, יאושר באופן סופי בקרוב לאחר הבחירות לנשיאות ריאל מדריד. בכל מקרה, העובדה שלריאל אין נשיא מעמידה בספק את אמינות הפרסום.


"וויצ'יץ' לא חתם בשום מקום. יש מספר קבוצות שמתעניינות בו, אבל לפני סוף העונה הוא לא יסכם או יחתום באף אחת מהן", אמר גיא הראל, נציגו של סוכנו של וויצ'יץ' לאקי קאפיקיוני, בתגובה על הפרסום. וויצ'יץ' עצמו התייחס לפירסומים לגביו בימים האחרונים ואמר: "אנשים כותבים, ואז מבקשים תגובה למה שהם כותבים".

וויצי'ץ', שנרכש על ידי מכבי בתחילת עונת 2001/2 והושאל באותה עונה לוילרבאן הצרפתית, שיחק במכבי בארבע השנים האחרונות והיה שותף בכיר לזכיה בשני גביעי יורוליג. לפני מספר חודשים עלה שמו כמועמד לטאו ויטוריה, ואתמול פורסם בעיתון הספרדי "אס" כי ריאל מדריד מוכנה לשלם לו 2.5 מיליון יורו לעונה - סכום שמכבי תל אביב לא יכולה להתחרות בו, והוא גבוה יותר מפי שלושה משכרו הנוכחי של השחקן בקבוצה.

וויצ'יץ', שכלי התקשורת בספרד טוענים כי החזיק בארבע הצעות מקבוצות NBA ושלוש מקבוצות צמרת באירופה, דרש על פי הפרסומים שכר של 2 מיליון יורו נטו לעונה.

ה"מארקה" טוען גם כי אלופת היורוליג הטריה, צסק"א מוסקבה, מעוניינת בוויצ'יץ', וכי ריאל מדריד בדקה אפשרות לשים את ידה גם על היווני תיאו פפאלוקאס, לו חוזה לעונה נוספת בצסק"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully