וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן שמש: מכבי ת"א גברה על נתניה 1:3

6.5.2006 / 20:40

מכבי ת"א שמרה על סיכוי תאורטי להגיע לאירופה, אחרי הניצחון 1:3 על מכבי נתניה. חיים, דמיטרדזה ושמש כבשו לצהובים, קינן השווה זמנית

מכבי ת"א השיגה הערב (שבת) ניצחון במשחק האחרון שלה העונה מול הקהל הביתי, 1:3 על מכבי נתניה. בניגוד לפתיחת העונה, למשחק הזה הגיעו אלפים בודדים, שהביעו את אכזבתם מעונת הגלאקטיקוס העלובה. נקודת האור היחידה של הצהובים מהמשחק הייתה שיתופם של הצעירים, כשאחד מהם, איציק שמש, כבש את שערו הראשון בליגת העל.

אופיר חיים העלה ראשון את התל-אביבים ליתרון אחרי מבצע אישי מצוין, דקל קינן השווה, ודמיטרדזה בבעיטת עונשין קבע 1:2 לפני המחצית. לקראת סיום איציק שמש הצעיר, כאמור, קבע 1:3 למכבי ת"א, ונתן מעט אופטימיות לגבי העתיד.

נתניה, לעומת זאת, הציגה משחק לא מדויק, אולי מפני שעסקת הרכישה הבלתי נגמרת של יאמר עדיין לא הסתיימה, דבר שמעיק על המועדון ועל תפקודו של המאמן, ראובן עטר.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב מהיר, עם הזדמנויות לשני הצדדים בעקבות המערכים הפתוחים של הקבוצות.

דקה 4 - דוארטה החמיץ הזדמנות נוחה מכמה מטרים אחרי מסירה מדמיטרדזה.

דקה 8 - פפי קימוטו נותר לבד בתוך הרחבה של מכבי, אבל החמיץ מול שטראובר.

דקה 28 - גול! אופיר חיים בסלאלום מרשים חתך את ההגנה של נתניה, ולא התבלבל מול פרץ. 0:1 למכבי ת"א, שערו החמישי העונה של חיים, ושער מצוין.

דקה 32 - הזדמנות מצוינת לנתניה: טלקר הרים יפה, קימוטו נגח חזק, אך למשקוף.

דקה 36 - גול! אלן מסודי הרים כדור עונשין לרחבה, שטראובר תפס אוויר, והבלם דקל קינן נגח לרשת. 1:1.

דקה 40 - גול! אופיר חיים הוכשל 20 מטר מהשער, וגיורגי דמיטרדזה שלח את כדור העונשין בצורה מצוינת לחיבורים, וקבע 1:2 למכבי ת"א.

דקה 46 - כדור מצוין של אופיר חיים מצא את דוארטה בתוך הרחבה. הברזילאי עצר על החזה והכניע את פרץ, השופט פסל את השער בתואנת נגיעת יד.

דקה 70 - חילופי מסירות מהירות השאירו את קימוטו במצב נוח ברחבה, החלוץ הנתנייתי בעט חזק, אך שטראובר הדף באינסטינקט מצוין.

דקה 88 - גול! התקפה מתפרצת של מכבי ת"א, ואופיר חיים מצא את איציק שמש. שמש בעט חזק ברגל ימין, לרשת. 1:3 למכבי ת"א.

הרכבי הקבוצות:
מכבי ת"א: לירן שטראובר, אבי יחיאל, כריסטיאן גונזאלס, אלווין בג'ירי, אורי שטרית, משה מישאלוף, שירן ייני, ג'ובאני רוסו, אופיר חיים, גיאורגי דמיטרדזה, ז'וזה דוארטה.

מכבי נתניה: אבי פרץ, עופר טלקר, דקל קינן, אסף בן מוחא, גיא טוביאק (שלומי אדרי, 46), אסי וסיהון, ליאניד קרופניק, חמודי בריק (אדם וייר, 46), אלן מסודי, אוקוצ'ה, פפי קימוטו.

זה לא הרגיע את אוהדי מכבי ת"א (רומן רוזנבלט)

בסיום המשחק התגודדו עשרות אוהדי מכבי תל אביב מחוץ לאיצטדיון בסמוך לאטובוס של מכבי תל אביב וקיללו את אנשי הקבוצה, וביניהם את לוני הרציקוביץ' ולירן שטראובר.

שוער מכבי ת"א לירן שטראובר: "אנשים בחוץ לא האמינו ששאפשר לעשות את זה, אבל באו שחקנים שרצו לנצח ונתנו הכל. התוצאה היתה יכולה להיות לכאו או לכאן. זה היה מסוג המשחקים שמשחקים פתוח ואני שמח להיות בצד המנצח". לגבי קללות האוהדים כלפי שחקני הקבוצה אמר שטראובר: "אני לא יכול לראות אוהד של מכבי מקלל שחקן מהקבוצה שלו והיום הקהל השתיק את אלה שעשו את זה".


כשנשאל לוני הרציקוביץ' לגבי עתיד הקבוצה בעונה הבאה וללא פיליפ סולומון ענה: "תודה רבה, אבל אני מוותר על הסיוע של כולם. היו לנו הרבה עונות טובות. ניכנס לעונה הבאה
ונעשה אותה יותר טובה. אני מעריך את כל מי שעזר לי עד היום, מעכשיו אני אסתדר לבד".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר: "במחצית הראשונה היה משחק חלש. בשניה מכבי תל אביב עשו גול ממצב אחד ואנחנו שילמנו את מחיר הצורה שבה שיחקנו במחצית הראשונה. היינו שוים יותר מזה היום". כנשאל האם כל ההתנהלות סביב רכישת הקבוצה השפיעה על השחקנים ענה: "העניין הזה נמשך כל העונה וזה לא תירוץ בשביל השחקנים. הבנתי שבתחילת השבוע כנראה שזה יסגר, אני מאוד מקווה שזה יהיה אכן כך ואני אברך על כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully