וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט מוכן לנשיא

6.5.2006 / 16:50

הפועל ת"א הפגינה נוכחות 3 ימים לפני גמר הגביע, עם 0:3 קליל על הפועל פתח תקווה. גילי ורמוט בישל פעמיים, אוגבונה כבש צמד

באוירת סוף עונה לפי הספר, למרות גמר הגביע בממתין לה ביום שלישי, גברה הפועל תל אביב 0:3 על הפועל פתח תקווה, ועשתה עוד צעד לעבר הבטחת המקום השני בסיום העונה.

למרות משחק חלש ונטול מצבים כמעט לחלוטין, הצליחו שלושה מהלכים של גיל ורמוט בשני האגפים להספיק לשערים של יבוריאן (23) וצמד של אוגבונה (73, 82). האדומים חוזרים לנצח אחרי 3 תוצאות תיקו ברציפות, אבל הניצחון מהול בדאגה משתי סיבות: רמת המשחק הבינונית שהפגינו האדומים, ופציעתו של יוסי אבוקסיס שנטש את המגרש בדקה ה-65.

אובדן נקודות של נצרת עילית או כפר סבא במשחקים שנותרו להם עד סוף העונה, יבטיחו סופית את הישארותה של הפועל פ"ת בליגת העל. הכחולים מבחינתם, לא עשו דבר למען המטרה. לפחות לא הערב.

מהלך המשחק

דקה 23: גול! כדור עומק של ברדה לורמוט מצא את הגנת פתח תקווה חולמת, ואת כדור הרוחב של הקשר המשיך יבוריאן לרשת. 0:1 לאדומים.

דקה 50: אוגבונה קיבל כדור ברחבה, אבל במרחק מטרים ספורים מהשער הוא נבלם.

דקה 68: ארז אליאב הגיח מהתרדמת הכללית והקשית מ-20 מטרים, שביט אלימלך הדף לקרן.

דקה 73: גול! שוב ורמוט מאגף שמאל, ואת ההגבה שלו לרחבה גילגל יבוריאן לעבר הרשת. אוגבונה היה שם בשביל להמשיך מקרוב, 0:2 להפועל ת"א.

דקה 82: גול! שוב ורמוט, והפעם עם כדור עומק שהשאיר את אוגבונה מול צאבלינה. החלוץ הטכני של הפועל גילגל לרשת, 0:3.

הפועל ת"א: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס (שי אבוטבול, 65), וואליד באדיר, גיל ורמוט, ברוך דגו, אליניב ברדה (זיטו אוגבונה, 46), איליה יבוריאן (פליקס אובוקה, 78).

הפועל פ"ת: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, גל כהן, זאב חיימוביץ', שגיב כהן, גיא שמיר (רביד גזל, 69), עומר בוקסנבוים (עידן סרור, 80), ארז אליאב, יוסי שבחון, מנור חסן (אלנתן סלמי, 58), טוטו תמוז.

קשטן: "האוהדים של הפועל נפלאים"

דרור קשטן היה מרוצה אחרי המשחק: "היה חשוב לשחק טוב ולנצח. זו הייתה הכנה טובה לקראת גמר הגביע. שיחקנו טוב בעיקר במחצית השנייה, כשהשינוי במזג האויר עזר לנו. לקבוצת כדורגל יש תקופות טובות ופחות טובות. הדבר החשוב הוא שבזמן שאנחנו מתחרים על המקום השני ועל הגביע אנחנו נמצאים בכושר טוב".

קשטן סירב להתייחס להופעתו המצויינת של גילי ורמוט: "הפועל ת"א היא קבוצה וכל אחד צריך לתרום את הכשרון שלו".

על הקהל, שהעניק לו מגן הוקרה לפני המשחק אמר קשטן: "זהו רגע מרגש, כשאתה מסיים 6 וחצי שנים במועדון הזה. הצלתי אותם מירידה ב-1997, ומאז 1999 אנחנו ביחד מלבד שנה אחת. האוהדים של הפועל ת"א נפלאים, זהו השחקן ה-12. אני מקווה לראות אותם בגמר הגביע. גם ברגעים הפחות טובים של המועדון הקהל התגייס, עודד ותמך בקבוצה אני יכול להסיר בפניו את הכובע".

על סיום תקופתו בהפועל ת"א אמר מאמן הנבחרת הבא: "זה היה רגע מאוד מרגש בקריירה שלי כמאמן. במשך כל התקופה שלי בהפועל ת"א היינו בצמרת והיינו גורם משמעותי במאבק על האליפות. זה היה המשחק האחרון שלי בבולמפילד השנה אבל לא בקריירה. הייתי חלק נכבד מהקריירה שלי בהפועל ויש לי רגש, הערכה וסימפטיה למועדון. הייתה לי מערכת יחסים נפלאה עם ראשי המועדון. ברור שלפעמים יש מעידות כאלה ואחרות, היו תקופות שהיינו צריכים להתמודד עם בעיות כספיות, אבל עמדנו בזה יפה. יצחק שום לא פנה אליי, כשהוא יפנה אליי תהיה לי תשובה בשבילו". על שמעון גרשון: "לא שמעתי הודעה רשמית שהוא לא ממשיך בהפועל ת"א. אני מלווה אותו משנת 97'. כשהגעתי למועדון הוא היה ילד צעיר ועשה את צעדיו הראשונים בהרכב. כבר אז אמרתי לאן הוא יגיע ואני שמח שצדקתי".

ניר לוין: "ההפסד מאוד לא נעים. לא נראינו טוב במיוחד בחצי השני והתוצאה שיקפה את היכולת שלנו. הדברים שמופיעים בתקשורת בנושא המאמן לא מוסיפים, אבל לא נשתמש בזה כתירוץ. זה מצב לא קל ולא פשוט, כשאנחנו צריכים לשים את כל ההפרעות הסביבתיות בצד. התכוונו להיראות הרבה יותר טוב כדי שסיום העונה של הפועל פ"ת יהיה קצת שונה לעומת העונה שעברה. כשתיגמר העונה, אשב עם הממונים עליי ונראה איפה הדברים עומדים. מה שיש לי להגיד, אגיד להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully