וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה משעמם בהיכל, זה טוב לצהובים

7.5.2006 / 21:38

מכבי ת"א חזרה לעצמה מול עירוני נהריה וניצחה 84:95. בני השרון-ר"ג 79:91, רמה"ש-הפועל ת"א 83:86. הגבעה-גליל 112:117

המחזור ה-26 יצא לדרך, ובמרכזו חזרתה של מכבי תל אביב ליד אליהו, אחרי מכת צסק"א וההפסד למכבי ראשון לציון. הפעם היא הצליחה לחזור לעצמה עם ניצחון 84:95 על עירוני נהריה.

הלהיט גבעת שמואל לא עצרה את רצף הניצחונות והפעם היא חגגה אחרי 50 דקות ושתי הארכות בניצחון 112:117 על גליל עליון. עירוני רמת גן הסתבכה אחרי שהפסידה לבני השרון 91:79 ובעיקר אחרי שרמת השרון ניצחה בהארכה את הפועל ת"א 83:86.

בשני: הפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון (20:00)

מכבי ת"א - עירוני נהריה 84:95

כמו במשחק הקודם בראשון לציון, גם הפעם נראה היה שניקולה וויצ'יץ' היה השחקן המפוקס היחיד במכבי ת"א בדקות הפתיחה ועירוני נהריה ניצלה את זה כדי לעלות ל-7:14. עמית בן דוד העלה את נהריה בשלשה ל-14:22 ואז התעוררו אנתוני פארקר ודרק שארפ, שצימקו את הפער בקליעות מעבר לקשת. בכל מקרה, נהריה שמרה על היתרון שלה וסיימה את הרבע הראשון ב-22:27.

למרות מצבה של קבוצתו, פיני גרשון עמד בהבטחות האחרונות של שמעון מזרחי והעלה את עמרי כספי הצעיר לפרקט. לא בטוח שזו הייתה הסיבה, אבל דרק שארפ השלים ריצת 1:7 לצהובים והעלה ל-28:29. הריצה הזאת סימנה את התפנית במשחק, כאשר גם טל בורשטיין ומייסיאו באסטון נכנסו לאט לאט לעניינים. מכבי ת"א ירדה להפסקה ביתרון 41:45.

מכבי ת"א הגדילה את היתרון ועלתה ל-48:55 בפתיחת הרבע השלישי, אבל נהריה לא ויתרה ורשמה ריצת 0:7 כדי להשוות ולחזור למשחק. מכבי ת"א הראתה שהיא עדיין יודעת להעניש כשפוגעים בה והיא עשתה את זה עם ריצת 0:11, בעיקר בזכות וויצ'יץ' ועמרי כספי שהפגין יכולת טובה, ופתחה פער דו ספרתי כדי לגמור את המשחק כבר ברבע השלישי.

הרבע האחרון, כמו שמכבי הרגילה אותנו במשחקים הפחות זכורים אולי מליגת העל, היה לפרוטוקול בלבד ומכבי ת"א ניצחה בסיום 84:95.

קלעו למכבי ת"א: ניקולה וויצ'יץ' 24, מיסייאו באסטון 19, אנתוני פארקר 14, וויל סולומון 13, דרק שארפ 9, טל בורשטיין 8, עמרי כספי 5, שרון ששון 3.

קלעו לנהריה: ג'ייסון וולס 25, אלווין יאנג 20, ברק פלג 11, אוטיס היל וקווין רייס 9 כל אחד, אבי סוכר 4, עמית בן דוד ואורי קוקיה 3 כל אחד.

עוזר מאמן מכבי ת"א דן שמיר ארמ בסיום: "לא היה כדורסל איכותי שלנו. כל פעם שעמרי כספי נכנס קרה משהו טוב. צריך להסתגל למציאות לגבי החזרה. זה תהליך ויש עוד הרבה לפנינו. בשבוע האחרון חלק מהתחלואים שלנו חזרו, ניצחו אותנו בקטגוריות שלא קשורות לכדורסל אלא למאמץ ולחימה".

אבי אשכנזי: "ראינו כבר בעלייה למגרש שמכבי מחוברת. אני שבע רצון מאיך ששיחקנו לאור הנסיבות. ההפסד לגבעת שמואל היה מכה מורלית, אבל באנו עם רצון ומוטיבציה נכונים".

גבעת שמואל - הפועל גליל עליון 112:117 (אחרי 2 הארכות)

עופר ברקוביץ' וטימי באוורס מגבעת שמואל הניפו לפני פתיחת המשחק את גביעי מאמן ושחקן החודש בהתאמה ועלו עם מוטיבציה גדולה למשחק הישרדות נוסף. באוורס וג'ייסון סטרייט הובילו את הגבעה ליתרון 9:16 בדקות הפתיחה. סשה בראטיץ' ואוצ'ה אנסונוו החזירו בריצת 0:7 מהצד השני והעלו את הגליל ל-16:17.

המשחק הצמוד נמשך גם ברבע השני, כאשר באוורס המשיך להיות המוציא לפועל העיקרי בגבעה וקלע 21 מתוך 30 הנקודות הראשונות שלה. בגליל, בראטיץ' המשיך ערב מצויין מהשדה וליאור ליפשיץ ישע לשחרר את השלשה בזמן הנכון כדי לקבוע 42:47 לגליל בהפסקה.

עמית תמיר פתח את הרבע השלישי מצויין והחזיר את היתרון לגבעה, שעלתה ל-49:51 אחרי 3:30 דקות. טימי באוורס הוריד הילוך ברבע הזה, אבל ג'ייסון סטרייט חיפה עליו, אלא שהגליל הייתה זו שהובילה בסיום הרבע השלישי 65:66.

ליאור אליהו ואוצ'ה אנסונוו הצליחו לספק לגליל קצת אוויר לנשימה, כשהעלו ל-70:75 בפתיחת הרבע האחרון, אבל לטימי באוורס הייתה תשובה לכל מהלך של הגליל והגבעה לא ויתרה לרגע. המאני טיים של המשחק הזה היה שייך לג'ייסון סטרייט ועמית תמיר שדאגו למהפך נוסף לטובת גבעת שמואל, אלא שסשה בראטיץ' העלה את הגליל ל-88:89. שניה לסיום נשלח טימי באוורס לשתי זריקות עונשין, אבל החטיא את השניה וקבע הארכה.

ליאור אליהו פתח את ההארכה מצויין, כשקלע 5 נקודות רצופות והוביל את הגליל ליתרון 91:98. כשהכל כבר נראה גמור, משה ברנר קלע שתי שלשות בדקה האחרונה וצימק ל-100:99. בשניות הסיום בוזוב העלה את הגליל ל-101:103, אבל סטרייט הישווה וכפה הארכה נוספת. בהארכה השניה העייפות עשתה את שלה ובגבעה קיוו להסתמך על יובל נעימי הרענן, כדי שיעשה את ההבדל. רוב השחקנים כמעט וקרסו על הפרקט, מלמבד ג'ייסון סטרייט מהגבעה, שידע טוב איך להתמודד מול חבריו לקבוצה לשעבר. לגליל עוד הייתה הזדמנות לעשות מהפך נוסף חצי דקה לסיום, אבל ירדן בוזוב החטיא שלשה ועופר ברקוביץ' חגג ניצחון שישי מתוך שמונה משחקים עם 112:117.

קלעו לגבעת שמואל: טימי באוורס 39, ג'ייסון סטרייט 34, משה ברנר 22 (4 מ-5 לשלוש), עמית תמיר 14 ו-7 ריבאונדים, יובל נעימי 6, אורן אהרוני 2.

קלעו לגליל עליון: סשה בראטיץ' 38 ו-14 ריבאונדים, ליאור אליהו 25, בריאנט סמית 17 ו-10 ריבאונדים, אוצ'ה אנסונוו 11, יוגב אוחיון 10 ו-10 אסיסטים, יורדן בוזוב 6, ליאור ליפשיץ 5.

טימי באוורס אמר בסיום לספורט 5: "עשינו הרבה שינויים לאורך העונה ואני חושב שסוף שוף התחלנו להתחבר. ג'יי סטייט הוסיף לנו המון ואני נותן המון קרדיט למאמן שלנו. אנחנו צריכים להתכונן לכל משחק בנפרד, הדרך שלנו היא עוד ארוכה אבל נכון לעכשיו אנחנו משחקים כמו אחת הקבוצות הטובות בליגה".

עירוני רמת גן – בני השרון 91:79

טונג'י אוואג'ובי פתח את המשחק בדאנק, אבל בניהשרון הגיבה בריצת 0:10 ופתחה יתרון משמעותי כבר בדקות הראשונות של המשחק. ההתקפה של רמת גן נבלמה פעם אחר פעם אצל עוסמאן סיסה ומהצד השני היו אלה גיא פניני וטרנס רנצ'ר שדאגו לשמור על היתרון ולסיים את הרבע הראשון ב-12:20.

ר"ג ניסתה לחזור למשחק ברבע השני, אבל אוגונה אוניקווה לא איפשר לה לעשות את זה ושמר על יתרון בטוח לבני השרון. דני פרנקו העלה מהספסל את אבי בן שימול ואנדריי זלינבאבא, שעזרמו לתרומה ההתקפית של טונג'י אוואג'ובי והחזירו את רמת גן למשחק, כשהמחצית הסתיימה ב-39:43 לבני השרון.

עירוני רמת גן הצליחה לצמק למינוס נקודה אחת בלבד בתחילת הרבע השלישי, אבל איבדה את השליטה מהר מאוד, בדיוק כמו בתחילת המשחק. בני השרון ניצלה את זה כדי לחזור ליתרון 48:57 אחרי 5 דקות. במצב של 50:62 לבני השרון, רמת גן ואוואג'ובי רשמו ריצת 0:12 ושוב חזרו למשחק.

ג'ייסון גארדנר שהיה רדום במשחקים האחרונים של רמת גן התעורר מעבר לקשת ושמר על קצב משחק מטורף מבחינתה של ר"ג, כאשר אצל היריבה היו אלה בעיקר טרנס רנצ'ר, אוניקווה ופניני. 5 דקות לסיום, בני השרון הצליחה לפתוח שוב פער משמעותי ולעלות ל-69:78. מהמכה הזאת רמת גן כבר לא הצליחה להתאושש ובני השרון חגגה ניצחון 79:91.

קלעו לבני השרון: טרנס רנצ'ר 29, אוגונה אוניקווה 20, גיא פניני 19 ו-5 אסיסטים, ארז קוחנסקי 8, ניצן חנוכי 6, עוסמאן סיסה 5, ירון להט ויריב רוקני 2 כל אחד.

קלעו לרמת גן: טונג'י אוואג'ובי 25, ג'ייסון גארדנר 17, פרנק קינג ואבי בן שימול 9 כל אחד, איתי לב 7, רוד נילי 6, אנדריי זלינבאבא 4, אור ברנר 2.

מאמן עירוני רמת גן דני פרנקו אמר בסיום לספורט 5: "זה משחק שהיינו צריכים לנצח. נותרו לנו עוד שישה משחקים לסיום העונה ונהיה חייבים בהם את האדרנלין והטירוף שהיו לנו ברבע השלישי. בשלב מוקדם נשארנו בלי ג'ייסון גארדנר וזה היה משמעותי".

מאמן בני השרון יעקב ג'ינו: "זה ניצחון חמישי שלנו מולם וזה מראה על הרבה אופי. הייתה הגנה טובה והיה באמת תענוג".

גיא פניני: "אני שמח שהמשחק הזה בא בתקופה הזאת. זה סוף העונה והזמן המתאים ביותר לחזור לכושר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפועל רמת השרון - הפועל ת"א 83:86 (אחרי הארכה)

עוד משחק ליגת על טיפוסי ומטורף כמו שהרגילה אותנו הקבוצה המארחת בשבועות האחרונות, כאשר בסיום 45 דקות היא השיגה שתי נקודות חשובות במאבק נגד הירידה והרחיקה את הפועל ת"א סופית מחלום הפיינל פור.

שתי הקבוצות הציגו רמה נמוכה מאוד במחצית הארשונה, שהייתה בעיקר מאבק סטטיסטי בין דייויד לוגן למרכוס האטן. הפעול ת"א קיוותה להעביר לידיה את השליטה במשחק כשפתחה פער של 4 נקודות ברבע השלישי, אלא שהברקוביצ'ים חזרו למשחק, הישוו ל-77:77 וכפו הארכה. כאן השליטה כבר עברה לרמת השרון, שהשיגה ניצחון תחתית חשוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully