וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "המשחק הזה יהיה מאוד אמוציונלי"

6.5.2006 / 17:43

ארסן ונגר מתכונן למשחק ביום ראשון שינעל את הייבורי. במידה וארסנל תנצח וטוטנהאם תפסיד לווסטהאם התותחנים יסיימו במקום הרביעי

ביום ראשון תסגור ארסנל את העונה שלה בליגה האנגלית, אבל מעל הכל, תסגור מאחוריה בסיום המשחק מול וויגאן את השער של הייבורי.

התותחנים מפגרים בקרב על המקום הרביעי בנקודה אחת אחרי טוטנהאם שתשחק לא הרחק משם באפטון פארק מול ווסטהאם. עבור ארסן ונגר, הבטחת המקום במוקדמות ליגת האלופות במחזור האחרון תהיה מתנה הולמת לאצטדיון ההיסטורי. "המשחק הזה הולך להיות מאוד אמוציונלי", אמר המנג'ר הצרפתי. "כשנעלה למגרש נדע שאין יותר דרך חזרה. לא נוכל לחזור ולבקר שם כי המגרש ייהרס".

הצרפתי שמוביל העונה את ארסנל לעונה מצוינת, מרגיש קרוב מאוד למועדון שיחנוך בעונה הקרובה את אצטדיון האמירויות. "כשהגעתי לכאן לפני 9 וחצי שנים לא האמנתי שאני אהיה זה שגם ייסגור את הייבורי".

באשר למחזור האחרון, ונגר ניסה לשלוח זריקת עידוד וטיפ קטן לווסטהאם, שניצחון שלה יעזור לארסנל לסיים רביעית. "יש להם גמר גביע בשבוע הבא, ומנסיון אני יודע שלא כדאי להפסיד לפני משחק כזה. אם הם יפסידו לטוטנהאם, הם לא יזכו בגביע. אני אומר לכם".

בצורה טבעית מושך הקרב הלונדוני את מירב תשומת הלב באנגליה, אבל קרב אחר ייערך כמה מאות קילומטרים צפונה בין היריבות העתיקות מנצ'סטר יונייטד וליברפול, קרב על המקום השני. אף קבוצה לא רוצה לשחק בסיבובי המוקדמות של ליגת האלופות, ושתי האדומות לא רוצות להיגרר להרפתקאות מול קבוצות אלמוניות מסלובקיה, הונגריה או ישראל למשל.

בין הקבוצות מפרידה נקודה, כשניצחון של היונייטד על צ'רלטון באולד טראפורד יבטיח לה עלייה אוטומטית לצ'אמפיונס. אם "השדים האדומים" יימעדו בתיקו או בהפסד, יספיק למרסיסיידס ניצחון חוץ בפורטסמות' מהתחתית, כדי להעפיל ישירות לשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully