וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-נצרת עילית: בעיות חוד לפרננדז

אסף שקד ויצחק סולומון

7.5.2006 / 9:35

אסולין מורחק, אגאנסו ובן שושן פצועים, יצחקי עשוי לשחק כחלוץ. זיו: "לא משחק רגיל בשבילי". איוניר יעלה בהרכב התקפי

כאב ראש לא קטן ללואיס פרננדז לקראת המשחק מחר (ראשון) מול נצרת עלית בשעה 20:50 באצטדיון טדי (שידור ישיר בערוץ 10). צמד החלוצים עמית בן שושן ודוד אגאנסו, שלא התאמנו באופן מלא במהלך השבוע, לא הביאו בשורות טובות גם היום באימון הבוקר. בעוד אגאנסו הספרדי ערך אימון קל עם טבריוס דאראו ואריק בלונדל, בן שושן קיבל טיפולים, וכפי שהמצב נראה כעת הוא גם לא יכלל בסגל המשחק מחר.

בניגוד לאימונים שעורך פרננדז יום לפני המשחק, שלאחריהם הוא קובע את ההרכב הסופי, לא תירגל היום (שבת) המאמן הצרפתי את ההרכב. רק מחר בשעה 11:00 באימון יתרגל פרננדז את שחקני הסגל, אז גם יתברר האם אגאנסו כשיר לפתוח בהרכב. במידה וגם הספרדי וגם בן שושן לא יהיו כשירים למשחק, יהיה זה אבירם ברוכיאן שיפתח בסופו של דבר בהרכב.

מי שכבר עתה ברור כי יחזור להרכב של בית"ר ירושלים הוא ברק יצחקי, שכבש במחזור האחרון את שער השוויון מול אשדוד. יצחקי, שכבש העונה 8 שערים ב-20 המשחקים בהם שותף, הפך לאחד השחקנים החשובים ביותר בקבוצה. כעת לאור המצבה הדלילה בחוד יחזור להרכב. היעדרותו של מלך השערים ליאור אסולין, המורחק מהמשחק, תאפשר גם היא להציב את יצחקי בהרכב הפותח.

בשאר העמדות לא צפויה בית"ר לערוך שינויים משמעותיים. בחוליית ההגנה ימשיכו לפתוח צמד הבלמים דוד אמסלם ותומר בן יוסף, כשיואב זיו ואלירן דנין יפתחו כמגנים ויערכו את ההופעה האחרונה שלהם במדי בית"ר העונה (זיו מושעה מהמשחק הבא, דנין ממריא ביום רביעי לחו"ל עם הנבחרת האולימפית).

גם בקישור לא יערוך פרננדז שינויים. מזואה אנסומבו ימשיך לתפקד כקשר אחורי, גל אלברמן ישחק מעט מלפניו, ואילו פאבריס פרננדז וג'רום לרואה יפתחו באגפים.

ארבעה שחקנים ערכו אימון בבית וגן בנפרד משאר הקבוצה. מאור מליקסון, ליאור אסולין, ואיגור מיטרסקי המורחקים, כשאליהם הצטרף עומרי אפק שכרגיל מוצא את עצמו מחוץ לסגל וממתין לעזיבה של פרננדז, לאחריה צפוי להפוך לאחד המובילים בקבוצה.

מלבד ארבעת השחקנים הללו גם עידן מליחי נעדר מהאימון בטדי, וזאת בגלל מחלה ממנה הוא סובל. מליחי החמיץ גם את האימון אתמול וגם הוא נמצא בספק לסגל המשחק.

שלושת שחקני הנוער הצעירים שזכו שלשום בגביע המדינה לכדורגל, שי ניסים, חן עזריאל, וקובי מויאל, ערכו היום גם הם אימון עם הקבוצה הבוגרת (קבוצת הנוער בפגרה היום ותסיים את הליגה בשבוע הבא מול מכבי נתניה). הסיבה לזימון של השלושה נעוצה בסגל הדליל שעומד לרשותו של פרננדז, בנוסף לרצון לתת לשחקנים דקות משחק בסיום העונה, על מנת שישתלבו בעתיד בצורה חלקה יותר בקבוצה הבוגרת. עזריאל, מלך השערים של קבוצת הנוער העונה, צפוי להשתלב בסגל ואולי אף לפתור את בעיית החלוצים ואילו מויאל וניסים עשויים למלא את החיסרון של מליחי ומליקסון. השלושה זומנו מחר לאימון המסכם באצטדיון טדי ומיד בסיום האימון יידעו מי מהם מוזמן לסגל.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, יואב זיו, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, אלירן דנין, מזואה אנסומבו, גל אלברמן, ז'רום לרואה, פבריס פרננדס, ברק יצחקי, דויד אגאנסו (אבירם ברוכיאן).

זיו: יכאב לי מאוד אם נצרת ירדו ליגה

ברק יצחקי אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק מול נצרת עילית: "אומנם יש אווירה של סוף עונה, במיוחד לאור העובדה שקיבלנו שלושה ימים חופש השבוע, אבל למרות זאת אנחנו מתכוננים למשחק טוב וכמו בכל משחק אנחנו באים במטרה להוציא 3 נקודות. נצרת עלית תגיע למשחק במטרה לנצח ולנסות ולהישאר בליגה ואני בטוח שלא הולך להיות לנו משחק קל.

"על הנייר הם זקוקים יותר לנקודות והם חייבים את הניצחון לעומתנו, אבל אסור לשכוח שאנחנו משחקים בבית מול הקהל שלנו במשחק שבו ניפרד מהם בבית, הייתה לנו עונה יפה עד עכשיו ובשני המשחקים שנותרו עד לסיום ננסה לעשות אותה יותר מתוקה ולסיים במקום השני".

יואב זיו פוגש את הקבוצה בה שיחק שתי עונות ועלה עימה מהליגה הלאומית לארצית ואף דרכה הגיע לנבחרת ישראל. כעת הוא מתמודד מולה, כשניצחון של בית"ר ירושלים עשוי לשלוח את נצרת לליגה השנייה.

זיו התייחס להכנה המנטלית למשחק כשאמר לוואלה! ספורט: "ללא ספק זה לא משחק רגיל בשבילי, אבל גם אם הייתי משחק בקבוצה אחרת מול נצרת עילית הייתי עושה הכל בשביל לנצח. זה מה שלימדו אותי מהרגע שהתחלתי לשחק כדורגל וגם בנצרת עלית לימדו אותי לנצח בכל מחיר. יכאב לי מאוד אם הם ירדו ליגה, סה"כ יש לי שם חברים מאוד קרובים, דרך הקבוצה הזאת הגעתי לנבחרת ולבית"ר והייתה לי עונה יפה מאוד איתם אשתקד ויכאב לי נורא לראות אותם יורדים ליגה. גם אם בית"ר תנצח ביום ראשון ואני אהיה שותף לניצחון, זה לא שאני הורדתי אותה ליגה, לא אני אהיה הגורם לכך שהם ירדו ליגה וההישארות שלהם תלויה אך ורק בהם".

לגבי מצבה של קבוצתו, אמר זיו: "אני לא אשקר, יש אווירת סוף עונה בבית"ר, כמו בכל שאר הקבוצות שכבר השיגו את המטרה שלהם. אחרי שזכינו בכרטיס לאופ"א הלחץ ירד באופן אוטומטי אבל עדיין חשוב לנו לנסות ולסיים במקום השני ובשביל לעשות זאת נצטרך לנצח בשני המשחקים שנותרו לנו. אני מקווה שהקהל של בית"ר יגיע למשחק למרות אווירת סוף העונה ויפרד מאיתנו כקבוצה. עשינו עונה יפה מאוד, התקדמנו בצורה בלתי רגילה במהלך העונה וזה רק ההכנה למהפכה שתהיה בעונה הבאה".

"מפסידים משחק אחרי משחק, משחקים שש בש וצוחקים" (יצחק סולומון, ידיעות הגליל)

מאמ הפועל נצרת עילית, מוטי איוניר, מתכוון לעלות מחר (ראשון) בהרכב פתוח והתקפי באצטדיון טדי, בידיעה שרק ניצחון יותיר לקבוצתו סיכויים להישאר בליגת העל. הקבוצה תצא מחר בבוקר (ראשון) לבית מלון בירושלים, שם תשהה עד למשחק.

היום (שבת) אחה"צ תרגל איוניר באימון המסכם את ההרכב, ממנו מסתמן כי אבישי ז'אנו וגיאורגי חריסטוב יחזרו ל-11 הראשונים. איוניר ניסה להחדיר בחניכיו את האמונה שאפשר לעשות זאת: "המצב קשה, אבל לא אבוד. אפשר לנצח בטדי. אם כפ"ס ניצחו שם, גם אנחנו מסוגלים".

שחקנים בקבוצה התלוננו כי למרות המצב והקשה ולמרות שמדובר במשחק גורלי, נציגי ההנהלה כמעט ולא נראו השבוע בשטח. על האווירה בקבוצה יכולים להעיד הדברים הקשים שאומר שחקן בכיר: "הייתי בהרבה קבוצות ולא ראיתי כזו שאננות. מפסידים משחק אחרי משחק, באים ביום ראשון לאימון כאילו כלום לא קרה. משחקים שש בש וצוחקים. אין אווירה, אין רצח בעיניים, זה האופי של המאמן וזה מה שהוא משדר. הוא סחבק של השחקנים וזה חוזר אליו כמו בומרנג".

שחקן בכיר אחר התייחס לתפקודו של איתי שכטר, שלא כבש שער ליגה יותר מארבעה חודשים: "רואים שהראש שלו לא בנצרת עילית, ולדעתי הוא מזמן הוא חתום בקבוצה אחרת. האשראי המוגזם שהוא קיבל רק פגע בו בסופו של דבר". במשפחת שכטר מכחישים את הטענות בתוקף. אביו, נחמן (נחי) שכטר, אומר: "איתי לא סגר בשום קבוצה וראשו נתון אך ורק להצלת נצרת עילית".

בזמן שהקבוצה שלו איכזבה על המגרש, הבייבי של אבשלום נוריאל היה העונה יציע הפלטיניום. סושי, כבד אווז, עופות, מרקים, קינוחים ואפילו וודקה סמירנוף או שיבאס ריגל, זה התפריט שקיבלו ביציע היוקרתי. התכנון היה להקים יציע פלטיניום בן 50 מקומות, שכל אחד מיושביו ישלם 5,000 שקל - סה"כ כ-250 אלף שקל לחשבון האגודה. אלא שבפועל אפשר למנות על אצבעות יד אחת את אלה ששילמו - הרוב קיבלו את המנוי בבארטר.

חברת האלקטרוניקה, שהתקינה את התאורה במגרש, קיבלה חמישה כרטיסים תמורת חלק מהחוב, אוהד שהשכיר דירות עבור הזרים קיבל במקום חלק מהכסף מנוי פלטינה. גם מנהל המכבסה שעבדה עם הקבוצה מחזיק במנוי. ולמה ההקדמה הזאת? משום שחברת הקייטרינג שסיפקה את המעדנים ליציע עדיין מחכה לתשלום חוב של למעלה מ-20 אלף שקל. לפני המשחק מול סכנין הם שלחו מכתב בו דרשו את כספם. נוריאל בחו"ל ואחרי החגים הנושא יטופל, נמסר מהקבוצה. אחרי מספר איומים קבעו שלשום בעלי חברת הקייטרינג להיפגש עם המנכ"ל יניב כהן. הם הגיעו כמסוכם, אך נחשו מי לא בא.

נכון להיום הם מאיימים לא לספק את שרותיהם במשחק סיום העונה מול בני יהודה. דובר הקבוצה, רוני ליקוורניק, בתגובה: "כל מי שמגיע לו כסף יקבל אותו".

הרכב משוער: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, אלירן אלקיים, קובי נכטיילר (עמי אזולאי), דודי פדלון, ולדימיר קוקול, חיים בנון, איגור יאנשבסקי, גיז'רמו ישראלביץ', איתי שכטר, גיאורגי חריסטוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully