וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: מהפך בתחתית

6.5.2006 / 18:03

הפועל ר"ג עלתה מעל הקו האדום לאחר 0:3 בצפרירים. צור שלום ירדה לאזור המסוכן. הפועל בני טמרה עלתה מליגה א' צפון

הפועל ר"ג עשתה אתמול (שישי) צעד חשוב בדרך להישארות בליגה ארצית. הרמת גנים היו חייבים לנצח וקיוו לתיקו ומטה של צור שלום נגד אחי נצרת.

ר"ג בקאמבק מדהים לאחר שפתחה את העונה במינוס 9 נקודות, פתחה לא טוב את המשחק כשלא הצליחה לכבוש במחצית הראשונה. למחצית השנייה עלו האורחים בידיעה שצור שלום מפגרת 1:2 בנצרת. דודו אמסלם לא השתהה הרבה וכבש דקה לאחר פתיחת המחצית, 1:0 לר"ג. את המשימה השלימו, ניסים בן דוד בדקה ה-74, ואסי ברזילי שחתם את התוצאה חמש דקות לפני הסיום, 3:0 לר"ג.

כעת, תלויה רמת גן רק בעצמה. את הבלתי ייאמן ייצטרכו הרמת גנים להשלים במחזור האחרון כשיארחו את אחי נצרת.

במשחק שנערך במקביל, התארחה מכבי צור שלום בנצרת אצל מכבי אחי. המקומיים שהבטיחו את עלייתם לליגה הלאומית לא עשו הנחות לצור שלום והובילו 0:2 מצמד של תאמר מריד בדקות ה-15 ה-30. אבל צור שלום לא אמרה נואש, כשנזהר משיעל צימק בדקה ה-36. בשלהי המחצית השנייה, בתוך תוספת הזמן הצליחה צור שלום למצוא שוב את הרשת ולהשוות ל-2:2 מרגלי דני אסולין. למרות שער השיווין ירדו האורחים מתחת לקו האדום.


במשחקים נוספים:

הפועל מרמורק - הפועל הרצליה 1:0 להרצליה: גיא יצחקוב 90

עירוני קרית אתא - ביתר/שמשון ת"א: 2:2
לקרית אתא: מוטי כלטוב 30, גדעון שרביט 43. לבית"ר: איציק בוחבוט 33, 65.

במשחק שהתקיים ביום שבת, ניצחה בני לוד, אחת מהעולות ללאומית, את מכבי השקמה רמת חן 0:3. אלמד חמדוני כבש את הראשון ללוד בדקה ה-35, אחמד סבע כבש את השני בדקה ה-88 ושי אבוקסיס השלים את החגיגה דקה לסיום.

ליגה א': הפועל בני טמרה עלתה לארצית

מחזור אחד לסיום העונה בליגה א' צפון, הפועל בני טמרה הבטיחה את עלייתה לליגה הארצית ובכך הצטרפה לס.כ נס ציונה, שעלתה ממחוז דרום. בני טמרה הביסה היום (שבת) את הפועל מקר 2:7. שי דהאן כבש שלושער לטמרה (60, 67, 83) וערן גאון כבש צמד (1, 88). יאיר אבוטבול (19) ואחמד עוואד (73) השלימו את השביעיה.

מכבי שפרעם ירדה לליגה ב', אחרי שהפסידה להפועל כפר סמיע 1:0 ולא הצליחה להיחלץ מהמקום האחרון בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully