וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דיוויס: ישראל על הדשא

5.5.2006 / 18:08

בריטניה תארח את נבחרת ישראל בטניס במסגרת גביע דיוויס על דשא. המפגש עם הבריטים ייערך בין 21 ל-23 ביולי

נבחרת בריטניה בטניס תארח את מפגש גביע הדיוויס נגד ישראל על משטח הדשא בדבונשיר פארק. הבריטים, שיארחו את ישראל בחודש יולי, חייבים לנצח כדי להימנע ממשחק פלייאוף כנגד הירידה.

בתגובה להחלטה לקיים את המשחק על משטח דשא אמר הקפטן הבריטי, ג'רמי בייטס: "אנו נרגשים לחזור לשחק על דשא, התנאים שם מצוינים, ואין לי ספק כי הקהל ידחוף אותנו במפגש החשוב".

בשנה שעברה במפגש שהתקיים ברמת השרון, נוצחה ישראל ע"י בריטניה 2:3.

הפסד לאובזילר באנטליה, ניצחון לקלייסטרס

ציפי אובזילר נוצחה היום (שישי) ברבע-הגמר באנטליה, טורקיה (25 אלף דולר סך פרסים) ע"י מוניקה ניקולסקו הרומניה (265 בעולם ו-8 בטורניר). אובזילר הפסידה 6:4 במערכה הראשונה, ניצחה את השנייה 0:6 אבל נוצחה 7:4 בשובר השוויון במערכה השלישית והמכרעת אחרי שלוש שעות של משחק. במקביל העפילה אובזילר לגמר הזוגות בצוותא עם רומינה אופרנדי מאיטליה.

בטורניר מינכן, הנערך על חימר, הבטיח את מקומו ברבע הגמר איבו קרלוביץ', הענק הקרואטי. בשמינית הגמר ניצח הקרואטי את ביורן פאו המקומי. קרלוביץ' שנמצא בתקופה טובה העפיל לרבע הגמר, השני שלו תוך שבוע, לאחר ששבוע שעבר עשה כן בברצלונה.

הגרמני לא עשה חיים קלים לקרלוביץ' כשניצח במערכה הראשונה 4:6, אבל הקרואטי האימתני שחבט 21 אסים ניצח בשתי המערכות הבאות, 3:6 6:7 ושלח את פאו להתנחם באהבת הקהל. על מקום בחצי הגמר יתמודד קרלוביץ' עם יורגן מלצר האוסטרי שניצח את סימון גראו.

גרמני אחר, דניס גרמלמאייר, העפיל לרבע הגמר, הראשון בקריירה, לאחר ניצחון בשתי מערכות 4:6 4:6 . ברבע הגמר יפגוש את אוליבר רוכוס.

טורניר אסטוריל, שנערך בפורטוגל, סיפק היום הפתעה לאחר שפרדריקו גיל המקומי, ניצח את דימיטרי טורסונוב הרוסי, המדורג 33 בעולם, והעפיל לרבע גמר. הצעיר הפורטוגלי, בעזרת הקהל המקומי גבר על טורסונוב בשלוש מערכות 4:6, 6:4 1:6. ברבע הגמר יפגוש המחבט מספר 1 של פורטוגל את דוד נלבנדיאן, אלוף 2002, שניצח את ג'רמי צ'רדי הצרפתי. ברבע הגמר נוסף יתמודדו, בקרב כל ספרדי גיז'רמו גארסיה-לופז וקרלוס מויה.

בטורניר וארשה העפילה קים קלייסטרס לחצי הגמר. הבלגית, המדורגת 2 בעולם, גברה ברבע הגמר על פרנססקה שיאבון האיטלקייה 4:6, 4:6.

ברבע גמר נוסף, גברה אנה שקבטאדז הרוסיה את הסרבית, אנה איבנוביץ' בתוצאה 6:4, 2:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully