וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עסקת יאמר עדיין לא פוצצה"

רומן רוזנבלט

6.5.2006 / 18:15

אחרי שאנשיו של יאמר פוצצו את העסקה, הודיע אחד מבעלי הקבוצה, מאיר אוזן: "ייתכן שבכל זאת יהיה הסכם בשבוע הבא"

עיסקת דניאל יאמר-מכבי נתניה, פוצצה. הרוכש הגרמני רצה לסכם את הדברים כבר אתמול (שישי) כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אבל חובות חדשים שנמצאו של כמיליון שקל, ודרישות חדשות שהעלה פוצצו את המשא ומתן.

השידוך בין שני הצדדים והדיון ביניהם נמשך על פני עונה שלמה, וכל פעם עלה על שרטון מחדש. למרות זאת, היה נראה כי הפעם שני הצדדים הולכים אל החופה. מקורביו של יאמר אמרו שהם התחילו לעסוק כבר בהכנות לעונה הבאה, וכי כבר כמעט סגרו אתר למחנה האימונים בקיץ הקרוב.

מאיר אוזן, אחד מבעלי מכבי נתניה, טוען כי יש סיבה להיות אופטימיים, למרות מה שקרה בימים האחרונים. אוזן אמר לוואלה! ספורט: "היו מגעים שקטים בסוף השבוע. עד ליום שני הקרוב נעבור על החוזים של יאמר ואם הכל יהיה בסדר, יתכן שבכל זאת יהיה הסכם. לא היה לנו זמן לעבור על התיקונים של יאמר עד עכשיו".

אגב, יאמר החליט לבטל את טיסתו הצפוייה לחו"ל, מאחר ויש עדיין סיכוי שיחתום על העסקה.

סיפור הסחבת, גרסת יאמר

בתגובה רשמית מטעם דניאל יאמר, נאמר: "ביום חמישי בבוקר, יום החתימה על חוזה הרכישה, הגיע לפתחו של מר יאמר מידע חדש ומהימן, לפיו למועדון חוב נוסף המסתכם במעל למיליון שקלים, וזאת בנוסף לחובות המועדון שהוצהרו על ידי הבעלים. מתוך סכום זה קיים חוב של כ-115 אלף דולר לאדם פרטי, ומספר מקדמות שלקחו הבעלים על חשבון כספים שאמור היה לקבל המועדון בעונה הבאה תחת ניהולו יאמר.

"מר יאמר כעס בעיקר בשל העובדה שמידע חשוב זה לא התגלה לו על ידי בעלי הקבוצה, אלא על ידי גורמים אחרים. הדבר גרם לסדק באמון שנבנה בעמל רב בחודשים האחרונים.

"למרות זאת, הורה יאמר ביום חמישי לעורכי דינו להוסיף לטיוטת החוזה סעיפים חדשים המסבים את האחריות על חובות חדשים אלה על הבעלים, כפי שסוכם לפני כשבועיים. לבעלי הקבוצה נאמר מפורשות כי יאמר מעוניין לחתום על חוזה המכירה ביום שישי מאחר ועליו לחזור ביום ראשון לגרמניה.

"בלילה שבין חמישי לשישי העביר עוה"ד את טיוטת החוזה המתוקנת לבעלים, אולם ביום שישי הודיעו הבעלים כי בשל מספר מחלוקות אין הם מוכנים לחתום על החוזה, כי הם זקוקים למספר ימים נוספים למשא ומתן מחודש וזאת על מנת להגיע לטיוטה מוסכמת.

"מאחר וקצה נפשו של דניאל יאמר מהסחבת והתנהלות המועדון, הוא החליט לרדת מעסקת רכישת הקבוצה, וזאת למרות שכבר החל לתכנן את העונה הבאה, בה התכוון לשדרג את המועדון מבחינה מקצועית, כלכלית וניהולית ולהצעיד את מכבי נתניה לצמרת ליגת העל. יאמר ימשיך לשאת באחריות לתשלום שכרו של סמאדי אובודו אוקוצ'ה כפי שהתחייב לעשות, וזאת ללא כל דרישת פיצוי כלשהו מבעלי נתניה", כך הודעת נציגו של יאמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully