וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות האיטלקית חוקרת את יובנטוס

5.5.2006 / 13:38

התקשורת האיטלקית פירסמה כי ייתכן שמנכ"ל הגברת הזקנה, לוצ'יאנו מוג'י, ביקש מהמשבץ המקומי שופטים מסוימים במשחקי הקבוצה


התאחדות הכדורגל האיטלקית החלה לבדוק האשמות שמנכ"ל יובנטוס לוצ'יאנו מוג'י ביקש שופטים מסוימים למשחקי הקבוצה. הסיפור היכה גלים בארץ המגף לאחר שפורסם בגאזטה דלו ספורט והקוריירה דלה סרה ביום חמישי, כשהכל התחיל בעקבות שיחות טלפון שיורטו ב-2004.

סדרת שיחות בין מוג'י לבכירים אחרים בעולם הכדורגל לא הפתיעה אף אחד, אבל דווקא מערכת היחסים שלו עם פיירלואיג'י פיירטו, משבץ השופטים דאז, עשתה את מירב הכותרות.

שני העיתונים הדפיסו תמלולים של השיחות בהן ביקש מוג'י שופטים מסוימים למשחקי ידידות נגד מילאן ומסינה. כמו כן, נטען כי מוג'י ביקש מפיירטו, שגם מהווה חלק מוועדת השיפוט של אופ"א, שופט מסוים לשלב המוקדם בליגת האלופות נגד ג'וגארדנס.

החקירה של ההתאחדות התחילה עוד במרץ, לאחר שתובעים כלליים מטורינו הגישו להם את התמלילים של השיחות המפלילות. מוג'י טרם הגיב להאשמות בגלל שיובה הטילה איפול תקשורתי מוחלט בנושא.

"אנחנו לא מדברים כרגע עם התקשורת, ואין לי שום כוונה להגיב", אמר מוג'י. "הכל בסדר".

פיירטו כן ניסה להגן על עצמו. "זה עצוב לקרוא דברים כאלה שמעוותים את האמת", אמר. "אי אפשר להטיל דופי ביושר שלי. הייתי בקשר עם בכירים בהרבה קבוצות, ותמיד עשיתי הכל כדי להגן על עבודתם של השופטים".

השמועות באיטליה מספרות שזוהי סוף דרכו של מוג'י בגברת הזקנה, והמנכ"ל לשעבר של רומא, שעבד עם המאמן פאביו קאפלו, הוא המועמד הבכיר להחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully