וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עייפים, ולא רק מכדורסל

אביב לביא

5.5.2006 / 10:51

גרשון תמיד שידר שאפשר להפסיד במשחקים הקטנים, אבל גם הוא לא חשב על סיבוב שלישי ארוך מהגלות. לשחקנים הצהובים נגמר הכוח

השחקנים של מכבי ת"א נראו אתמול כמו לוחמי סיירת שחזרו מותשים מהחזית, וכשהגיעו לבסיס התברר להם שבמקום לצאת הביתה הם נשלחים לשטוף סירים במטבח. שבע שנים פיני גרשון משדר את המסר שלמשחקים קטנים אפשר לבוא מתוך שינה. הוא לא לקח בחשבון את ההמצאה המשונה הקרויה סיבוב שלישי, שעלול להפוך לאחד הסיבובים הארוכים בתולדותיה של סגנית אלופת אירופה.

את הסימפטומים המקצועיים כל ילד כבר יודע לדקלם: היריבה מפגיזה בסביבות 50 אחוז מהשלוש, פגיעות מביכה בריבאונד הגנה, ספסל מחוק והגנה שכל מי שחפץ חודר. אבל נדמה שאתמול מכבי הלכה צעד נוסף מעבר להתפרקות המקצועית שכבר ראינו ממנה השנה לא מעט פעמים. אתמול היה שם ריח של התפרקות חברתית, וזה כבר דבר חדש.

יכול להיות שכל זה ייעלם עם הניצחון הבא, אבל למתבונן מהצד היה נדמה אתמול שהעונה הארוכה והקשה, והסוף המתסכל שלה, גרמו לשחקנים ולמאמנים של מכבי להיות עייפים לא רק מכדורסל, אלא גם זה מזה. השטויות הרגילות של סולומון, שכמו תמיד לוקח שלשה כשצריך לחדור ומכדרר (ומאבד) כשצריך למסור, גרמו לחלק מהשחקנים להעלות על פניהם הבעה של מיאוס; דן שמיר וגרשון צעקו - קשה להאמין - על אנתוני פארקר, ואת וויצ'יץ', היחיד שאיכשהו פגע בהתקפה, גרשון פשוט השליך לספסל 8:20 דקות לסיום אחרי עוד טיול של סניד אל הסל. במקום וויצ'יץ', נכנס עומרי כספי, שנתן דקות מצוינות והיה שותף מלא לריצה 12-1 שכמעט הפכה את המשחק.

הירידה של גרשון לחדר ההלבשה לפני שהמשחק הסתיים היתה אקורד הסיום בהתפרקות שהתחילה עם העבירה הטכנית של באסטון בדקה השלישית. אחרי שהודיע כבר בפראג שאת הסיבוב השלישי בליגה הוא מתכוון להעביר על תקן צופה, לגרשון לא יהיה קל לשכנע את השחקנים שלו שאין ברירה, ואם הם לא רוצים להמשיך ולהתבזות עליהם להפשיל שרוולים, להיכנס למטבח ולהתחיל לצחצח את הסירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully