וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-נתניה: קאנן חסר 8 שחקנים

רומן רוזנבלט וניר איסקוב

5.5.2006 / 14:00

המאמן ההולנדי ייאלץ לתמרן עם סגל קצר במיוחד. מישאלוף סיכם לשנתיים, דריקס בוחן זרים. בנתניה ינסו להתגבר על פיצוץ עיסקת יאמר

תחת האכזבה מהתפוצצות עיסקת יאמר, בנתניה מצפים למפגש מול מכבי ת"א.

בקבוצה התכוננו השבוע למשחק מול החוץ מכבי תל אביב (שבת, 19:00), כאשר המטרה לדבריו של מאמן הקבוצה ראובן עטר, היא שיפור המיקום של הקבוצה, ועל כן מבחינתו הקבוצה תתייחס למשחק במלוא הרצינות.

השבוע יעדרו מסגל הקבוצה הבלם, גולן חרמון והקשר אמיר טגה בשל צבירת כרטיסים צהובים. טל בנין ימשיך להיעדר בשל הפציעה בברך וקטנים הסיכויים שישחק גם בשבוע הבא. לעומתם, השוער והקפטן, אבי פרץ יחזור אל בין הקורות לאחר ריצוי עונש ההרחקה.

בכל הנוגע למשכורות השחקנים, הרי שהם עדיין ממתינים לפתרון סוגיית הצ'קים הדחויים, ואינם מפקידים אותם, כאשר עוד מעט כבר מגיע מועד המשכורות של חודש אפריל.

הקשר, איברהים עבדול ראזאק צפוי לחזור ביום שלישי הבא לישראל מגאנה, כאשר בימים אלה הוא רץ כמעט כל יום וטוען כי אינו מרגיש כאבים. כרגע לא מתכוון הקשר לעבור ניתוח. למרות דבריהם של אנשי הקבוצה כי הם נמצאים בקשר עם השחקן, ראזאק ממשיך לטעון כי עד היום מספר מאוד מצומצם של אנשים שוחח איתו והתעניין בשלומו ובבעיותיו.

בזכות העובדה, כי משחקה של קבוצת הנוער של מכבי נתניה נדחה לשבת הבאה, יצטרפו לסגל הקבוצה במשחק הקרוב מספר שחקני נוער, כאשר ככל הנראה מדובר בבלם איתן טיבי, בקשר-חלוץ דלה ימפולסקי ובחלוץ אדם וייר.

הרכב משוער: אבי פרץ, עופר טלקר, דקל קינן, אסף בן מוחא, חמודי בריק, גיא טוביאק, אסי וסיהון, ליאוניד קרופניק (דלה ימפולסקי), אלן מסודי, פפי קימוטו, עבדול סאמד אוקוצ'ה.

סטרול חוזר לסגל

מכבי ת"א תופיע למשחק מול מכבי נתניה בהרכב חסר מאוד. מצבת הנערים הארוכה כוללת את אייל ברקוביץ', שקיבל אישור לחזור לאימונים רק ביום ראשון, לירן כהן וסאלם אבו סיאם (מוצהבים), אבי נמני, רועי דיין ותמיר כהן (פצועים).

לפני האימון המסכם היום (שישי), התברר כי גם יובל שפונגין (מתיחה) וארז מסיקה (נקע בקרסול) לא ייכללו בסגל. רשימת החסרים מחזירה לסגל ואולי גם להרכב את אבי סטרול, שנופה ממנו בארבעת המשחקים האחרונים.

ההערכה היא כי טון קאנן יציב את אבי יחיאל ואורי שטרית הצעיר בעמדות המגינים, ובמרכז ההגנה את כריסטיאן גונזאלס ואת סטרול. ג'ובאני רוסו יפתח בוודאות, ולצדו כנראה גם שירן ייני, שעלה בהרכב בשבוע שעבר.

במכבי ת"א סיפרו כי הושג סיכום עקרוני לשנתיים הקרובות עם משה מישאלוף, שצפוי להיחתם בשבוע הבא. שיחות טלפוניות מתקיימות עם נציגו של אבי נמני, עו"ד מורן מאירי, במטרה להשאיר את הקפטן במועדון בשנתיים הקרובות, ולאחריהן לשלבו בתפקיד מקצועי במערכת.

בשבוע הבא תיערך פגישה נוספת עם סוכנו של לירן שטראובר, רונן קצב, לאחר שזה ישוב מנסיעה לספרד. במכבי הביעו תקווה כי בקרוב ייחתם עם אבי יחיאל חוזה לשלוש עונות.

המנכ"ל אלי דריקס, החל לעמול על בחינת שחקנים זרים המועמדים לחיזוק הקבוצה בעונה הבאה, אותם יציג בפני המאמן הבא. החלטה סופית בסוגיית המאמן צפויה להינתן בשבוע הבא.

הרכב משוער: לירן שטראובר, אבי יחיאל, כריסטיאן גונזאלס (אבי סטרול), אלווין בג'ירי, אורי שטרית, משה מישאלוף, ליאור ז'אן, שירן ייני, ג'ובאני רוסו, גיאורגי דמיטרדזה, אופיר חיים (ז'וזה דוארטה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully