וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במלחה בונים על קטש. ואובראדוביץ'

מתן קרקוב

5.5.2006 / 8:36

מאמן גליל מועמד להוביל בעונה הבאה את הפועל ירושלים, אלא אם כן גאידמק ישאר. במקרה הזה גם ההוא מפנאתיייקוס בתמונה

ביום שני השבוע התקיימה פגישה בין ארקדי גאידמק לדני קליין. על הפרק עמדו שוב דברי הביקורת שהטיח הטייקון הרוסי על התנהלותם של האדומים מולו וכמובן שיח לגבי המשך שיתוף הפעולה שלו עם הקבוצה. בשבוע שעבר אמנם שיחרר גאידמק שוב הצהרות על עזיבה ועל הפסקת התמיכה, אך כרגע נראה כי השיחה עם היו"ר הביאה שוב לרגיעה.

בפגישה דנו השניים גם בשאלת המניות העתידיות של גאידמק. לפי גורמים בקבוצה, הודעה רשמית לגבי עתיד שיתוף הפעולה לא תצא בשבוע הקרוב, וייקח עוד זמן עד שהנשיא יחליט איך הוא רואה את עתידו בקבוצה. הכדור במגרש שלו. לדברי גורם בירושלים, דווקא ולדימיר שקלאר, יו"ר בית"ר, הוא שמחבל בשיתוף הפעולה בין גאידמק להפועל מסיבות שאינן ברורות.

עד שתצא הודעה מסודרת, בהפועל ירושלים מגבשים תוכניות לעונה הבאה. כרגע הם לוקחים בחשבון שתי אפשרויות: אחת עם התמיכה של גאידמק, שנייה בלעדיה. המעניין הוא שאיך שלא מסתכלים על זה, עודד קטש מככב בניירות העבודה. נראה שההתרסקות של הקבוצה בפעם הרביעית מול מכבי עשתה את שלה, ובמלחה כבר התחילו לתהות מי ינווט את הקבוצה בעונה הבאה. קטש הוא כאמור הפייבוריט, ובקבוצה יעשו כל מאמץ להנחית אותו על הקווים.

אם גאידמק ימשיך לסייע, קטש לא יהיה לבד. כפי שבוודאי שמתם לב לנוכח השמות שנזרקים כמועמדים לתפקיד מאמן בית"ר, הטייקון אוהב שמות גדולים. השבוע נודע שבמעמקי לבם ובחלומותיהם הוורודים יותר של קברניטי הקבוצה מקננת התקווה שקטש יתפקד כעוזרו של לא אחר מאשר זליקו אוברדוביץ'. בסביבתו של המאמן היוגוסלבי טענו שאם בהפועל רציניים בקשר אליו, הם ייאלצו לפתוח את הארנק.

הפועל נגד הפועל

אז מי יותר טובה, הפועל ירושלים של המיליונים של ארקדי וארז אדלשטיין או הפועל של העמותה ושרון דרוקר, שזכתה בגביע יול"ב ב-2003/4? בקרוב תהיה לכם תשובה בעניין זה.

ב~11 ביוני 2006, שלושה ימים לאחר גמר הפיינל פור, צפוי המפגש המעניין להתקיים במלחה. המשחק ורווחיו יהיו קודש לילדי אור שלום, ארגון ללא מטרות רווח המטפל בכ-1,200 ילדים ובני נוער בסיכון ברחבי הארץ. מדובר בעיקר בכאלה שהוצאו מבתיהם על ידי משרד הרווחה בעקבות הזנחה והתעללות. בהפועל מעוניינים שמשחקי ראווה כאלה יונהגו כמסורת בכל קיץ. בשנה שעברה, כזכור, התקיים משחק של הקבוצה נגד כוכבי העבר שלה כאירוע מחווה לילדי מעגן.

כל כוכבי הקבוצה שעשתה היסטוריה וזכתה בגביע היול"ב הוזמנו ליטול חלק במשחק הראווה. בין המוזמנים: ויל סולומון, דורון שפר, טונג'י אוואג'ובי וקלי מקארתי המצוין, שצפוי להגיע מארה"ב במיוחד למען המטרה החשובה. את הקבוצה ידריך, מטבע הדברים, המאמן שהוביל את הפועל לאותה זכייה היסטורית, שרון דרוקר, שזכה השנה עם קבוצתו, אוראל גרייט הרוסית, בגביע האתגר האירופי.

עד כה אישרו רוב השחקנים המוזמנים את הגעתם. השניים שככל הנראה יגיעו אך טרם התקבלה תשובה סופית בעניינם הם דורון שפר ו-וויל סולומון. את שפר, כידוע, אף אחד לא ממש מצליח למצוא, אך סביר מאוד שלכשיימצא יאשר את הגעתו, ואילו סולומון עוד צריך לקבל אישור מהנהלת מכבי.

"התגובה הראשונה של וויל היתה, 'מה, לא יקללו אותי במלחה?'. כעבור דקה הוא כבר הסכים לבוא", כך מסר גידי דודי, דובר הקבוצה. סולומון, כזכור, נפגע מאוד משריקות הבוז של הקהל במפגש עם מכבי במלחה העונה. בסיום המשחק ייערך קוקטייל חגיגי בהשתתפות השחקנים, אח"מים, אנשי חברה, פוליטיקאים ואנשי תקשורת.

יש לקוות שבאותו ערב נקבל גם תשובות לכמה שאלות מעניינות: מי יקבל יותר עידוד מהקהל, אדלשטיין או דרוקר? האם הקהל יהיה מספיק בוגר כדי לקבל לחיקו את סולומון ולעודד אותו שוב? האם הקבוצה הלא מתורגלת מלפני שנתיים, שעשתה בתקציב דל את מה שהפועל לא הצליחה בו העונה, תצליח להפתיע? קשה להאמין שמישהו בהפועל ירושלים הנוכחית יסכים לקבל הפסד לאותה קבוצה, ככה שראווה או לא, מעניין בטוח יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully