וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-אשדוד: בשכונה מתכוננים ברצינות

יואב ויכסלפיש

4.5.2006 / 18:26

הידיעה שמקום רביעי יבטיח אירופה בכל מקרה, גורמת לכתומים להתייחס בכובד ראש למשחק. באשדוד: אלון חזן העביר את האימון

את ההכנה האחרונה לגמר הגביע יעשו שחקניו של ניצן שירזי ביום שישי בבלומפילד מול מ.ס. אשדוד והאוהדים ינצלו את המשחק כדי להתחיל במכירת הכרטיסים לגמר.

בשכונה מתכוננים לאשדוד בשיא הרצינות, גם מתוך רצון להמשיך את המומנטום מה-0:2 הענק על חיפה, וגם מהבנה שמקום רביעי יבטיח הופעה היסטורית בגביע אופ"א בלי קשר לתוצאה בגמר. המאמן ניצן שירזי עשוי להציב בסגל את הקשר מטה בטורינה, אבל ככל הנראה לא ישתף אותו כדי לא להסתכן בפציעה חוזרת. איצק עזוז ואלי אברבנאל ישחקו באגף ימין.

קובי דג'אני ואלי ביטון ייעדרו בגלל צהובים. הבלם יאיר אזולאי אינו כשיר לחלוטין ויוחלף ע"י יניב אלול. במידה שאברבנאל יחליף את איציק עזוז בעמדת המגן ימני, צפויים ברק בדש או כפיר אודי למלא את מקומו בקישור.

עוזר המאמן חזי שירזי והמנכ"ל משה דמאיו צפו ביום רביעי בערב בגמר הגביע הקרואטי ושמו עין על בלם מקומי.

דוברת הקבוצה רונית אשכנזי מסרה שבהנהלה מקווים ל- 12 אלף אוהדים בגמר הגביע בר"ג והמטרה היא לצבוע את האיצטדיון בכתום. האוהדים יישבו בשערים 11-12, 3, 4 ובמידת הצורך גם ב- 16-13 לצד ילדי מחלקת הנוער.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, איציק עזוז (אלי אברבנאל), יניב אלול, ארנסט אטצ'י, רוני גפני, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ, ראובן עובד, אסי בלדוט, אלי אברבנאל (ברק בדש, כפיר אודי), משה ביטון

אשדוד: השבוע יישבו עם השחקנים

אלון חזן, מנכ"ל מ.ס. אשדוד, העביר בערב החג את האימון במקום יוסי מזרחי שישב בצד. במקרה זה לא מדובר בהתנדבות נטו. חזן: "בעונה הבאה אני עשוי להיות עוזר של יוסי ולכן ביקשתי ממנו להעביר אימון והוא הסכים".

חיים רביבו יצא לגרמניה כדי לתאם מחנה אימון לקבוצה בוופרטל או מנהיים, אחרי חמש שנים בהן טסה אשדוד להולנד. המנכ"ל הסביר שבהנהלה הוחלט לתת לשחקנים לשנות אווירה בקיץ.

מלך שערי ליגת העל שי הולצמן חתם בקבוצה לשנתיים נוספות, ובקבוצה אומרים שרק הצעה גבוהה מחו"ל עבור סמי אג'יי אחרי המונדיאל, תוביל לשחרור השוער הגנאי, שחתום באשדוד גם בעונה הבאה.

בשבוע הבא יחלו בקבוצה לשבת עם שחקנים, כשהשם הבולט הוא משה אוחיון, שמחכה לדרכון צרפתי, שיקל עליו את המעבר לאירופה. אוחיון הזכיר את לבסקי סופיה כאופציה לאחר שהיה מועמד לעבור אליה גם בקיץ הקודם. שמו גם נקשר בעבר לפ.צ. ציריך השוייצרית. אפשרות אחרת מדברת על מכבי חיפה. גם יניב עזרן היה מועמד בקיץ שעבר ללבסקי אבל נשאר בבית.

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, מאור פרץ, דוד רביבו, בלסינג קאקו, יוסי אופיר, עמנואל אביידה, עידן שריקי, שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully