וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה גנרלית לקראת הנשיא

ניר איסקוב

5.5.2006 / 10:35

אחרי בני יהודה, גם הפועל ת"א רוצה לחייך מול הפועל פ"ת (15:00) לפני גמר הגביע. פגישה גורלית בפתח תקווה בין אלעד לשמיר

לאחר שהבטיחה לעצמה באופן מעשי עונה נוספת בליגת העל, תצא הפועל פ"ת למשחק חוץ מול סגנית המוליכה, הפועל ת"א (שבת, 15:00).

האפשרות היחידה שעלולה לגרום לפ"ת לנשור לליגת הלאומית, היא אם הקבוצה של ניר לוין תובס בשני המשחקים הנותרים, בעוד שהפועל נצרת עילית תנצח בתוצאות גבוהות. גם במקרה כזה, קרוב לוודאי שפ"ת תישאר בליגה, מאחר שיחס השערים שלה הוא מינוס 8 ואילו זה של נצרת עילית הוא מינוס 23.

לוין יחסר את דניאל היידמן, שגמר את העונה, וכנראה גם את דאליבור ויסקוביץ', שלא התאמן השבוע, ואת ג'אקאריג'ה קוני, שערך אימון חלקי.

קשרה המוכשר של קבוצת הנוער, שגיב כהן, עשוי לחגוג הופעת בכורה בהרכב, דווקא בעמדת המגן השמאלי, אם ויסקוביץ' ייעדר. עומר בוקסנבוים, שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב להרכב, ככל הנראה על חשבון רביד גזל, שרק לאחרונה החלים מפציעה שהשביתה אותו למשך כחודש.

טוטו תמוז כשיר, יעלה ב-11 הראשונים על חשבון אלנתן סלמי. לוין יעדיף כנראה בעמדת הבלם את גל כהן על פני איגור ג'יזאלוב.

הבעלים רונן אלעד, עתיד לנחות מחר (שישי) ולהיות נוכח במשחק. בתחילת השבוע הבא, או אפילו כבר במהלך סוף השבוע, אמור אלעד להיוועד עם הספונסר הראשי, מאיר שמיר, בנוגע לתוכניות לעונה הבאה. אם אלעד יציע לשמיר לקחת את המושכות בחזרה, נראה כי הבעלים לשעבר יסכים. על שמיר מופעלים לחצים מצד הרחוב הספורטיבי בעיר לחזור לקדמת הבמה, וההערכה היא כי הוא קיבל החלטה עקרונית לחזור.

הרכב משוער: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, גל כהן, זאב חיימוביץ', שגיב כהן (דאליבור ויסקוביץ'), גיא שמיר (רביד גזל), עומר בוקסנבוים, ארז אליאב, יוסי שבחון, מנור חסן, טוטו תמוז.

ההנהלה תיפגש בשבוע הבא עם נציגו של אבוטבול

"שום דבר לא מעניין אותי מלבד המשחק בשבת מול הפועל פ"ת וההכנה לגמר הגביע מול בני יהודה ביום שלישי".

כך אמר אתמול (חמישי) קפטן הפועל ת"א, שמעון גרשון, בהתייחסו לפרסומים שונים על כך שהנהלת הקבוצה הגישה לאחיו וסוכנו, עו"ד סבי גרשון, הצעה פחותה מחוזהו הנוכחי, שפג בסיום העונה.

עו"ד סבי גרשון הופתע לגלות שהשכר שהוצע לבלם נאמד ב-200 אלף דולר, לעומת כ-250 אלף דולר שמבטיח לו חוזהו הנוכחי. לעת עתה, לא נקבעה פגישה נוספת בין הצדדים.

"בכל מה שקשור למו"מ נתעסק רק אחרי הגמר. אני לא מתייחס לפרסומים", הוסיף הקפטן.

גורמים המקורבים למו"מ האשימו כי מאז שגרשון שב מהתרשמות מקבוצה ברוסיה באמצע העונה, הוא פיזר להנהלה רמזים בדבר רצונו להיכנס למו"מ על הארכת חוזהו, אך לא זכה להתייחסות, ובנוסף פגישות שכבר נקבעו עם אחיו עד לאחרונה, בוטלו. מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "אנו לא מדברים על מו"מ בתקשורת".

בתוך כך, פרסם דובר המועדון, אמיר לובין, הודעה רשמית על כך שאריק בנאדו לא נמצא בתוכניות לעונה הבאה: "כל האמירות הקושרות את בנאדו להפועל ת"א, הן לא יותר מספקולציות של עיתונאים. הפועל ת"א מעולם לא פנתה לבנאדו, ולמרות שמדובר בשחקן מצוין, הוא לא ישחק בהפועל בעונה הבאה".

אלון יפת שובץ לשפוט את גמר גביע המדינה בין הפועל ת"א לבני יהודה, שייערך ביום שלישי הקרוב באצטדיון ר"ג.

לרשותו של דרור קשטן עומד סגל מלא, אך הוא לא תרגל הרכב פוטנציאלי באימון המסכם היום (שישי). אסי דומב עשוי להשתלב ב-11 הראשונים, כמו גם שמעון גרשון, שהחלים משפעת.

בשבוע הבא תיערך פגישה בין קבוצת הניהול לסוכנו של שי אבוטבול, רונן קצב, לגבי המשך ההתקשרות גם בעונה הבאה. אבוטבול בן ה-23, בוגר מחלקת הנוער של המועדון, מסיים את חוזהו בסיום העונה, וכבר הביע את רצונו להמשיך בוולפסון.

נראה כי גם בהפועל מעוניינים בהישארותו של הקשר, שיבקש שדרוג בשכרו. במהלך הפגישה עם קצב, עשוי לעלות גם שמו של מזואה אנסומבו, המיוצג אף הוא על ידי הסוכן, ומעורר עניין אצל יצחק שום.

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל (רמי חליס), שמעון גרשון, אסי דומב (טל חן), יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר (שי אבוטבול), גיל ורמוט, ברוך דגו, אליניב ברדה (זיטו אוגבונה), איליה יברויאן (עומר פרץ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully