וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר כבר חושבת על ליגת העל

4.5.2006 / 17:42

האימפריה לשעבר מתמרקת לקראת משחק העלייה מול הפועל ירושלים ביום שבת. ב-2009 הם כבר מתכננים להיות בצמרת

21 שנה חיכו אוהדי הכח ר"ג, כיום הכח עמידר ר"ג, לרגע הזה. אחד המועדונים המפוארים בכדורגל הישראלי, עומד לשוב לליגה הראשונה, אם הקבוצה תנצח בשבת (16.00, שידור ישיר בערוץ 1) את הפועל ירושלים בווינטר. לא הרבה יודעים זאת, אבל להכח יש שתי אליפוית (1965, 1973) ושני גביעים (1969, 1971), דבר לא מבוטל בקנה מידה ישראלי. מאז הידרדרה הכח לליגה השנייה, אפילו השלישית, ועל הדרך הסתבכה בפרשת מכירת משחקים בשנות התשעים. בתחילת העשור הנוכחי הגיעו הצרות הכלכליות, החובות לשחקנים הלכו ותפחו, הכח הורדה לליגה השלישית וכמעט גוועה סופית, עד שאיש העסקים נמרוד ורד לקח על עצמו את ניהול הקבוצה. מאז ורד צירף את אורי מלמיליאן כיועץ מקצועי (אח"כ כמאמן), עלה לליגה הלאומית, התאחד עם מכבי רמת עמידר והיום הוא ניצב בפני עלייה לליגת העל.

מנכ"ל הקבוצה, איציק פוזמנטיר, אחד מנאמניו של ורד, כבר מתמרק: "אני מתוח, בכל זאת עברו 21 שנה. אני בוטח במאמן, בשחקנים ובאוהדים, שהיו רדומים עד כה. אני מאמין שביום שבת יהיו 3,000 אוהדים של הכח. אני מקווה שייעשה צדק ונעלה ליגה. האוהדים נעלמו גם בגלל הניהול הלא נכון שהיה בקבוצה לפני שנמרוד קנה את הכח".

מה יש להכח עמידר הקטנה להציע לליגת העל?

"יש לנו תוכנית אב. שנה ראשונה הישרדות בליגת העל, שנה שנייה בנייה מחודשת ובשנה השלישית ניסיון להגיע למקום הרביעי. אם קבוצה כמו מכבי פ"ת יכולה להגיע למקום הרביעי, למה לא הכח? הכח לא פחות טובה וחשובה מקבוצות כמו מכבי פ"ת, אשדוד והפועל פ"ת. בזמן האחרון אנחנו בדיאלוג עם העירייה ועם מספר אנשי עסקים, כדי להגדיל את התקציב. בליגת העל יש יותר גורמים שמוכנים לבוא ולתמוך תמורת פרסום. אם נעלה, אורי מלמיליאן יישאר, ואם לא, יש לו סעיף בחוזה שמשחרר אותו לליגת העל".

השוער של הכח באליפות הבכורה ובגביע הראשון, לופא קדוש, יהיה אחד מאלה שיבואו לחגוג את הרגע ההיסטורי. "להכח יש הרבה אוהדים רדומים שיתעוררו עכשיו", אומר קדוש. "אני מתכוון להגיע למשחק, בכל זאת עברתי 17 שנים במועדון, הן כשחקן והן כמאמן. עכשיו נראה אותם בליגת העל. זה לא בעיה לעלות ליגה, השאלה איך משתלבים ואיך מחזיקים מעמד. דבר כזה יכול לחסל את המועדון. תלוי כמה משקיעים ואיך משקיעים. אבל היום הכח מנוהלת טוב ומאומנת טוב. האיחוד עם עמידר עשה טוב לשני המועדונים. לר"ג מגיעה קבוצה בליגת העל".

ראשי המועדון, נמרוד ורד וגל יוסף (מעמידר) אישרו ביום ראשון הזמנת כ-70 דגלים בצבעי המועדון שיחולקו לאוהדים. בנוסף, האוהד המסור, יוסי כליף, התחייב לממן הדפסת 500 חולצות בצבעי המועדון, שיימכרו ביום המשחק במחיר של 10 שקלים לכל היותר. נמרוד ורד יוסיף 500 חולצות גם הוא.

הרכב משוער: ישראל פילוסוף, עאמר מנצור, דני משען (רובי רגב), סביטי ליפניה, בני חדד, דודי ליברמן, אילן צרפתי, יוסי דורה, יוסי רוזן, אלירן אוחנה, מור גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully