וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול בישראל: המכה ה-11

4.5.2006 / 13:58

ולא מדובר בסדר הפסח שעבר, אלא בסדנת שנערכה בכפר הבפטיסטים בפ"ת בפסח ולימדה איך להרביץ כמו שצריך. ביום שישי: משחק ליגה

בחופשת חג הפסח האחרון ערכה ליגת ה-IFL סדנת אימון בכפר הבפטיסטים (פ"ת) בהשתתפות מאמנים מארה"ב. 30 משתתפים באו לחטוף ולהחטיף מעבר לשעות הרגילות. שלושת המאמנים (דון, ברנט וסטיב) העבירו 3 ימים של פוטבול למשתתפי הליגה ולפנים חדשות שרצו לקחת חלק ולהכיר את המשחק.

מטרת הסדנה הייתה ללמד טכניקה בסיסית אישית לפי עמדה, ועבודה בין היחידות השונות (ליין עם ר"ב, ק"ב עם רסיברים וכד'). שיא הסדנה הגיע ביום האחרון, שבו ערכו המשתתפים משחק מבוקר שבו יישמו את כל מה שנלמד במהלך אותם ימים. המאמנים הכינו קלפי מהלכים שהשחקנים ביצעו בפועל.

כמו כן, הושם דגש על למידת הגנה איזורית, בניגוד להגנה האישית שבה משתמשים רוב הזמן בליגה. המשחק, כצפוי, טמן בחובו את כל האנרגיות של הימים הקודמים ועל המגרש הייתה התפוצצות של אגרסיות. הכל ברוח הפוטבול כמובן. עם זאת, הפוטבול לא חיכה עד היום האחרון וכבר תוך כדי הסדנה היה ניתן להבחין ברמת המרץ והאנרגיה בקרב השחקנים. כך למשל, התארגן לו משחק ספונטני בצהרי היום השני, ושחקנים התאמנו אחד עם השני באופן חופשי על עמדותיהם במהירות וכוח מלאים.

הרן, משתתף חדש מדרום הארץ שהגיע לסדנה, כבר סגר על הצטרפות לקבוצת הסברס ומתכוון ליטול חלק במשחק הקרוב. נקודת אור בולטת הייתה יכולתו של שחר ישורון, שהפגין כישורי רסיבר מעולים. הוא עוד יכול להגיע רחוק, לטענת המאמנים. המאמן האחראי, דון פיק, והמארגנים מטעם הליגה כבר חושבים ומכינים את הסדנאות העתידיות, כאשר התוכנית היא לקיים סדנאות נוספות למשך עוד 3 שנים לפחות.

ולליגה השוטפת: ביום שישי הקרוב,(5.5) ייערך משחק בין האנדר-דוגס לקבוצת הסברס. המשחק יתקיים בת"א בספורטק בשעה 11. המשחק אינו מהותי עבור קבוצת האנדר-דוגס, שהבטיחה זה מכבר את האליפות. מצד שני, משחק זה מגלם בתוכו עניין רב מאוד עבור קבוצת הסברס וכן לקבוצת הפיונירס. ניצחון של הסברס מאפשר להם להיות אלה שיעלו למשחק הגמר, בהתאם לפער הנקודות שבו ינצחו. חשוב לזכור שבמהלך העונה נראו הסברס מפורקים לחלוטין, וניצחון שלהם יסמן קאמבק מופלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully